ow troetel ik zie net trouwens op je hyves waarom je de foto hier niet kunt plaatsen.. je moet m ff opslaan als JPG/JPEG (hij staat nu op bmp en dan is ie idd te groot.. kost meer KB)
Die voor hyves heb ik speciaal zo opgeslagen De scan staat in een PDF, alle drie de echo-foto's nog aan elkaar dusja. @ Binna; Ja maar om eerder genoemde redenen ga ik niet overal lopen pronken met een uitgerekende datum van 26 of 27 mei, want dat vind ik afschuwelijk. Sowieso klopt er nog steeds niks van als ik terug reken naar mijn eisprong. Niemand weet hoelang mijn Luteale Fase had moeten zijn, dus kunnen ze ook niet goed berekenen hoe mijn cyclus is. Dus als er maar enige afwijking van de lengte v.h. kindje is ( ookal meette ze ontzettend krom!!) dan wordt ik direct teruggezet, normaal kijken ze even naar je cyclus ook nog We zullen het wel zien, ik laat hem nu op de 25e staan (dat scheelt een dag met wat de VK nu zei + een dag met wat de vorige VK zei).. 26 of 27 begin ik gewoon echt niet aan.. Banners staan op hyves en allerlei sites, ga dat echt niet aanpassen Krijg ik allemaal van die eigendunk berichtjes van : OHHH KIJK ZE KOMT MET HAAR BABY MIJN VERJAARDAG VERSTOREN en dat soort troep.. Dus vandaar
@troetel ik snap he wel hoor als je het maar vor je zelf in je hoofd houd qua straks met over tijd en zo. maare mag ik je foto's op hyves ook zien dit is mijn hyves Sabrina Profiel - hyves.nl
mooie fotos binna hoop dat ze bij mij maandag ook gaat zien hihihi ik ben namelijk moeilijk te echo hahahaha
@ Binna ik heb je uitgenodigd voor hyves Ja wat betreft 'in mijn hoofd houden' dat is het m nou juist. Dat wil ik niet, ik probeer het hele wel-geen familie gebeuren af te sluiten en als ik dan die datum in mijn hoofd houdt dan blijf ik eraan herinnert worden.. Vandaar En bovendien met de uitgerekende datum en overtijd lopen hoef ik er dan gewoon maar 1 dag bij op te tellen dus zo ontzettend veel scheelt het niet daarnaast hoeven ze bij mij echt niet lang te wachten na de 40 weken want dan schiet ik uit mijn slof. Met al die verhalen de laatste tijd,ze gaan mij echt niet te lang over tijd laten lopen.. No way! Liefs
@ Aukje83 Was jij degene die vertelde waar je alle winkels kon vinden met positiekleding in friesland? Ik heb het stukje wel gelezen, maar wist niet meer wie het geschreven had. SORRY!! Ik heb geshopt in Leeuwarden en daar hebben ze alleen positiekleding in de Miss Etam, prenatal en nog een winkel (die jij noemde) Andere steden ben ik niet geweest, behalve Sneek dan. Sneek is ook niet veel moet ik zeggen. Maar bedankt voor de tips in ieder geval. Ik heb wel begrepen dat veel winkels zijn gestopt met positiekleding omdat er tegenwoordig toch veel tuniekjes zijn en die kun je ook makkelijk in een maat groter kopen voor je zwangerschap. daarom kopen ze dat dan op de gewone afdeling waardoor de positieafdeling een beetje overbodig werd. Wat ik trouwens onzin vind, want je hebt nog steeds positiebroeken nodig lijkt mij!!! Heerenveen zijn mijn vriend en ik ook heen geweest gisteravond, maar het was een dramatische wedstrijd jammer genoeg! @binna, leuk dat je nou het geslacht weet en helemaal gaaf dat je dochter het goed had! En toen was ik het weer kwijt... Heb gewerkt vandaag en ben gesloopt dus kruip zo lekker op bedje!!! truste dames!! Morgen 12 WEKEN!!!!! JIPPIEEEE Liefs
Sunnyqueen: H'veen was erg dramatisch.... gelukkig zat ik lekker droog thuis ik heb niets gemist! Maakt niet uit hoor dat je dat je nog niet gereageerd had, maar ik dacht ik vertel ff dat hier bijv. de HenM wel positiemode heeft hangen in de winkel. Ik ken Sneek niet zo heel goed, wat betreft winkels. Weet daar alleen de fiftysix (s) te vinden, haha.
Hey dames, ben ik weer even kort, zit nu ook op de mei 2011 hyves. Mijn echte naam is Mirjam, voor wie nieuwsgierig is. Ben hier iets minder, merk dat ik er minder tijd voor maak. Ik heb er denk ik ook minder behoefte aan sinds iedereen het mag weten. Hyves kijk ik wel heel erg veel! Over positiekleding in Heerenveen, mijn schoonzusje ging voor 2 jaar speciaal naar Heerenveen voor positiekleding. Volgens mij een babyzaak ofzo. Ik heb trouwens ook broeken van de HenM, zitten redelijk, moet zeggen dat die van Mamalicious beter zitten. HenM is wel een stuk goedkoper! Groetjes!
Uitgerekend in mei 2011 - Hyves.nl Hier is de link: ik was ook al toegevoegd zonder dat ik het zelf door had, wellicht ben je al lid en moet je even bij je hyves kijken.