Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

nou weet je binna, met 1 kunnen we t wel opbrengen. maar met 2... dat wordt een stuk moeilijker. heb al aan zitten denken om 's avonds te gaan werken. dat ik overdag thuis blijf bij de kindjes en 's avonds ga werken. ben ik toch nog onder de mensen ehb toch nog een sociaal leven buiten de kinderen.

2. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey,

Even niet geweest en even terug gelezen.
    Zag een discussie voorbijkomen. Ik blijf lekker hier lezen en schrijven en verder moet iedereen het zelf weten.

Druk bezig met het zoeken naar een baan. Heb een tijdelijke baan voor maar 2 dagen en moet dus blijven solliciteren ivm de ww voor de overige 8 uur.

Vorige week mijn 1e werkweek gehad en die is erg goed bevallen, dan is het weer jammer als je weet dat het over 3 maanden stopt. Maar ben in ieder geval aan de gang!!

Hier verder alles goed, alweer 15 weken heeerlijk. Nog steeds nergens last van.

Lfs

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oeeeee ik zie mijn banner alweer qq15 weken

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen meiden,

Mijn bed lag nog zooooo lekker warm, maar moest er helaas uit! Heb vandaag BOPZ training op het werk van 10.30 tot 11.30!! Meteen de flessen voor MVM maar even wegbrengen dan is dat ook weer klaar!

Liefs

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    flower en yvon gefeliciteerd met jullie 15 weken :D
    troetel gefeliciteerd met je 12 weken :D
    enne je vroeg van de week wie je schoonmoeder wilde hebben... wat heeft ze nu weer uitgespookt ;)

ja echt belachelijk met het kabinet... wel willen dat vrouwen aan het werk gaan maar niet de mogelijkheid ertoe bieden!!!
    hier is het zo dat ik niet hoef te werken omdat manlief genoeg verdient in zn 1tje... heb gewerkt omdat ik er dan toch ff uitwas en het kleine extraatje was toch wel lekker.. maar soms ook wel haasten haasten haasten...

ow binna dat is minder prettig!!! gelukkig belde ze en kan je nu nog ff als een tornado er doorheen....

wish lekker hoor de 1e nacht er weer opzitten.... hoe ging het?? red je het een beetje??

veel succes met de training sunny!! waar staat BOPZ voor???

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    pfff toch ff een ego-bericht....
    kreeg vanmorgen ff een lichte hartverzakking om 8 uur....
    krijg smsje van mn schoonmoeder: "het kan maarzo gebeuren.. lig in het ziekenhuis aan een infuus. heb hele erge koorts gehad gisteravond. gaat nu wel weer wat beter"
    :$:$:$:$:$ en meteen belt mn man... of ik het al wist... ondertussen piept mn telefoon dat er een sms binnenkomt... (schoonzus of ik ff wilde wachten op het schoolplein)
    ff met manlief gepraat.. hij had vanmorgen om 6 uur telefoon gehad van mn schoonzus dat schoonmoeder gisteravond was opgenomen omdat ze bijna 40 graden koorts had wat in combi met de chemo funest is... verder wist hij ook niet.... ik gezegd dat ik schoonzus op het schoolplein zou zien en hem dan wel zou bellen... waren allebei ff helemaal uit ons doen omdat ze gistermiddag hier nog gezellig een koppie thee had zitten drinken...
    ze zei wel dat ze vorige week de griepprik had gehad (mag in combi met chemo volgens mij helemaal niet omdat ze verminderde weerstand heeft) maargoed ze had het koud koud koud... oke erg warm is het ook niet...

schoonzus gesproken op het schoolplein.. blijkt ze gisteravond dus de broer van mn man te hebben gebeld om kwart voor 8! al dat ze naar het ziekenhuis moest.. schoonzus had zoiets van ff afwachten wat ze gaan doen en dan de rest bellen... om kwart voor 12 kwam zwager pas weer thuis en zij had de hele avond ook nix gehoord.. wij wisten niet anders dan dat het allemaal na 23.00 uur was gebeurd maargoed....

