Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goedenaaf meiden!!!
    Ik meld me vandaag ook nog even!

Allereerst natuurlijk La palma gefeliciteerd met je verjaardag!!!:D:D

Hier ga ik het weekend in met een zieke man.
    Dat heb ik weer;)
    Een ziele pootje met griep.

Ik had via marktplaats een positiebroek gekocht.
    vandaag binnen gekregen en zit als gegoten nou alleen die buik nog;) hihihi
    Die wil ik mooi voor het werk gebruiken.
    Had bij Bon Prix ook positiekleding besteld en komenze morgen brengen. Ik had van vandaag een "gemist"briefje in de bus.

Verder een erg erg erg luie middag gehad. Ben blij dat ik vanmorgen voor ik moest werken hier de bovenboel helemaal had gedan, want ik had er vanmiddag geen puf meer voor!
    Ben nog wel even naar mn zusje en dr kindjes geweest en lekker getroeteld met mn 7 maanden oude nichtje:D:D:D
    Ik heb van mn zusje 2 voedingskussens van hema mee gekregen. Lagen haar in de weg.
    Dus ik ga me zo in eentje wikkellen op de bank.
    Kopje thee erbij dekentje huppa en dan The Voice kijken:D:D:

Hier verder nog iets? Dames met leuke plannen voor t weekend???

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wish ik heb nu de positiebroeken in me eigen maat gekocht maar ik merk dat me kont dikker wordt (en mijn vriendin zei het gister ook)... de skinny zit in het begin ff beetje strak...

hihi sunny ik zou er niet aan moeten denken om dat weer achter me bord te kruipen.... hopelijk smaakt het wel!! enne heb je niet toevallig een migraine aanval gehad?? als ik hele erg hoofdpijn heb en ook moet overgeven dan ben ik er ook vanaf.. volgens ha migraine...

sanny ik heb vanmiddag ook ff zitten snuffelen maar nix meer in mijn maat of wat ik leuk vond..... heb je nog iets gevonden??

trouwens het viel mij op dat ik mail kreeg van otto... heb er nog nooit iets besteld... erg vaag!!! heb me meteen uitgeschreven!!

grr dat k*t bianca.... misschien dat je extra verlof kunt krijgen in augustus..?? geen idee...
    fijn dat je bekkenband helpt!!!

:( zoonlief is weer het weekend weg... en het was zo gezellig.. mn man kwam thuis en zoonlief klaarde ineens op... ze hebben met zn 2tjes ge-WII-ed.. we hebben erg zitten lachen tijdens het eten en daarna nog ff op de WII een spelletje gedaan.... snik en me mannetje had er helemaal geen zin in om het weekend weg te moeten (vandaar dat ie vanmiddag ook weer zo lekker anti-mij was)...
    manlief is nu ff naar de winkel om koffie te halen en dan gaan we verder met de WII...

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow meimamma zo'n voedingskussen moet ook heerlijk liggen in bed.. mijn vriendin had er ook 1 en die sliep er heerlijk mee!!!
    zit er ook over na te denken om er 1 te kopen....

beterschap voor je man!!!

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik zat idd ook te dneken om als mn buik straks rond is dat kussen mee in bed te nemene n dr dan overheen te gaan liggen zodat die buik dr dan ook lekker op kan steunen ;)

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Sneu zeg dat je zoontje geen zin had om het weekend daarheen te gaan:(
    Wat voor spelletjes spelen jullie op de WII? Hebben jullie Party al?

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    @ Muts: nog wel wat leuke dingen gevonden ja. Heb alles in 2 maten gekocht, want ik heb geen idee hoe het zit, hahaha. De rest stuur ik gewoon weer terug. Doe ik altijd, heel relaxed!

We moeten een verlanglijstje maken voor Sinterklaas met dingen tot 10 en dingen tot 20 euro erop... Ben een beetje inspiratieloos... Iemand nog leuke ideetjes?
    Ik wil nog niet teveel voor de beeb vragen, want dat kopen/krijgen we in de loop van de tijd wel. Plus dat ik het stiekem ook wel leuk vind om leuke dingetjes voor mezelf te krijgen, hihi. Heb al wel een echobon bedacht :)

(een paar jaar geleden had ik onderaan m'n lijstje gezet: iets lekkers voor de cavia's, zodat mensen dat als 'opvulcadeautje' konden kopen. Het gevolg was dat ik iets van 6 cadeautjes voor m'n cavia's kreeg en maar één dingetje voor mezelf. Heel kinderachtig, maar ik vond het niet zo heel leuk :) (heb ik toen niet laten merken hoor)

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @sanny ik heb net ook besteld. lekker thuis bezorgt :D
    ik heb op me lijstje staan.
    bad producten van rituales.
    kniesokken
    kaarsen

niks voor de baby als ze dat willen doen zetten ze er maar op voor de baby niet voor mijn :)

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik was er vanavond niet, omdat ik snert aan het maken was..pff wat een werk, maar hij is klaar en erg lekker.
    Zondag verjaardag van mijn man, en krijgen een berg mee-eters dus even van te voren alles al klaar maken ;)
    Morgen nog zuurvlees maken en dan is al het voorwerk iig af. De Knödeln (duits recept), bonensalade en gewone salade maak ik zondag. Als dat van te voren gemaakt wordt, hoef ik het niet meer ;)

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Zo Monika, lekker aan het kokkerellen geweest! Veel plezier alvast zondag!

