Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    wauw meid moooooi super zeg

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    voor de meiden met de echo mooooi

sorry heb alles gelezen maar reageren heb ik zo de puf even niet voor :(:(

3. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    OOOw flower wat erg. Tja ik weet even niet zo goed wat je moet doen of zeggen tegen je. Ik hoop dat jullie er saampjes uitkomen en je niet nog meer conflicten krijgt.

xxx Joyce

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    pff vervelend dat soort dingen flowertje....kan best dat je hormonen meespelen maar zullen ook wel gewoon echte irritaties zijn toch?
    Waarom vind je vriend het zo erg dat je ff niet mee wilt? Misschien dat het over een weekje wel weer gaat.
    Als ie straks terug komt zijn jullie misschien weer ff wat rustiger en kunnen jullie misschien ff rustig praten?

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hormonen en echte irritaties erg he ahahahahah

kan er gewoon niks aan doen

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Jaaa muts en Palma 12 weken alweer:D leuke he

@Palma; nee heb echt niet zoveel zin in zo'n zwangerschapscursus...helemaal in mn uppie zo'n cluppie instappen bah hahaha ja ben een raar mens ik weet het

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    pfff meis heel erg moeilijk!!
    woont die dochter nu ineens weer thuis dan???
    hoop dat jullie er zonder nog meer ruzie uitkomen...

whaha wish dat zijn wij samen raar... zie mezelf ook niet binnen stappen in een groep die ik niet ken en dan ook nog gaan liggen hijgen en puffen...
    weet wel van anderen dat ze er vriendinnen aan over hebben gehouden maar of ik daar nou op zit te wachten... (eeeehm .... niet echt)

8. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi allemaal!

Mooie foto's zag ik van mooie echo's en een lieve woef! :)
    Gossie, Flowertje, hoop dat als je vriend straks weer thuis is, jullie er rustig over kunnen praten en er wel weer uitkomen samen. Klinkt wel als lastige familieleden!

Zwangerschpascursus: ik heb nog geen idee eigenlijk... zwemmen klinkt wel goed of zwangerschapsyoga ofzo. Heb niet zo heel erg moeite met groepjes vreemde mensen gelukkig. (tenzij ze elkaar al heel goed kennen, dan voel ik me weer net zo onzeker als op de middelbare school, haha) Over 2 weken bij de vk zal ik eens advies vragen.

Wij willen graag een pretecho laten doen. Heb net informatie gezocht op internet en zag een bureau Baby View in Zoetermeer. Iemand daar ervaring mee? (ze hebben meerdere vestigingen geloof ik)

Hebben jullie al namen? Wij weten wel een meisjesnaam, maar voor een jongen zijn we er echt nog niet uit. Echt zoooo moeilijk!

Ow, OEPS! Ik bedenk net dat ik morgen op werk een hapje moet maken voor de borrel en ik wilde minicroissantjes met knakworstjes maken, maar daar moet ik nog aan beginnen! Ben dus alweer weg! Toedeloeeee!

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik heb 6 jaar geleden in arnhem bij baby view een pretecho laten maken... erg leuk, duidelijk en erg lieve vrouw!!! hoe zoetermeer is weet ik niet.. (maarja ik had ook het geluk om nog een keer te mogen komen als proefkonijn voor een nieuw aan te schaffen uitgebreider apparaat)

nee nog geen namen... doen we pas als we weten wat ze wordt....

nu nog iets lekkers maken... succes!!!

ik ga een bed op zolder opmaken... als manlief vannacht weer gaat liggen snurken zoals net dan verhuist ie maar :D

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Namen zijn we hier al over uit. We hebben 2 meiden en 2 jongens namen. Nu alleen nog kiezen welke van de 2 het wordt, maar dat komt wel als we weten wat het wordt.

11. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hahaha ben ik gelukkig niet de enige die zo'n cursus niet ziet zitten.
    Ahh slim van je om boven bed op te maken...we worden het ZAT he hahaha

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Heb ik net de dochter van mn vriend op msn (bijna 18) vraag ik of ze broertje of zusje wil...zegt ze broertje. Ik zeg huhh en je wilde een zusje? Zegt ze nee broertje....anders ben ik niet meer papa's kleine meid *slik*

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    (bijna achttien moet er staan)

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Dikke slik ja. Maar goed. Ik ben de 3e van 3 meisjes en we zijn toch altijd papa's kleine meid geweest hoor. Allemaal.

GOedesmorgens allemaal. Fijne dag vandaag!
    Wij hebben trouwens jongens & meisjesnaam. Gewoon 1 voor iedere sekse. En als hij/ zij geboren is, geven we hem/ haar die naam. Wij willen het namelijk niet wten van tevoren.

Ik merk dat mensen daar heel leuk op reageren, daar doen we het trouwens niet voor, maar wel leuk om te zien.

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Trek in een kaasbroodje van de kios :)

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goedemorgen meiden:d

Ik zit ook nog te twijfellen over een curcus.
    Wil wel borstvoedingscurcus gaan doen.
    De meeste vrouwe met kinderen om mij heen hebben geen pufcurcus gedaan en tis allemaal heel soepeltjes gelopen met de bevalling... dus tsja nog even in dubio;)

Over namen... Een jongens naam hebben we al die staat al ene poosje vast en als we het er over hebebn verveeld ie ook niet dus hij blijft leuk.
    Maar een meisje zijn we nog over 2 namen aan het twisten...Nog even een paar keer tegen elkaar zeggen.

