Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Wel meegelezen dames maar niet gereageerd, geen puf (zeer zieke dreumes al een week... Ik ben gebroken...)

Maar las een mede mama die de 4e verwacht en 3 jongens heeft! leuk! Monique, zelfs de geboortejaren van onze kids komen een beetje overeen ;)

Fijne zondag allemaal!

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wij gaan even naat de babydump

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    alvast gefeliciteerd bloem!!! wanneer is de dag??? en moet je nog veel regelen???
    heel erg veel plezier op visite...

het bandenpijn bij mn 1e ervaarde ik als aankomende menstruatiekrampen maar dan nog erger.. ik moet er wel bijzeggen dat ik het altijd heel heftig heb gehad... 2 dagen voor de tijd hoofdpijn, erge buikpijn (baarmoeder) en heel snel last van mn rug....

yule ik ben het niet helemaal eens met je uitspraak met hoe minder erbij hoe beter... ik ben in mn vorige zw. 30 kilo aangekomen en voelde me prima!! zoontje deed het ook heel erg goed.. tis voor iedere vrouw weer anders!!
    welke wagen hebben jullie???

hier net loempia's gehad... normaal hebben we die van de beckers maar die waren op en de duurdere "home-made" waren in de aanbieding... nou ik vond ze erg tegenvallen en manlief heeft er zelfs maar 1 genomen.... (der ligt er nog wel 1 op me te wachten :D)

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    veel plezier!! enne morgen begint toch de grote uitverkoop pas of is dat vandaag al?? (kan er helemaal nix over vinden op de site)

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Gezellig...lekker ff rondsnuffelen:D

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Nee ik zie ook helemaal niks over uitverkoop bij babydump:(

Pff we zitten hier met dilemma die me gek maakt!!!
    We wonen in een klein appartement(1 slaapkamer) en willen eigenlijk verhuizen maaarrrr het appartement boven ons staat ook al ruim jaar te koop en is gigantisch in prijs gezakt.Nu is het voor ons haast onmogelijk om ons huis te koop te zetten omdat ons huisje veel minder mooi is dan boven ons en we dus onmogelijk er voor kunnen krijgen wat we ervoor willen krijgen.En buiten dat....dan ga ik nu mn huis te koop zetten met alle stress van dien(contacten makelaar...bezichtigingen enz) en dan nog is de kans superklein dat we het verkopen voor dat de baby geboren wordt.
    Maar aan de andere kant is ons huisje echt te klein:( Eigenlijk kun je dit er echt niet bij hebben he als je zwanger bent pffffffff

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @mutsevluts: fijn om te horen dat die 30 kilo voor jou geen probleem waren.
    Wat ik bedoelde was dat het bewezen gezondheidsrisico's met zich mee KAN brengen als je teveel aankomt (zw schaps suiker, te groot kind, etc).
    Ik was 20 kilo aangekomen en kon haast niks meer aan het eind daardoor. Ik hoop dit keer rond de 15 te blijven maar je hebt niet alles in de hand.

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Zou het uitmaken hoe je was voor je zwanger werd? Ik bedoel zullen dikkere vrouwen sowieso meer aankomen dan slanke? Weet het niet hoor....vraag ik me zo ff af hahaha

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    heel erg vervelend wish... maar kun je niet beter wachten tot de kleine er is en hopelijk de economie is aangetrokken???
    ideetje: een smal kastje bij ikea kopen en dan bovenin een hanggedeelte en onder in een leg... IKEA | Slaapkamermeubels | Overige garderobekasten & linnenkasten | ANEBODA | Garderobekast
    deze maar dan in 1 deur....

wiegje/ledikantje bij jullie op de kamer heb ook wel eens iets gelezen over een hangwiegje die dan boven het voeteneind wordt opgehangen (lijkt mezelf helemaal niets maarja als het niet anders kan)
    en de commode een open soort zodat het ruimtelijker lijkt..... IKEA | Baby | Commodes & kinderverzorging | SNIGLAR | Commode
    of
    IKEA | Baby | Commodes & kinderverzorging | GULLIVER | Commode

(heb nu alleen ikea gekeken)

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    daarom zei ik aan het einde ook dat het voor iedere vrouw weer anders is!!

