Och mutsie. Ik sla mijn arm om je heen dikke knuf. Ik heb zelf mijn vader niet meer en daar heb ik het nu soms ook hartstikke moeilijk mee. Maar vind het wel leuk heb een foto van mijn vader in de woonkamer hangen en Bas weet precies wie dat is ook al heeft ie hem nooit gekend. Als ik vraag waar is op dan wijst hij die foto aan zoooooooo lief he. Verder hier elke dag vroeg wakker Bas kan maar niet aan de verzette klok wennen. Hij gaat gewoon 's avonds zelfde tijd naar bed, maar hij is wel standaard ruim een uur eerder wakker. Vanmorgen was het 6 uur. Verder kun je idd nog een melding bij het amk maken als je zeker weet dat het daar niet pluis is. Vind het wel vreemd dat ze er verder niets mee gedaan hebben bij die vrouw. Ik bedoel als ze bv geeft en altijd dronken is dat valt toch wel op zou je zeggen. En bah dat verhaal van die vrouw en die bierfles echt walgelijk. La Palma probeer toch voldoende rust te pakken. Bas zijn arm gaat prima mijn man heeft het gips in zijn geheel er af kunnen halen.
Goedemorgen dames! Muts een dikke knuffel voor jou meid! Hier een rustig dagje voor de boeg, gelukkig. Vanmiddag kan ik wel een uurtje plat. Ik wete dat ik nu meer aan mezelf en mn kindje moet gaan denken, maar tis allemaal zo lastig. Tis niet dat ik het niet wil hoor begrijp me niet verkeerd, maar ik ben zon pleaser. ZOn typ wat het een ander altijd naar de zin probeerd te maken. En dan is de over schakeling zo groot en moeilijk om nu aan jezelf te dneken en e.v.t anderen wat teleur te stellen. Maar mijn kindje gaat zeker voor. En als ik teveel last van het vele werken zou krijgen wil ik mezelf zeker op de 1e plaats zetten. Poeh dat ben ik ook weer kwijt. Ik meen dat er dames met echo`s zijn vandaag toch? Heel veel kijk plezier weer! En verder iedereen ook weer veel plezier sterkte of succes met de dingen van vandaag
Goedemorgen meiden! Wat betreft ex; Hij woont 70 km verderop en heb geen zin om mijn verleden herhaalt te zien. Het is niet zo dat ik daar over de vloer kom en ik ben genoeg beschadigt. Dus helaas zal er een andere reddende engel moeten zijn die hen in de gaten houdt. Maar daar zal weinig aan te doen zijn aangezien die familie al generaties rijdt met drank op en vrouwen en kinderen slaat.. Dat is (gelukkig) niet mijn taak om recht te zetten!!! Heb gisteren wel geroepen: zodra die baby er is bel ik de kinderbescherming.. Maar wat kan ik doen? Ik moet aan mezelf denken, en dan is het beter afstand te nemen. Dus hoppa hij is uit msn, hyves etc. Tevens hoeft niemand hem uit te leggen wat kanker is en wat het kan doen.. Want ik reageerde zo fel om die reden.. Word nu een beetje pissig.. dus trek het je zelf allemaal niet aan.. Maar reden dat mijn moeder nu zo enthousiast is en zelf verder geen kinderen heeft.. Is die rotziekte.. Voor de geïnteresseerden het staat ergens in een topic.. Geloof alleen & zwanger en dan een topic over ernstig ziek zijn.. En nu ga ik me er niet meer mee bezig houden, het fokt me teveel op allemaal! Meiden met echo, veel plezier vandaag! Liefs
Hoi meiden! Ik blijf het zeggen, maar ik kan jullie zo slecht bijhouden. Jullie kletsen zo veel....hihihi! Wel gezellig! En handig voor tips enzo. Las wat vervelende dingen zeg...over moeders die dronken zijn, en kerels met drank op achter het stuur. Mutsie en BAS die het zonder een ouder moeten doen. Lijkt me heel erg. Hele dikke knuffel dan ook voor jullie!!!! Verder is het me een beetje ontgaan...sorry. Ik heb vandaag m'n 1e afspraak bij de verloskundige! Hiervoor 2x bij de gyn geweest. Hoop dat we ook een echo krijgen. Ga ik wel om vragen in ieder geval! hihihihi Hoop op een prachtige echo! Duimen jullie voor me?! Als ik een echo heb gekregen plaats ik hem later vandaag even. Fijne dag allemaal!!!