En Binna: heb ook even bad/douchespul van Kneipp op m'n lijstje gezet en nog wat inspiratie voor boeken, dvd's en een spelletje opgedaan op Bol.com

10. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals allen; Bedankt voor jullie felicitaties.
    Ik ben net thuis. ( Feestje was bij mijn moeder ).. PFfff ik zei op gegeven moment: Gasten als jullie willen blijven kan dat, ik ga naar huis

EN ik werd me toch een partijtje sjaggie. Wilde gewoon weg. Nu slapen. Kusssss

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ja wish wii party hebben de heren vorige week gekocht... erg leuk om te doen!!! tja wat hebben wij nog meer: super mario, mario kart, wii sports, wii play, 2x CSI, lara croft, bolt, monopoly (erg slecht spel), driver (vind manlief nix aan) en ik weet het zo niet meer.. genoeg iig...
    zoonlief kreeg gister "zakgeld" en volgende week krijgt ie weer wat zodat ie toy story kan halen :D
    welke hebben jullie?? onze wii is trouwens origineel... af en toe schrik ik best wel van de prijzen van een spelletje :(
    me zoontje hikt er iedere keer tegenaan om te gaan... maar hij heeft het wel altijd er leuk maar hij mist ons dan verschrikkelijk en dat is waarom hij er zo'n moeite mee heeft....

monika wat is zuurvlees??? nog nooit van gehoord.....
    alvast veel plezier met de verjaardag zondag!!

sorry sanny hier geen ideetjes.. maar de is wel een topic over (volgens mij wel meer).. misschien dat je daar een idee kan vinden...
    ow erg jammer dat ze dan vanalles voor de cavia's gaan halen....
    ik weet nog dat mn ex-man toen met sinterklaaslootjes mijn lootje had... kon ik mn eigen kadootjes kopen :( (stond geen idee oid op het lootje)... pff wist het echt niet en heb toen kleine dingetjes gekocht voor beebje... vond de rest niet leuk.. ja ik vond het lootje niet leuk...

ow la palma wat vervelend dat je ineens sjaggie werd... maarja dat heb ik ook altijd.. en manlief wil dan altijd nog een biertje ofzo... pfff...
    maar was het verder wel gezellig?? wat heb je allemaal gekregen???

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Muts, dat is een typisch gerecht. Dat is vlees, wij gebruiken er varkenspoulet voor (origineel wordt daar paardenpoulet voor gebruikt), wat je een nacht lang in azijn met water, laurierblaadjes en kruidnagel laat staan. De volgende dag braad je het vlees en maak je met het azijn/water saus, bij die saus doe je appelstroop en maizena om de saus smaak te geven en te binden.

Geloof niet dat ik het beter uit kan leggen, maar ik vind het super lekker.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Pfff krijg een beetje zenuewen wat zal het
    dinsdag zijn op de echo zij. Niet dat het uit maakt.'

Gisteren een jas besteld bij de webkamp en twee positie broeken besteld ben benneiuwt komt dinsdag

Over speletjes voor de Wii ik koop die bij game mania. Daar verkopen ze namelijk twee de hands speletje. Echt fijn en hun kopen ook speletjes dus als ik het zat ben verkoop ik ze aan hun

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Binna heb ook een afspraak gemakt hahaha en ben nu al zenuwachtig ben echt overtuigd van een meisje hahhaahahhha geloof niet dat ik jongens krijg hahaha erg he

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    hallo allemaal!!

Ik lees wel veel mee maar bericht eigenlijk nooit zo veel! Vooral uit angst dat t toch nog mis was een beetje afstand gehouden! Maar... Vorige week echo gehad met 11 wk 2 dg.(dacht 11 wk, 2 dg vooruit gezet!!) en alles is helemaal goed!

Ben zo gelukkig, heb hiervoor een miskraam gehad met 6 wk en was echt nog erg bang.. Maar voor niks dus!! Moet t nog wel even laten zakken, ik merk dat ik het nog niet helemaal geaccepteerd had, denk uit zelfbescherming.

Dus nu hebben wij t op t werk verteld en gaan t vandaag aan de rest vertellen, maar ik heb gewoon t gevoel dat ik zit te liegen! Gek toch!? Nja, zal wel weer overgaan. Ben dan trouwens 23 mei uitgerekend!

17. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    oww zoonlief wil even samen tv hangen, dus ga naar m toe! Fijne dag nog allemaal en ik zal wat meer meeschrijven!!

xx

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Heb via de Site afspraak gemaakt nu even afwachten hihihi.maar jij gaat dus al in de 15 weken was dat niet erg

19. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Hoi dames,

ik leef nog hoor.
    Had even tijd voor mezelf nodig en heb ondertussen wel in vlagen een beetje meegelezen.
    Hoe gaat t met jullie allemaal?

Liefs Mams

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @SophieMarie: fijn dat alles goed is!

Deel Deze Pagina