Moet de afsprakenlijst weer bijwerken. Heb er gister gelijk weer een paar gemaakt.
    Waaronder op 5 januari de 20 weken echo... Dan weten we eindelijk of het een jongen of een meid wordt:D:D

@Flowertje:
    Wat een klootsituatie zo zeg.
    En dan dat je vriend er ook even voor wegloopt dan voel je je helemaal niet begrepen.
    Maar kan je wel snappen hoor.
    Aan mijn kant van de familie rookt ook iedereen en als ik dan zeg dat ik ramen los zet met een verjaardag dat ik graag een egzond kind op de wereld zet wordt je dom aangekeken.

Vandaag weer werken van 10 tot half 5.
    Nog even een goed gesprek voeren vanmiddag met een vrouw waar ik moet invallen.
    Die zegt alleen maar mij te willen hoe dan ook.
    Maar ja ik kom vanmiddag nog evn verder ga ik me voor haar niet in allerlei bochten wringen en al zeker niet nu ik zwanger ben. Kalm aan doen!

17. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

Even kijken of mijn zwangerschapsgeheugen nog goed werkt haha.

Onze hond: is een Cavalier King Charles Spaniel ( pim fortuyn-hondjes worden ze ook wel genoemd hihi:))

Flowertje: Rustig aan meissie.. Alles komt goed. Denk dat het ook een deel hormoontjes zijn maar snap ook heel goed dat t een lastig parket is met die moeder en die zus v. je vriend!
    Adem in, adem uit. Je vriend zal je sowieso gewoon moeten begrijpen.. Maar misschien moet hij even tot zinnen komen. Hoop dat het inmiddels al een beetje is opgelost! Dikke knuffel

Echo's: Mooi echo's meiden, ben jaloers.. Kan niet wachten tot de onze dinsdagavond haha! ;) Is alweer 4 wkn geleden dan sinds de laatste echo;)

Cursus: Herken t wel wat velen van jullie zeggen hoor, je bent toch altijd wel bang om in zo'n kliek te komen. Maar vooral omdat ik huisvrouw ben, is effe eruit wel leuk. Ik denk er nog even over na.. Je hebt ook zoveel verschillende mogelijkheden voor cursussen..

Aan de ene kant doen vriend en ik heeeeeeeeel veel samen..
    Maar aan de andere kant is het misschien wel lekker om naar een cursus te gaan waar ik ook wel eens alleen ben en dan enkel wat partneravonden zegmaar.. Ik twijfel nog hahaha.

Dromen; Vannacht was redelijk dromenvrij geloof ik.. Thank god, mag ook wel een keertje! We sliepen zo vast dat vriend een kwartier voor hij weg moest wakker schrok haha.. Toen maar effe snel alles samen gedaan en was hij toch nog op tijd weg:)

Vertellen op het werk:
    Vriendlief heeft het gisteren vertelt op het werk. Kreeg leuke reacties!
    Eentje vroeg er wanneer hij ging trouwen dan haha.. Toen heeft hij gezegd: Nou dan zal ik toch eerst een aanzoek moeten doen.
    Collega: Ja doe dat dan!
    hij: Ja denk je dat het lukt om te trouwen voor mei?
    Collega: Oh is ze dan al uitgerekend.. whahahaha

En een andere collega vroeg of het gepland was.. Dus vriendlief heeft kortaf gereageerd dat het gepland was en dat het altijd welkom zou zijn..
    Hormoontje ik zou hebben gezegd: Nee, we kregen het bij een pakje boter en wisten niet wat we moesten doen.. Dus houden we het maar..
    Of: Nou.. Op een bepaalde dag zeiden we.. we gaan het NU doen, want dan raken we zwanger.. Dan ben je in mei uitgerekend en dan is het goed!

Pff vind dat altijd zo'n domme vraag of het een ongelukje is:x
    Maargoed, man zonder kinderen die dat vroeg dus zal het wel niet snappen haha:p..

Van de week: Gaan we het op hyves gooien maar weet nog niet zo goed hoe.. en wanneer.. Misschien wachten tot na de echo voor wat zekerheid haha..;)

Liefs

18. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Namen: Meisjesnamen staan al redelijk vast..
    Over jongensnamen zijn we er echt nog niet uit. Jayden was favoriet.. Maar die komt zoo vaak voor dat die is afgevallen;)

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik zat ook te denken om het van de week op hyves te zetten,

Maar ik heb 3 dames bij ons van de planning op kantoor (werk als huishoudelijke hulp in thuiszorg) in mn vriendenlijst staan. En ben een beetje huiverig of ze het dan door kakellen aan de leidinggevende...

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wat grappig is Troetelbeer.

Wij zijn newlyweds en iedereen vroeg eigenlijk al op de bruiloft en de dag erna; Krijgen we snel een neefje/ nichtje/ kleintje erbij?
    Dus wij zeiden iedere keer ' we gaan ons best doen '.

Nou , nu het zo snel raak is kunnen mensen het bijna niet geloven. Ik krijg namelijk ook vaak de vraag; is het gepland?
    Dan zeg ik; nou, een zwangerschap plan je niet, dat wens je, en JA het is en was gewenst. Ik vind het trouwens wel een hele brutale vraag, maar dat is persoonlijk

Deel Deze Pagina