poekie veel plezier bij de vk!!! hopelijk kun je ons een mooie echo laten zien thanx dames voor al jullie knuffels.... joyce wij hebben ook een foto van mn moeder in de woonkamer staan, hij weet ook donders goed wie het is en iedere avond zwaait hij naar haar (ze is een sterretje die over hem waakt).. gelukkig heeft zij mn zoontje nog wel mee mogen maken (ze is een maand voor zn 2e verjaardag overleden).. fijn dat je man het gips er goed af heeft kunnen krijgen... gebruikt Bas zn armpje wel normaal of vind ie het eng??? gelijk heb je troetel blokkeren die handel!!! (wel blokkeren en niet alleen verwijderen anders ziet ie nog wat je doet!) ik zal zo eens kijken of ik het topic kan vinden.... meimamma ik zie net dat je hier niet zo heel erg ver uit de buurt woont enne je moet echt nu voor jezelf kiezen en als mensen dan teleurgesteld zijn omdat je nee zegt dan hebben ze vette pech!!! zo stuurde mn schoonmoeder mij afgelopen donderdag een smsje of ik boodschappen voor haar kon doen... tja helaas pindakaas maar ik lag zelf ziek op de bank dus nee... heel erg sneu voor der (voooral net na een chemo) maar gelukkig zijn er altijd nog wel meer mensen die kunnen helpen.. pff ben kapot... "manlief" (vind m ff niet zo lief) kwam gisteravond thuis van het darten en die was blablabla terwijl ik heerlijk rustig in bed tv lag te kijken... pff had echt zoiets van "rot op"... had al de opmerking gemaakt "als je gaat liggen snurken ga je maar op de bank of op zolder liggen".. na 3 keer een flinke por en schop te hebben gegeven kwam ie ff omgedraaid half op me liggen en lekker zn elleboog in me rug zetten... pff ben echt pissed off geraakt, heb de kastdeur keihard opengeschoven, dekbed eruit getrokken (viel gelukkig nix om) en als een dolle olifant naar beneden gestormd.... pfff die ga ik vanavond eens ff heel erg duidelijk maken dat dit de laatste keer was dat ik op de bank heb geslapen.... *klaagmodus uit*
Mutsie knufffie troetelllllllll lekkere poepwauwchinees van me oeee ik ben vandaag 14 weken jeetje zeg
Flowertjeee!!! Hoe is het met jou poepwauwchinees?? Gisteren nog lekker aardappeltjes gegeten?? Gefeliciteerd met je 14 weken, wat ga je hard joh! Ikke vandaag 11 weken Mn mannetje kwam net heel effe thuis om een knuffel te geven hihi en wat op te halen, dat maakte me dag weer helemaal goed Hij had bloemetjes mee willen nemen bij de bloemist maar ze hingen allemaal dood ( ging ie het na doen, nah ik plaste zowat in me broek hihi).. Liefs
Ja heerlijk die aardappelen dus niet Rond 12 uur ben ik op de normale pc jij ook kunnen we verder waar we gisyeren gebleven waren oeeeee klinkt heeeeeel stout hahahaha
Onze frietjes (ik noem ze altijd tietjes) waren heeeeeeerrrlijk *ben je al jaloers??* Vanavond eten wij speklapjes ( mijn god hoe ga ik die bakken hihi) met aardappels en rode kool denk ik Haha is goed, ik ga nog effe afwasje doen etc. En dan wip ik ook effe langs op msn haha. Dikke knuffel
oeh dat klinkt inderdaad heel erg stout dames!! wauw Flower alweer 14 weken!!! troetel wat lief dat je vriend bloemen mee wilde nemen, maar jammer dat ze dood waren... whahaha ik had het wel eens willen zien hoe hij het voordeed.. whoehoe jij inmiddels alweer 11 weken!! gefeliciteerd!!! pff net de hond uitgelaten.. ff met een werpstok de bal gegooid.. stomme ding was iedere keer de bal kwijt (stond ze de andere kant op de kijken)... tja een tennisbal vinden tussen de bladeren is nog niet zo makkelijk... heb volgens mij net zoveel als haar gelopen... en nu ligt ze keihard te snurken in der mand....
Hahaha Muts, leuk he zo'n hond! Die van ons speelt alleen als het hem uitkomt.. Hij speelt graag met baasje met de stofzuigervoet of de swiffer haha. En anders met de opwindhamster v.d. katten! Hier heeft hij weer een vlooienplaag ontdekte vriendlief gisteren. We hebben hem 2 a 3 weken geleden gewassen met vlo-kill, daarna behandeld en ook het huis helemaal behandeld. Denk dat er hier buiten een heleboel zitten die lekker warm mee naar binnen willen ofzo.. Maar onze hond is er allergisch voor dus die jeukt zich helemaal stuk, ik word er gallisch van echt! Wil hem weer wassen maar het schijnt niet goed te zijn voor de vetlaag van de huid om het constant te doen. Wat een afschuwelijke beesten ( die vlooien dan he!) we hebben echt volgens mij de gekste dingen al geprobeerd! - hond onderdompelen in water met olie - hond wassen met afwasmiddel ( het was zondag en hadden niks in huis) - hond krijgt standaard knoflook, katten ook. - hond wordt standaard ingesprayd met dure spray. Katten ook. - Pipetten hebben we in het verleden ook al geprobeerd - we hebben hele goede omgevingsspray. - waxinelichtjes in een bakje met olie. etc. etc. etc. Laatste keer hebben we dus de katten + hond gewassen ( best grappig, al lagen we wel helemaal open) met vlo-kill shampoo. Waren ze helemaal vlovrij voor een paar weken en nu hebben we ze weer!!!! Zucht!