nu ligt dus mn schoonmoeder in het ziekenhuis om de koorts onder controle te krijgen en moet nog minimaal 2 dagen blijven.. manlief en ik worden voorbij gelopen en horen het pas de volgende ochtend :x, schoonzus en haar man hebben nu giga ruzie omdat hij zn broertje niet gebeld heeft.. manlief zit op zn werk (kan niet maarzo ff naar huis).. ik zit hier thuis en weet het ff niet meer....
    pfff komt me allemaal zo giga rauw op mn dak... (der is hier nog meer aan de hand maar dat terzijde)...

pff ik weet het ff niet meer... ik voel me ook totaal niet zwanger meer (behalve dat mn buik iets groter is geworden).. heb nergens last van kwa kwaaltjes, krijg alleen maar gezeik aan mn hersens en nu dit er weer overheen... heb af en toe echt het gevoel alsof het mn man en mij allemaal niet gegund word (en dan niet alleen de zwangerschap maar gewoon alles)

*klaagmodus uit.. maar dit moest ik gewoon ff kwijt*

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @muts oo meis dat is zekker niet leuk. hij had echt wel gewoon even kunnen belen. echt niet fijn zo. snap wel dat je je ruk voelt.

en qua je zwangerschap snap je gevoel helemaal ik heb ook momenten dat ik denk hmm ben ik nog wel zwanger. en dan denk ik dat ik niks ga zien vanavond. dus denk dat we daar alemaal wel last van hebben ook meiden die zwanger zijn van een tweede. ik in iedergeval wel
    dikke knufff

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mutsie knuffie meis is zeker niet leuk

binna hoelaay moet je vanaaf rond 20 zeker hihihi ben benieuwd

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat zegt je gevoel zelf eigenlijk binna meisje of jongen

10. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Muts dikke knuffel meid! En denk aan jezelf he, niet te druk maken is niet goed voor je en het lost ook weinig op;)

Hmm.. Denk niet alleen dat mama's die zwanger zijn van een tweede dat hebben hoor. No offense.. Maar ik denk ook van oh vanavond zal er wel niks te zien zijn.. Terwijl er geen enkele reden is om dat te denken, denk ik dat toch. Iedereen is helemaal hoteldebotel van aaaaaaaaaaah je bent zwanger. Maar ik ben toch weer onzeker. Tuurlijk ben wel misselijk en voel kriebeltjes maar thats' it.. Wat zijn wij vrouwen toch raar;)

11. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    zwaait zomaar even maar heeft het heeel druk.
    Alles gaat hier goed, 12 weken alweer!
    Morgen echo en volgende week controle!
    x aan iedereen!

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ mutsevluts, meid dikke knuffel voor jou, wat een nare situatie zitten jullie in. En erg raar dat ze jullie niet gebeld hebben. Lijkt me toch echt wel belangrijk dat jullie ook op de hoogte zijn van hoe en wat!

BOPZ staat voor Wet Bijzondere Opnemingen in Psychiatrische Ziekenhuizen. Dit heeft te maken met wat wij allemaal bij een client mogen doen (onder dwang) Zoals fixatie of medicatie onder dwang of iemand even op zijn kamer zetten omdat diegene onrustig is... Dat soort dingen vallen allemaal onder de BOPZ regeling. En wij hebben daar met ons werk (verpleeghuis afdeling kleinschalig dementerenden) ook veel mee te maken. Dit was even een opheldering met een toets om ons er van bewust te maken wat wel en niet mag.

Liefs

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    schoonzus is ook helemaal over de zeik op der man en onze schoonmoeder omdat wij niet zijn ingelicht....
    kan er helaas nix anders van maken dan dat het ff heel erg jammer is dat we niet ff gebeld zijn.. schoonzus zei net al dat haar man er totaal niet over na denkt om te bellen en dat schoonmoeder me misschien geen zorgen wil laten maken en stress hebben ivm beebje in buik...

en hoe is de toets gegaan sunnyqueen?? lijkt me trouwens wel heel erg heftig werk wat je doet...

esmee alvast heel erg veel plezier met de echo morgen!!

