Halloooooo! Ik kreeg een ideetje. Als iedereen (die dat wil) die in december 2010 is uitgerekend een foto van haar buik maakt, dan kunnen we gaan vergelijken. Dit is de mijne. Vandaag gemaakt, 15 weken en 5 dagen zwanger. Wie durft nog meer? View attachment 82712
Ik durf wel, maar weet zelf niet hoe ik hier een foto moet plaatsen vanaf de camera ben ook zo'n leek wat dat betreft. Maar om een beetje een beeld te creeëren van hoe mijn buik er uit ziet.. Ik ging vanmorgen naar de kapper en ze vroeg of ik het nog een beetje vol hield met dit weer.. ik zei 'prima, als ik niks hoeft te doen'. Ow maar je gaat al bijna met verlof zeker? OMG WTF met verlof?? hihihi.. wist dat ik al een dikke buik had hoor, maar zooo dik??
Ik vind het een leuk idee. Ik ben nu nog op vakantie maar als ik volgende week terug kom zal ik eens kijken of ik een foto kan maken. Ik ben erg benieuwd naar andere buiken
hey, wij zijn even ver! spannend allemaal he... Maandag pretecho, hopelijk krijgen we dan te horen wat het geslacht is, zoooo spannend!
heel leuk en mooie buiken, ik hoopte dat ik tot en met wk 16 verborgen kan houden, maar als ik jullie zo zie,....?!! oohhhwwwww....
hoi ben ook een decembermama. moet nog even foto maken maar als ik er 1 heb zoals ik er nu uitzie, plaats ik hem wel even. leuk topic! ik ben 11 december uitgerekend....en jullie? oh en ik weet het geslacht al.....
is een zwangerschapsbroek van Zara, maar wel al van 2 seizoenen geleden, heb ik geleend van een vriendin van mij...Dus ik denk niet dat ze ze nog hebben....lekker broekie! Heb hem ook nog in het zwart geleend, is 3kwart he.
Wow wat hebben jullie mooie buiken! Ik ben nu 12 weken en 3 dagen maar heb nog amper een buik. Zou dat binnen 3 weken ineens kunnen opduiken?? Ben wel jaloers op jullie mooie buik hoor!
even een vraagje aan de meiden die al een kindje hebben... Voelen jullie al de kleine spruit bewegen nu aan 15 weken??? Had gehoopt om al iets waar te nemen omdat dit de 2e zwangerschap is maar jammer genoeg nog niet... Was eens benieuwd hoe het bij jullie is...
Leuk joh! Ik wil meer buiken ziennnnn!! Ik voelde de kleine al een tijdje schoppen, maar het is sinds gisteren wel erg duidelijk! Wat een heerlijk gevoel is dat!
Hmmmm soms denk ik de baby wel te voelen maar weet het niet zeker. Vorige keer voelde ik hem met 16.5 dagen. Afgelopen keren wel wat rollends in mijn buik gevoeld, zo voelde ik het de vorige keer ook. Nu lag de laatste keer toen ik bij de VK was de baby verder naar achteren (hartje was heel zacht te horen terwijl bij thomas het echt keihard geluid was). Nou is deze zwangerschap ook 100% anders dus reken er niet op deze veel eerder goed te voelen
Mooie buikjes!! Hier was ik precies 16 weken. (Ben nu 17,5). Ben heel blij met mijn buikje, al mag ie nog wel harder groeien... hihi! Ik denk dat ik woensdag voor het eerst ons kleintje heb gevoeld. Maar weet het niet 100% zeker. Ik voelde een klein veegje/ kieteltje aan de binnenkant van mijn buik..! Ben benieuwd wanneer ik het weer voel!
Als je een kaartje in de camera hebt, kun je die vaak in de pc of laptop doen. Het kan eventueel ook met een kabeltje van de camera. Dan opent hij vaak zelf al de map. Zo niet, dan kun je hem vinden onder 'deze computer'. Ga naar zwangerschaspagina, ga naar de plek om een bericht te plaatsen. Dan zie je bij alle tekens, lettertypes e.d. ook een klein paperclipje. Klik je daarop dan wijst het voor zich! Succes!