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou meiden ik hou het kort, ik wou even melden dat vriendlief vannacht over gegeven heeft en ik een uurtje terug... Dus het zal wel een virusje zijn... dus niks met de zwangerschap te maken... Pfff ik heb zo'n hekel aan overgeven.... Maar het lucht wel op!!! Nou maar even zien hoe het vandaag gaat. Vriendlief en ik zouden vanavond uit eten, maar dan moeten we ons wel fit voelen, want anders is het zonde van het geld als we het er net zo hard weer uit gooien hahah!

Liefs

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    sunny beterschap!!!

whaha nee hoor wish dat maakt helemaal niet uit volgens mij... ik was begonnen met 60 kilo en 30 aangekomen terwijl mijn zus er maar 15 aangekomen was... en nu begin ik met 57 en ben benieuwd hoe ik eindig.. ach het is er bij mij zo weer af (minder eten en ik ben het weer kwijt)...
    mijn vriendin is ongeveer 1,60m en die is 50 kilo aangekomen... waardoor weet ze niet want ze kon helemaal nix eten.. alles rook en smaakte alsof het al weken over datum was...

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja we zullen sowieso creatief moeten zijn...zal op zich ook wel lukken maar dan zie ik weer allemaal beren op de weg...hoe kom ik met kinderwagen de trap af(1 hoog) hoe zit het met mijn nachtdiensten. Ik had mn eerste kindje zo graag leuke babykamer gegunt maar aan andere kant merkt zo'n baby daar niks van toch en als we dan over tijdje wel een ander huis hebben kunnen we daar een mooie kamer maken.
    Moeilijk allemaal hoor pfff

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht

Beterschap!! Kunnen we er ook nog wel bij hebben zo'n virus...alsof het nog niet genoeg is;) Hoop dat jullie snel opgeknapt zijn

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    je hebt helemaal gelijk met dat hij/zij er nix van merkt maar voor je eigen gevoel is het natuurlijk anders....
    je wilt het beste voor je beebje dus ook een mooie kamer... dus ik zou zeggen: zodra jullie een ander huis hebben ga dan helemaal uit je dak met het inrichten van het kamertje ter compensatie :D

geen idee hoe jet het kan doen met je nachtdiensten... je hebt geen vaste nachtdiensten he?? (mn schoonzus 1 keer per 2 weken op maandag en dinsdagnacht en op dinsdagmiddag neem ik haar kids mee voor een broodje eten)...

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Jawel hoor...1 blok van 7 nachten en 1 blok van 4 nachten...maar zit te denken om zeker in het begin dan maar gewoon gebroken te slapen overdag...tenslotte heb je dat ook als je overdag werkt en snachts er steeds uit moet.Wat kinderopvang betreft heb ik het niet zo moeilijk maar qua huis pffff wat een stress! Moet er ook al niet aan denken om de hele dag kraamzorg in dit kleine huisje te hebben...je loopt mekaar gewoon in de weg;)

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    is het echt zo klein dan??? ik heb ook klein gewoond maar niet dat je elkaar in de weg liep...
    kwa opvang zou je altijd kunnen regelen dat het alleen voor de ochtenden is zodat je smiddag uitgerust bent.. af en toe snachts eruit is heel wat anders dan de hele nacht wakker zijn (vind ik)

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Daar sta je dan langs de weg te kotsen boehoee schaam me dood

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    agossie arme flower... ik dacht dat je er eindelijk vanaf was!!!

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja maar ik voelde het opeens uit het niets ookomen heeel raar

Deel Deze Pagina