ik duik even in een meeting. en ik denk dat ik niet meer reageer tot aan morgen. (morgen ben ik lekker vrij). Tot morgen en niet te veel kleppen he....
Hoi meiden, Heb geen puf om terug te lezen, voel me nog niet fit hoor. Heb 2 halve dagen gewerkt maar man o man ik voelde de energie uit me vloeien, moet ook nog steeds om 19 uur plat anders word ik te misselijk. Ik wou dat ik 3 weken verder was dan kan ik ook weer eens lekker eten en 's avonds bankhangen.
Bianca, tuurlijk ben je je vol van. Kan me wel voorstellen dat het voor je collega confronterend is, maar helaas is het leven zo hard. Hier hebben we dus geen contact meer met de broer van mijn man. Zijn vrouw kon en kan het ook niet hebben dat we zwanger waren terwijl hun al jaren bezig waren.
Daag dames, daar was ik weer. Nou ik heb een hele gezellige middag gehad met mijn goede vriendin. Weer lekker bij gekletst enzo... Verder zitten we hier met een dilemma... Mijn vriend wil absoluut niet van te voren weten wat het geslacht is van ons kindje. Ik zei altijd dat ik het wel graag wou weten, maar omdat hij het niet wil weten heb ik gezegd nou dan ik ook maar niet, want kan me toch niet stil houden dan....... maaaaaaaaaaaarrrrr nu zie ik elke keer zulke leuke babykleertjes die echt op geslacht gericht zijn.... Dus zowel voor meisje zie ik leuke kleding en voor een jongetje, maar ja ik moet dus neutraal kopen nu omdat vriendlief het niet wil weten........... AAAAAAAAARGHHH!!! Liefs
http://img9.imageshack.us/img9/2711/kleinqw.jpg Ons boksertje We zijn vandaag 10 weken en 4 dagen ze heeft het meerdere keren opgemeten en het kwam toen elke keer op 10 weken en 4 dagen uit maar dit was de mooiste foto (we hebben er een stuk of 7 mee gekregen) De verloskundige had bij de bijzonderheden gezet dat we een erg levendig kindje hebben Vanavond aan onze ouders,broers en zussen vertellen en morgen tijdens de teamvergadering aan mijn collega's
Mooie echo ZUstertje Hallo allemaal. Fijne dag gehad? Ik heb een rustig avondje. Mijn man is er niet en ik had nog eten over van gisteren. Ik lees dat jullie allemaal rare dromen hebben. Ik ook hoor hoort erbij denk ik! Verder heb ik soms last van steekjes rechts en links. Ik denk dat het bandenpijn is. MIjn buik is ook erg droog en het trekt. Ik denk door de groei van de huid. Dus smeren smeren smeren. Knuffie
Zustertje mooie echo! Ik ben vandaag echt niet te genieten.. Voel me wel goed, maar ik ben geïrriteerd door hele kleine dingetjes (wat natuurlijk nergens op slaat). Gelukkig eet ik wel steeds beter! Alleen in de ochtend komt er nog wat gal uit, maar daar blijft het ook bij. Ik ga lekker op de bank liggen zo! Misschien heb ik geluk en is er iets leuks op tv
@bloemm, zou het nu niet precies je 'periode' van de maand moeten zijn? Ik was gisteren namelijk niet te genieten, en ik had mijn 'periode' moeten hebben als ik niet zwanger was.... Dacht dat ik daar ook wel vanaf zou zijn, maar helaas.
