Decembermama's buiken!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Rammel, Jul 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Halloooooo!

Ik kreeg een ideetje. Als iedereen (die dat wil) die in december 2010 is uitgerekend een foto van haar buik maakt, dan kunnen we gaan vergelijken. Dit is de mijne. Vandaag gemaakt, 15 weken en 5 dagen zwanger.

Wie durft nog meer? :D

View attachment 82712

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik durf wel, maar weet zelf niet hoe ik hier een foto moet plaatsen vanaf de camera :( ben ook zo'n leek wat dat betreft. Maar om een beetje een beeld te creeëren van hoe mijn buik er uit ziet.. Ik ging vanmorgen naar de kapper en ze vroeg of ik het nog een beetje vol hield met dit weer.. ik zei 'prima, als ik niks hoeft te doen'. Ow maar je gaat al bijna met verlof zeker? OMG WTF met verlof?? hihihi.. wist dat ik al een dikke buik had hoor, maar zooo dik??

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Ik vind het een leuk idee. Ik ben nu nog op vakantie maar als ik volgende week terug kom zal ik eens kijken of ik een foto kan maken. Ik ben erg benieuwd naar andere buiken :)

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    hey, wij zijn even ver! spannend allemaal he...:p
    Maandag pretecho, hopelijk krijgen we dan te horen wat het geslacht is, zoooo spannend!

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    en nog 1 met blote buik!

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Wat een leuk idee! Ik zal eens een foto gaan maken dit weekend:D

Trouwens, mooie buikjes al dames!

7. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

May 19, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel leuk en mooie buiken, ik hoopte dat ik tot en met wk 16 verborgen kan houden, maar als ik jullie zo zie,....?!! oohhhwwwww....

8. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

May 19, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    @guusje27 waar heb je die witte broek vandaan? is zw-broek? is mooi!

9. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    hoi ben ook een decembermama. moet nog even foto maken maar als ik er 1 heb zoals ik er nu uitzie, plaats ik hem wel even.
    leuk topic!
    ik ben 11 december uitgerekend....en jullie?
    oh en ik weet het geslacht al.....:)

10. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Woensdag gemaakt. Ene keer is hij ook zo weer weg :(
    Wij hebben dinsdag pretecho :D spannend!

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    is een zwangerschapsbroek van Zara, maar wel al van 2 seizoenen geleden, heb ik geleend van een vriendin van mij...Dus ik denk niet dat ze ze nog hebben....lekker broekie! Heb hem ook nog in het zwart geleend, is 3kwart he.

12. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Wow wat hebben jullie mooie buiken! Ik ben nu 12 weken en 3 dagen maar heb nog amper een buik. Zou dat binnen 3 weken ineens kunnen opduiken??

Ben wel jaloers op jullie mooie buik hoor!

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik ben nu 16 weken en 5 dagen, maar deze foto is gemaakt bij precies 16 weken.

14. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

May 19, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ziet er echt lekker zittend uit ook.....heerlijk met dit weer! :D

15. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    even een vraagje aan de meiden die al een kindje hebben... Voelen jullie al de kleine spruit bewegen nu aan 15 weken???

Had gehoopt om al iets waar te nemen omdat dit de 2e zwangerschap is maar jammer genoeg nog niet...
    Was eens benieuwd hoe het bij jullie is...

16. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Leuk joh! Ik wil meer buiken ziennnnn!! :D
    Ik voelde de kleine al een tijdje schoppen, maar het is sinds gisteren wel erg duidelijk! Wat een heerlijk gevoel is dat!

17. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hmmmm soms denk ik de baby wel te voelen maar weet het niet zeker. Vorige keer voelde ik hem met 16.5 dagen. Afgelopen keren wel wat rollends in mijn buik gevoeld, zo voelde ik het de vorige keer ook. Nu lag de laatste keer toen ik bij de VK was de baby verder naar achteren (hartje was heel zacht te horen terwijl bij thomas het echt keihard geluid was). Nou is deze zwangerschap ook 100% anders dus reken er niet op deze veel eerder goed te voelen

18. misa

misa Niet meer actief

Mooie buikjes!!

Hier was ik precies 16 weken. (Ben nu 17,5).
    Ben heel blij met mijn buikje, al mag ie nog wel harder groeien... hihi!

Ik denk dat ik woensdag voor het eerst ons kleintje heb gevoeld. Maar weet het niet 100% zeker. Ik voelde een klein veegje/ kieteltje aan de binnenkant van mijn buik..! Ben benieuwd wanneer ik het weer voel!

19. misa

misa Niet meer actief

Als je een kaartje in de camera hebt, kun je die vaak in de pc of laptop doen. Het kan eventueel ook met een kabeltje van de camera.
    Dan opent hij vaak zelf al de map. Zo niet, dan kun je hem vinden onder 'deze computer'.
    Ga naar zwangerschaspagina, ga naar de plek om een bericht te plaatsen. Dan zie je bij alle tekens, lettertypes e.d. ook een klein paperclipje. Klik je daarop dan wijst het voor zich!

Succes!

20. Amika

Amika Actief lid

Oct 12, 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    Mooie buiken allemaal meiden.
    Deze foto is met 14 weken gemaakt (moet nog nieuwe maken;))

Share This Page