kan het niet zijn dat je iets verkeerds hebt gegeten... iets waar je door de zw. nu niet tegenkan??? (zo heb ik dat namelijk wel)
Nee ik bedoel ik werk snachts zoals een ander overdag doet dus ik slaap overdag zoals een ander snachts slaap. Een ander moet er snachts ook uit voor de baby ook al moet ie overdag weer werken en dat heb ik dan overdag. Snappie het nog? hahahaa
@flowertje. Wat balen meis. Veel keuze hè maar bugaboo via mp is echt goed te doen wij hebben de bugaboo frog toen ook via mp De clasic heeft heen rem weet niet of je dat wist Haha babydump of babyparm wel een verschil Site babypark dort het niet ti's zondag @wish snap hem maar zorg wel dat je genoeg slaap krijt want dat lukt over dag zekker niet altijd met een baby
ja ik snap m... maar in het begin heb je toch je zw.verlof en daarna in het ritme komen... maar is het geen optie om de kleine de ochtenden na je werknacht bij je moeder te brengen?? haha babydump en babypark zijn idd heel erg verschillend... maarja tis lief dat je doorgeeft wanneer de uitverkoop bij hun begint!! flower geen idee wat een bugaboo doet... ff kijken wat anderen ervoor vragen of wat er geboden word....
Ja moeten nog ff kijken...mannetje is ook nog wat dagen thuis dan hoor....komt helemaal goed....eerst maar zorgen om het huis maken
nou voor de cameleon wordt nog wel rond de 400 tot 700 gevraagt en de frog is van daar voor en net even wat goed koper. wij hebben hem voor 200 euro. maar merk wel dat een zwarte duurder is. zou als ik jou wacht wel wachten tot je weet wat het wordt. kan je mischine een kompleete zoals jij hem wilt vinden
Ben niet terug gebelt door twinkelster hahahaaha dus hoop dat ik deze week nog tijd is kan niet meer wachten boehoeeeeee zullen we dezelfde dag en tijd nemen binna hahahhhahahaha
Blegghhh wat voel ik me naar!!!! Nog steeds niet helemaal lekker in mijn maag dus we zijn mooi thuis gebleven. We gaan volgende week zondag uit eten en dan naar de film... ik trek het vandaag niet. Zal nu kijken of ik me sneetje brood met gebakken ei naar binnen krijg. Liefs
Vervelend dat je je nog niet lekker voelt...beter maar nioet uiteten dan he....volgende week geniet je er meer van. Succes met je broodje ei!
Dankje wish! nee uit eten leek me niet verstandig... vind het wel erg jammer, maar heb er nu ook geen trek in. Broodje ei is binnen, nou hopen dat het binnen blijft..... Liefs
vervelend sunny!! hopelijk zijn jullie er snel af!!! wish ik kan pas met 15 weken bellen... maar ik weet niet hoe het bij jullie zit.. (ik belde ook met 12 weken en kreeg een heel vaag verhaal over dat ik veel te vroeg was met bellen en dat de agenda van dec. er nog niet was bla bla bla)
Mijn vk zei: 4/5 weken van tevoren Dus over 1,5 week ga ik bellen Oooeee, dat komt wel dichtbij! WOW hahahahaha
Ik loop dan bij de gyn en heb van de week toen ik weer echo had op advies van hem al een afspraakgemaakt voor de 20 weken echo. Die staat voor 5 januari Die heb ik dan bij de klinisch verloskundige en aansluitend weer een afspraak bij de gyn. Maar ja eerst 2 december nog naar de klin. vk. Hopelijk weer een echo. Vandaag gezellig naar familie van mn vriend geweest. Lekker gegeten, spelletje gedaan en gezellig gekletst. Maar nu ben ik moe dus duik zo lekker mn bedje in
Sunnyqueen: Beterschap! Fijn voor de meiden die al een afspraak konden maken met de termijn echo. Hier werkt het helaas niet zo Jammer is dat he?!
Over gebakken ei gesproken. Ik heb trek in spiegelei met een beetje rauw.. Mmm en dan zeezout erop. Wow, helaas geen rauw ei voor la palma