ow troetel dat is echt supervervelend... onze hond had het ook... wij dachten eerst aan een allergie voor het voer (volgens dierenarts hier om de hoek ook) maar helaas bleef ze zich kaal krabben en werd steeds roder op de buik.. naar andere dierenarts gegaan en die zei "zandvlooien".. beaphar vlooienshampoo werkt niet dus heeft ze van hem een extra sterke pipet gekregen, antibiotica prik en tabletten.. 5 dagen later was ze overal vanaf!!!
Onze hond staat idd ook op ander voer, daarna werd de jeuk minder dus het was wel degelijk ook door het voer. Maarja onze dierenarts zag 1 vlo op het kammetje, dus had hij gelijk een vlooienplaag volgens hem! . Nou had hij een tijd geen vlooien maar ze komen gewoon weer terug. Weet niet met welk merk ik heb gebruikt even kijken.. BOLFO. En we hebben Beaphar spray en nog een giftige variant voor het huis geloof ik. Die Beaphar spray werkt niet superduper. Maar er zijn tegenwoordig zoveel commerciele troepjes, dat ik een beetje uitkijk met die pipetten bij de DA. Ze smeren je zo wat aan!!
Goedemiddag dames, Zo hadden onze poezen een vlooienplaag mee genomen naar huis. Mijn benen zitten onder de vlooienbulten. Inmiddels hebben we ze al 2 keer behandeld met vlooienspray en we hebben het interieur met interieurspray behandeld, het is wel een stuk minder geworden, maar af en toe zie ik toch nog een vlo springen.... Klote beesten! (die vlooien dan) Zo het werk zit er weer op ben vandaag lekker vrij.... Ik ben in totaal 8 dagen vrij dus dat kun je gerust een week vakantie noemen. HEEEEEEEERLIJK!!! Ik kan wel ff met mijn mams te shoppen deze week. Vind ze vast leuk. Liefs
Hoi dames, Wat een verhalen allemaal over honden, katten en vlooien. Krijg er jeuk van ahhaha. Hier alleen een kanariepietje met mijt
Sinds gister niet misselijk. Weer redelijke eetlust. hahah heb liever dak misselijk ben enzo ik wordt hier onzeker van. Jullie ook weleens dagen dat je denkt van ben ik nog wel zwanger? Morgen gyn. Hopelijk werkt ie de onzekerheid weg..
O meiden hou op krijg Acuut Juuk brrrrrr @mei mama. Starks ben he mischien en hopenlijk helemaal niet meer misselijk Ik heb momenteel echt nergens last van Niet moe niet misselijk en tja. Dan miner gevoel van zwanger zijn beetje maar tisnne tweede weet dat ik het de eerst keer wel snelde had
Haii! Weer even kort vanaf werk. Heb alles snel even bijgelezen en m'n mond viel af en toe open (roze moedermelk, het bierflesjesverhaal, ieuw!) En van de vlooienverhalen krijg ik ook jeuk, hihi. En Muts en Bas, wat lief dat jullie kleintjes zo goed weten wie er op de foto's staat! Hier als ok. vorige week veel last van krampen en pijnscheutjes, maar nu alweer veel minder. Niet misselijk ook ofzo. M'n buikie begint nu al een beetje te tonen, dat is wel leuk. Nu iedereen het weet (of mag weten) durf ik ook gewoon m'n strakke kleding weer aan, maar dan zie je het natuurlijk wel exra goed! Vanavond een box ophalen die we op mp hebben gekocht en morgen met mams shoppen. Lekker dagje vrij voor gepland! Poekie, hopelijk krijg je een echo en kun je 'm hier plaatsen. En wat leuk flowertje, dat wij bijna gelijk lopen! Groetjes!
Hoi meiden! Ben weer terug! We hadden zo'n lieve vrouw bij de verloskundige!!! Wat een schat! Ze heeft ook nog een echo gemaakt. Duurde wel 10 minuten ofzo! Was zooooooo gaaf! Nu moest ik fotos maken van de echo's dus de kwaliteit wordt er niet beter op, maar heb hier 1 foto!