@ ZUstertje.. Erg mooie en duidelijke echo!! Wij zijn helemaal in love!!!!! Vandaag ons frummeltje gezien en gehoord. En wat issie gegeroeid zeg! En aan het draaien en wapperen met de armpjes. Hij/ zij is nu 4,35cm en 2x zo groot als 2 weken geleden. Heel mooi hartje gehoord. Echt zon verschil met het beeld van 2 weken geledne. Ik ben echt verliefd op mn eigen kind Ik zal eens kijken of het me lukt een echo bij te voegen. Ha dalleen op de camera al gezien dat ze niet zo heel duidelijk zijn Maar ja. I`M IN LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe krijgen jullie een link naar je fotoos? Ik snap dr geen hout van. Anders heb ik hier op mijn profiel fotoos geplaats
zustertje mooie echo!!! ow troetel wat een schatje!!! (is het een cocker spaniel??) sjeetje Bianca je collega doet echt wel aan zelfkwelling als ze met 2 zwangere dames gaat lunchen!!!! idd la palma lekker smeren!!! en blijf de rest van je zw. en daarna ook goed smeren... ben er toen mee gestopt en merkte best wel lang nog dat ik een droge en strakke huid had.... bloem gefeliciteerd met je 12 weken !!!!!! en heb je nog iets op tv gevonden??? meimamma gefeliciteerd met je mooie echo!!! als je de foto hebt bijgevoegd moet je nog ff keertje op het paperclipje drukken en dan op de bijlage... tenminste zo doe ik het altijd.... eeehm sunny ik heb geen idee wat je zou kunnen doen... ja kleertjes in de juiste kleur kopen en pas na de geboorte laten zien of... pas na de geboorte kopen... hier gelukkig het probleem niet... we zijn veel te nieuwschierig wat ze wordt
Mooie echo's weer meiden!! Ff een vraagje...hebben jullie al nagedacht over evt zwangerschapscursus? gaan jullie iets doen en zo ja wat en zo nee waarom niet?
Mutsiee; hoe gaat het met je? IK had van Parel/ PUella geleerd om het met babyolie in te smeren. ALleen vind ik dat toch wel vettig, maar ik ga het wel doen> Jij ook bedankt voor de tip. Ik zou trouwens een buikfoto maken ( heb ik gedaan ) maar ik kan nu het kabeltje van mijn camera niet vinden, grrr Wish: Hoe gaat het met jou & je moeder? Zit je in de nacht deze dagen? Meimamma ; fijn he een mooie echo Wees maar supertrots hoor Wish: Ik wil wel een cursus doen.. bv cursus en misschien gym. Maar ik ga overstappen van vk. We gaan namelijk verhuizen Daar heb ik een vk praktijk om de hoek Over VK's gesproken en thuisbevallingen: We wisten al heel lang dat wij een hoog cijfer hebben wat betreft doodgeboorte. Maar vandaag is het weer zo in het nieuws. Doet het jullie twijfelen thuis of in het ZKH te bevallen? Worden jullie niet onzeker van al die nieuwsberichten?
@Palma: hier gaat het wel...met mn moeder gaat het goed...ze loopt alweer klein e stukjes met looprekje haha tis net een oud mensje. Ik zit niet in d enacht...heb me vd week ziek gemeld omdat ik zoooooo ontzettend moe ben/was. Morgen weer ff naar werk bellen of ik het weekend weer kom(denk het nog niet) Ik heb eigenlijk niet zo heel veel zin om aan een cursus te beginnen haha maar ja schijnt wel goed te zijn he? Ik twijfel niet door dat nieuws...wilde toch sowieso al in ZH bevallen ivm met kleine woning. Wat lekker dat jullie gaan verhuizen zeg!!! Wou dat ik dat kon zeggen
hier waarschijnlijk weer geen zw.cursus (met de 1e ook niet gedaan en toch is alles gelukt )... en als we wel op cursus gaan dan bij een haptonome hier om de hoek ... kun je ook met je partner alleen heen gaan zonder een hele club vreemden erbij ... wanneer gaan jullie verhuizen la palma??? wel lekker dat je dan de vk om de hoek hebt zitten!!! hier verplichte ziekenhuisbevalling.. bij de vorige bevalling meer dan 1 liter bloed verloren dus dat betekend dat je dan verplicht in het ziekenhuis moet op medische indicatie... (ik wilde thuis bevallen maar bij de intake werd mij verteld dat ik dat direct moest vergeten).... hey wish ik zie het net pas GEFELICITEERD MET JE 12 WEKEN!!!
