Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Toevoeging van mezelf haha ( zou mn eigen bijna vergeten:O)

Vrijdag had vriendlief een verrassing: Na het eten nam hij me mee naar Antwerpen lekker even eruit. Naar de bioscoop:D
    Hij wou supergraag naar de film Due date.. Maar kwamen we daar om 20:00 aan ( planning was 19:45) maar door die 'kut' belgen ( zoals hij ze noemde haha) waren we laat. Echt zonde hij had echt zijn dag niet.
    Toen gingen we maar naar Despicable me. We konden kiezen tussen : Eat, Pray, Love en dan de 1e rij..
    Of Despicable me met een 3d brilletje op. Beetje jammer, maarja hij wilde zo graag er effe uit dat we toch maar een filmpje hebben gepakt. Uiteindelijk was het best lachen hihi:)
    Zaterdag kwam schoonvader op visite was even heel moeilijk want hij is er best slecht aan toe! Maar het was goed voor beide mannen om elkaar weer te zien. En het nieuws dat hij opa wordt deed hem supergoed! Later op de avond had vriendlief een sms naar hem gestuurd dat hij het superfijn vond. Gisteren kreeg hij een lieve sms van zijn vader terug. Haha dit is niet goed voor mn hormoontjes want troetelbeertje zat weer te huilen hihi.

Zondag zijn we naar Tilburg geweest daar zit een babysuperstore ( Van Asten) superveel aanbiedingen moesten ze hebben. Maar het ledikantje en de box waar we voor gingen kijken was baggerkwaliteit. Uiteindelijk wel de avent flessen set meegenomen ( aanbieding €20,00) en een prachtige maxi cosi was normaal €139,00. Maar nu was deze categorie in de aanbieding voor €79,99.. Maar dit was de laatste van deze kleurgroep dus was hij nog goedkoper €69,00 haha. Dus die namen we direct mee:D

Daarna naar Ikea en Babyplanet in Breda. Babyplanet viel enorm tegen, superklein, slecht personeel, onvriendelijk, stervensduur etc.
    Ikea was gezellig, lekker rondgekeken een super commode uitgekozen, bedje gezien ( daar waren we niet superenthousiast over dus nog even verder kijken). En heel kinderland op ons gemakkie doorgezocht hihi:) Verder wat kleine dingetjes gekocht; dekentje, kledinghangers, kapstokje, hydrofielluiers. En in de koopjeshoek kwamen we een lekkere stoel tegen voor op de kinderkamer:D

aan het eind v.d. dag was ik echt helemaal gesloopt hihi;)

2. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Dit wou ik dus ook zeggen. Heb nu ook al last van bekkeninstabiliteit.
    Ik heb dan geen pijn in mijn rug, maar vooral in mijn schaambeen. En als ik teveel loop voor mijn bekken, trekt het in heel mijn linkerbeen door. loop nu dus ook al bij de fysio.

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @troetelbeer, het eten was verrukkelijk en iedereen heeft ervan genoten. Dat was het uren in de keuken staan wel waard. Gelukkig doen we dit maar 1 of 2 x per jaar.

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oeeeee maandag 15 nov hebben we geslachtsbepaling hihihihi om 20:15
    Ben nu al zenuwachtig hihihihi

5. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oehhh Flower, nog een weekje:D

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Spannend hoor. Ik wacht echt gewoon de 20 wkn echo af. Dat geduld heb ik nog wel ;)

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik kan best wachten hoor maar vind het zo leuk hihihihi dus we doen het gewoon en als ze het niet ziet mag je gratis terug komen

8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Blegh, wie kan ik mijn irritante schoonmoeder kado doen??

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @flowertje. Wow. Jee. Super gaafff

@Monika. Ik kan wel wachten maar wil shoppen en wil graag voor me ouders en schoonouders een dvd met echo en dat kan niet waar ik me 20 weken echo heb

@troetelbeer nee niks voor mijn ;). Maar zo erf dan

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja leuk he. Heb er al helemaal zin in

11. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Haii!
    Nou, even snel verslag van wat de dokter zei, want ik zit nu weer op werk...
    Ik heb een hypermobiele rug (dat is aangeboren en betekent dat m'n wervels makkelijker heen en weer schuiven dan normaal) daardoor heb ik een aantal jaar geleden al klachten gehad, waarvoor ik naar de fysio ben geweest en oefeningen heb gekregen.
    Ik ben nu weer doorverwezen naar de fysio, want het kan heel goed dat door die hypermobiliteit in combinatie met de hormonen die je gewrichtsbanden enzo nu al wat slapper maken, er zenuwtjes bekneld raken (vandaar dat het uitstraalt naar m'n been) Hij dacht dat er misschien irritatie ontstaat tussen m'n stuitje en m'n rechter bekkenhelft, maar de fysio moet het verder onderzoeken. Het stomme was dat ik er op de heenweg én in de wachtkamer last van had, maar in de spreekkamer niet... grrrr... en op de terugweg weer wel! :x Ik ben nu dus boos op m'n rug, hihi.

Ik ga sowieso m'n rugzak in gebruik nemen ipv de tas die ik nu gebruik (over één schouder, zodat ik altijd scheef loop eigenlijk) en ik doe eventjes geen hakken aan, maar lekker gympies.

Het is wel irritant, want het ene moment voel ik helemaal niks en het volgende moment, krijg ik zelf sal een pijnscheut als ik iets naar voren of naar achteren leun op m'n stoel... zucht...

Nou, einde ego-bericht! Werkze allemaal of gewoon een fijne dag gewenst voor degenen die vrij zijn

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ troetelbeer: nee dankje ik heb namelijk een hele leuke lieve schoonmoeder...

Goedemorgen allemaal!