hihi zoonlief kreeg net bij de supermarkt het blue band boekje met kinderrecepten.. heel erg leuk boekje!!!
    staan best wel leuke receptjes in... denk dat we woensdagmiddag maar eens ff moeten gaan knutselen met eten ipv papier :D

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Valt mee hoor mutsevluts, psychiatrie is heftig en daar is die wet voor gemaakt, maar ik werk gewoon in de ouderenzorg en dan demente ouderen en die vallen nou eenmaal voor een groot gedeelte ook onder die wet omdat zij zelf niet meer kunnen bepalen of ze opgenomen moeten worden of niet. Je hebt vrijwillige opname zoals op een revalidatieafdeling, maar bij ons is het toch vaak opname onder dwang... omdat de client zelf het niet meer kan bepalen vanwege zijn/haar dementie...

De toets was best moeilijk. Lastige vraagstelling, maar daarna werden alle antwoorden besproken en bleek dat ik toch best wel wat antwoorden goed had dus dat viel mee.

Liefs

15. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ik hier op het meesleesbankje heb wel veel te lezen vanaf gisteren zeg :$
    Ik snap dat mensen proberen een plekje te maken waar ze zich thuis voelen, ieder zijn ding, toch? Ik ben lekker hier in ieder geval anders is het verwarrend voor mij en dit is al niet bij te benen, ja lezen gaat nog net maar reageren en schrijven, poeh...:)

Vandaag 12 weken! En heb bijna nergens last van, ja een buikje hahaha ik zal proberen vandaag een foto te maken, mag wel met een mijlpaaltje ;)

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @bianca dat is bij ons ook zekker een kost meer hoor de tweede. qua kinderopvang. dus maar eens goed kijken allemaal

@Yvone toch balen hoor lijkt me je zet je toch in en dan weet je al dat het voor kort is

@Flowertje om 20 uur inderdaat en gevoel zegt ene keer jongen en ander keer meisje. merk wel dat ik meer naar jongens dingen kijk.
    Silver zegt de hele tijd dat ze een zusje krijgt

@Troetelbeer dat bedoel ik ook. je hebt die gevoelens als je voor het eerst zwanger bent maar ook als je voor de 2e 3e keer zwanger bent

@Esmee veel plezier met vertelen morgen

@Sunnyquin dat lijkt me moeilijke stof. maar soms ook moeilijk zo van waneer pas ik het toe qua bij jullie met de demeteerende mensen

@Rianne ik miste je al een paar dagen. hoest veder met je

zo meiden hadden we weer even geen verbinding. dus konden we weer niet zo veel kletsen ach scheeld voor de meiden die vanavond moeten lezen

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Binnnaaa kom je het vanaaf nog wel zeggen ben zooooo benieuwd

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi meiden,

Wat is er weer veel geschreven vandaag zeg...;)

@Muts wat een toestand met je schoonmoeder zeg, en idd erg vervelend dat jullie niet gebeld zijn. Nou maar hopen op een positieve afloop met die koorts!

@Binna Ben benieuwd hoe je echo is:D:D

@SUnny Top van je toests! Wat goed dat je toch veel vragen goed had ondanks dat het best pittig was!

@ Esmee Ik zwaai even terug:p

@Troetel Wij vrouwen zijn idd rare gecompliceerde wezens. Ik heb nu ook de mijlpaal van 12 weken gehaald en weet dat alles goed is, maar blijf ook nog wel onzeker hoor. Vooral met bepaalde gevoelens ahahah alles is weer nieuw.

Hier weinig gekkigheid vandaag. Drukke werkdag vandaag.
    Voor mn vriend dan HA gebelfd maar kan donderdag pas terrecht. Wel even bij kruitvat geweest vanmiddag om eens te kijken of er nog iets verzachtends voor de keel te krijgen is wat meneer nog niet gebruikt...
    Nu een of andere verzachtende keelspray gehaald. Hopelijk helpt dat wat.

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Heb vandaag de combinatietest gehad, alles zag er goed uit op het eerste gezicht.
    Kindje lag heerlijk te stuiteren!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @yule oo je kon dus weer even kijken. blij dat de combi test er goed uit zag. heb je foto's mee gehad

Deel Deze Pagina