@ Wish: Ik zie nu dat je 12 weken bent. Gefeliciteerd. Daar moet op gedronken worden hi-ha-ho.. Appelsap natuurlijk he IK had inderdaad ergens gelezen dat je thuis bleef. Nou meid, alles wat beter is voor jou en die kleine he! Geen zin? Ik wel, allemaal zwangere buiken om je heen enzo. Leuk toch Fijn dat het een stukje beter gaat met je mams!
Ik ga denk ik weer yoga en zwemmen doen. Leuke foto's zustertje en meimamma het zijn al echte kindjes he. wish beterschap voor je mams en jij ook rustig aan he. Denk aan jezelf. Bianca heel vervelend voor je collega, maar goed vind ook dat je gewoon lekker moet kunnen vertellen over je zwangerschap dat za; die andere colllega van jou toch ook wel doen? xxx joyce He monica ik woon idd dichtbij in geleen namelijk.
meiden heb even jullie hulp nodig me vriend en ik hebben ruzie ik zeg je heel eerlijk kan heel goed aan me hormonen liggen enz maar ik weet het gewoon even niet meer,, de moeder van mijn vriend is heeel erg deprisief en had ruzie met haar dochter... een heel jaar heb ik aan moeten horen ben zo bang en janken elke dag lag ze in bed omdat ze depri is... nu is alles goed uit het niets tussen haar en der dochter haar dochter heeft bordeliner dus heeel moeilijk persoon nou ben ik ook niet de makkelijkste hoor hihi maar vorige keer had ze na mijn weten drugs op enz ze was heeel druk ging steeds naar de wc met haar tas en mijn vriend had haar gebelt smiddags en dat wist ze gewoon niet meer...!!!! ik vergeet wel eens wat maar dit kom op he nu zaten we 2 weken geleden daar een spellentje te spelen en was ze aan het vertellen over haar zwangerschap.. ze heeft het nooit gemerkt had op een dag buikpijn en toen was haar dochter er... nou heeel boeiend verhaal maar ik had pijn van het zitten en zeg ga even op de bank zitten, komt ze als een mongool naar me toe en jaaa je luisterd niet naar wat ik zeg enz. ik zeg sorry hoor ik was gewoon zat om op die stoel te zitten en janken dat ze deed. ze viel mij zo aan en ik zei maar niks maar was zooooo verbaasd Ze zei ja van mijn therapeut moet ik dit zeggen als het me dwarszit waarop haar moeder zei natuurlijk moet je het zeggen.... ik denk pardooonnnnnnnn je hebt haar net een jaar niet gezien nu is alles goed en dan wordt ik aangevallen neemt niemand het vooor mij op, me vriend heeft het later gezegt enz maar sinds die dag irriteer ik me overal aan bah zijn moeder laat dus alles vallen en dan alle scheldwoorden zit de hele dag te vitten op haar man en mijn dochter van 2 loopt daar ook langs met haar oren, van het weekend waren we er weer en ik rook sinds ik zwanger ben niet meer en heb gevraagt aan me vriend als we daar zijn kan er dan rekkening gehouden worden het is toch hun huis en ik ga niet zeggen wat ze moeten doen.. nmaar ik wil niet meer dat me kind in de rook zit en ook de baby straks niet klaar. ik heb gerookt waar me kind bij is heeel fout en stom ik ontken niet maar nu ik gestopt ben wil ik het gewoon niet meer (is dit zo raar)??? nu heb ik net tegen mijn vriend gezegt ik wil even niet naar je ouders ik erger me rot en wil dat gewoon niet dus nu de grootste ruzie en hij is nu naar zijn eigen huis dus naar zijn ouders enz ik weet het gewoon even niet meer... ik zeg dit hij dat zoooo heel verhaal sorry maar moest het even kwijt tnks knuff deesi