Zo ik ben weer wat opgeknapt heb ik het idee. Heb net mijn ontbijt naar binnen gewerkt en ik geloof dat het goed gaat... Gelukkig.... ik vind er niks aan om zo beroerd te zijn... Ik heb nu nog meer te doen met al die zwangere dames die het hele 1e trimester beroerd zijn of soms zelfs de hele zwangerschap... Ik heb het na 1 dag al gehad...

Plannen voor vandaag: Nou lekker rustig aan doen lijkt me wel verstandig. Vanmiddag met vriendlief even boodschapjes doen en vanavond even naar een adresje vlakbij. Die hebben een combikinderwagen te koop voor 35 euro.... Via MP gevonden en zag er op de foto's nog heel goed uit. Nou voor 35 euro... wil ik wel even een kijkje komen nemen. Ben zeer benieuwd!! Vanavond krijg ik een lekkere uitgebreide massage van vriendlief heeft hij belooft... dus ik vermaak me wel hihi!

@bekkeninstabiliteit.... Ik weet van een goede vriendin van mij dat dit heel erg vervelend is, maar nou heb ik zelf ook vrij snel last van mijn onderrug. Helemaal als ik de middag de stad in ben geweest en de hele middag dus gelopen heb. Dat loopt ook door in mijn liezen en bekken... Ik dacht zelf (en mijn moeder ook) dat dit kwam omdat je bekken anders gaan staan nu je zwanger bent en een combinatie van bandenpijn.... Maar is dit dan al het begin van bekkeninstabiliteit, want dat hoop ik toch echt niet.

Wie van jullie werkt er trouwens in de zorg? Ik werk dus in de zorg en ik merk dat ik nou toch al moeite begin te krijgen.... Ik moet regelmatig bukken draaien tillen enz... En ik merk gewoon dat het nu allemaal toch erg zwaar wordt. En dan vooral in de ochtend als ik de bewoners uit bed moet halen en moet gaan douchen en/of wassen.... als het zo door gaat dan hou ik dat echt niet vol tot mijn verlof... Ik vroeg me af of meer meiden zich hierin herkennen.

Liefs

13. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    sunny geen idee of het bij jou bi is.
    Ik kan hier dus echt niet meer zo ver lopen zonder pijn te hebben. Gister even een uurtje het bos ingeweest en dat is al heel zwaar.
    Het word door de hormonen week. En bij mij geeft dat instabiliteit. Mijn rechterhelft word te soepel en mijn linker helft gaat op slot.
    Qua werk moet je echt goed naar je lichaam luisteren. Bij de eerste 2 werkte ik in een winkel veel tillen en lopen enz. De eerste keer zat ik met 24 weken in de ziektewet de 2e met 20 weken. De eerste x veel ste lang doorgelopen. Ik werk nu niet, maarhad ik er wel gewerkt dan had ik nu volgens mij al in de ziektewet gezeten.

Wat leuk dat sommige al bijna de geslachtecho's hebben. Ik moet nog geduld hebben tot 6 dec ben dan 18 weken

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb de ergste vorm van bekken instabiliteit. Door een ongeluk nu sta ik wel recht weer door platen en bouten maar nu ik zwanger ben voel ik dat het weer beweegelijker gaat worden
    heb bekken band kan verlichting geven door alles bij elkaar te drukken
    en verder tja weinig aan te doen bij mij dan he

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat jammer dat nou niemand mn schoonmoeder wil hebben!

Nouja ze is niet verschrikkelijk hoor ( er zijn ergere figuren op de wereld zullen we maar zeggen;)).. Maar ik ben het nu echt gewoon effe helemaal zat met dr!

@ Sanny; fijn dat je nu weet waar het vandaag komt, hoop dat de fysio voor jou een uitkomst is en dat het veel pijn weg neemt!

Morgen echo:D Ga gelijk effe aan de VK vragen hoe het zit met een gekneusd/gebroken stuitje in het verleden. Wil heeeeel graag thuis & natuurlijk bevallen. Maar mijn stuitje is vroeger meerdere malen gekneusd en/of gebroken geweest. Tja recept is dan rust houden want ze kunnen het niet gipsen.
    Klachten die ik er vandaag de dag nog van heb is soms uit het niets giga rugpijn of bilpijn. En soms ineens steken echt heel erg pijnlijke steken!! Wil graag weten of dat gevolgen gaat hebben verder in de zw. schap of tijdens de bevalling.

16. intra4

intra4 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik heb vanacht voor het eerst overgegeven... bah ben zo misselijk geweest!!!!
    Kan nu alles wel weer eten.

Woensdag gaan wij naar Babypark! Kijken of de kinderwagen in het echt net zo mooi is als op het plaatje!
    We gaan dan zeer waarschijnlijk voor de Maxi-cosi Mura 4.
    En daar zijn nu dus die Aktieweken!
    Scheelt iets van 120 euro!

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik werk in de zorg en heb mezelf er ook al op betrapt dat bepaalde dingen echt zwaar zijn.Baalde er gewoon van want wil gewoon tot het einde lekker werken maar ben benieuwd of dat ook gaat lukken;)

18. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hey ladies.... even snel een berichtje van me... zit op m'n werk...

ik ben een afspraak gemaakt voor m'n 20 wkn echo. 16 december... om 9 uur... kan ik niet wachten

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Wow snel al he...Spannend hoor!

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

nou echt wel.. eerst de 18e nog naar de vk. dan ben ik 16 weken.

O ja... heb ons prulleke al gevoeld. Afgelopen zaterdag. tis wel vroeg, maar ja.. bij Suzanne was ik 17 weken voordat ik d'r voor t eerst voelde. Het is zo'n mooie ervaring. Ik ga er zeker van genieten, want dit wordt wel de laatste keer dat ik zwanger ben..

Deel Deze Pagina