Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    kan het niet zijn dat je iets verkeerds hebt gegeten... iets waar je door de zw. nu niet tegenkan??? (zo heb ik dat namelijk wel)

2. intra4

intra4 Niet meer actief

OEPS ... Die aanbiedingen zijn bij Babypark!
    Ik had babydump gezegd geloof ik...

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht

Nee ik bedoel ik werk snachts zoals een ander overdag doet dus ik slaap overdag zoals een ander snachts slaap.
    Een ander moet er snachts ook uit voor de baby ook al moet ie overdag weer werken en dat heb ik dan overdag. Snappie het nog? hahahaa

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo wat eeb kinderwagens zeg maar de bugaboo blijft het leukst nu op mp kijken voor een leuke 2 hands

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @flowertje. Wat balen meis. Veel keuze hè maar bugaboo via mp is echt goed te doen wij hebben de bugaboo frog toen ook via mp
    De clasic heeft heen rem weet niet of je dat wist

Haha babydump of babyparm wel een verschil
    Site babypark dort het niet ti's zondag

@wish snap hem maar zorg wel dat je genoeg slaap krijt want dat lukt over dag zekker niet altijd met een baby

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    binna ja er is veel keus wow bugaboo frog is wel mooi maar hoeveel moet je daarnou voor vragen

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ja ik snap m... maar in het begin heb je toch je zw.verlof en daarna in het ritme komen... maar is het geen optie om de kleine de ochtenden na je werknacht bij je moeder te brengen??

haha babydump en babypark zijn idd heel erg verschillend... maarja tis lief dat je doorgeeft wanneer de uitverkoop bij hun begint!!

flower geen idee wat een bugaboo doet... ff kijken wat anderen ervoor vragen of wat er geboden word....

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja moeten nog ff kijken...mannetje is ook nog wat dagen thuis dan hoor....komt helemaal goed....eerst maar zorgen om het huis maken

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    nou voor de cameleon wordt nog wel rond de 400 tot 700 gevraagt
    en de frog is van daar voor en net even wat goed koper. wij hebben hem voor 200 euro. maar merk wel dat een zwarte duurder is.
    zou als ik jou wacht wel wachten tot je weet wat het wordt. kan je mischine een kompleete zoals jij hem wilt vinden

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ben niet terug gebelt door twinkelster hahahaaha dus hoop dat ik deze week nog tijd is kan niet meer wachten boehoeeeeee zullen we dezelfde dag en tijd nemen binna hahahhhahahaha

11. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    weet iemand hoelang je vantevoren afspraak moet maken voor 20 weken echo?

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Blegghhh wat voel ik me naar!!!! Nog steeds niet helemaal lekker in mijn maag dus we zijn mooi thuis gebleven. We gaan volgende week zondag uit eten en dan naar de film... ik trek het vandaag niet. Zal nu kijken of ik me sneetje brood met gebakken ei naar binnen krijg.

Liefs

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Vervelend dat je je nog niet lekker voelt...beter maar nioet uiteten dan he....volgende week geniet je er meer van.
    Succes met je broodje ei!

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Dankje wish! nee uit eten leek me niet verstandig... vind het wel erg jammer, maar heb er nu ook geen trek in. Broodje ei is binnen, nou hopen dat het binnen blijft.....

Liefs

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    vervelend sunny!! hopelijk zijn jullie er snel af!!!

wish ik kan pas met 15 weken bellen... maar ik weet niet hoe het bij jullie zit.. (ik belde ook met 12 weken en kreeg een heel vaag verhaal over dat ik veel te vroeg was met bellen en dat de agenda van dec. er nog niet was bla bla bla)

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb de 20 weken echo al gepland staan al met de 12 weken echo snel he

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vk zei: 4/5 weken van tevoren :D
    Dus over 1,5 week ga ik bellen :D Oooeee, dat komt wel dichtbij! WOW hahahahaha

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik loop dan bij de gyn en heb van de week toen ik weer echo had op advies van hem al een afspraakgemaakt voor de 20 weken echo.
    Die staat voor 5 januari:D:D:D
    Die heb ik dan bij de klinisch verloskundige en aansluitend weer een afspraak bij de gyn.

Maar ja eerst 2 december nog naar de klin. vk.
    Hopelijk weer een echo.

Vandaag gezellig naar familie van mn vriend geweest. Lekker gegeten, spelletje gedaan en gezellig gekletst. Maar nu ben ik moe dus duik zo lekker mn bedje in:D

19. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Sunnyqueen: Beterschap!

Fijn voor de meiden die al een afspraak konden maken met de termijn echo. Hier werkt het helaas niet zo :( :( Jammer is dat he?!

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Over gebakken ei gesproken. Ik heb trek in spiegelei met een beetje rauw.. Mmm en dan zeezout erop. Wow, helaas geen rauw ei voor la palma :(

Deel Deze Pagina