Goede gaap gaap middag allemaal gaap gaap! Ik ben op! Moe van zwangerschap en het slechte slapen door mijn zieke vent. Pff ik trek het niet meer! Net ff plat geweest. Maar ik ben toe aan een winterslaap. @ Binna: wat leuk weer een meid! en een dochter met een goed voorgevoel hihi Wanneer gaan jullie op babykamer jacht?
Ow ja morgen gesprek met mn leidinggevende kan ik daarna eindelijk op mn hyves de wereld in gooien dat ik zwanger ben! En me aanmelden op hyves bij de mei mama`s
Hey, is er op hyves een mei topic,wat leuk!Moeheid,ja heel herkenbaar.Zeker als je er op woensdagmiddag nog 2 moet vermaken.
grrr... mijn internet op t werk doet raar.... Binna.... ik heb je uitgenodigd voor hyves. @ monika: ik wilde je ook uitnodigen maar op de een of andere manier wil t nie lukken.... iemand vriendjes met mij willen worden: lankamia.hyves.nl
Hoi hoi... @Binna...voor het herstel staat 4 tot 6 maanden Pff slecht geslapen vandaag...na 6 uurtjes klaarwakker
Mutsevluts, harde buiken kan wel hoor! Had ik de vorige keer ook al vanaf vroeg... (16 weken dacht ik) en gehouden tot het eind, super irritant, zelfs opstaan van de bank (waar ik op heb gezeten/gelegen vanaf 24 weken...) resulteerde in een harde buik... Binnabinna, het eerste geslacht is binnen!!!! Ik blijft twijfelen hoor op zo'n vroege termijn een geslachtsbepaling... In zo'n uitgerekende groep die samen schijft op een forum is er vaak wel minstens eentje die er toch naast zat zo vroeg Maar voor nu, een MEID! Troetel, je bent gewoon rond 24 mei uitgerekend, waarom doen ze zo moeilijk over een dag, uiteindelijk maakt het toch niet uit die ene dag? En verder moet ze niet zeiken over haar echo apparaat, betalen, tssss maf wijf! Het maakt voor jou dus wel uit de datum, dan zeg je toch lekker de 24ste? Ongeacht wat dat maffe wijf zegt? Ik ben ook de 24ste maar weet ook dat mijn baby niet later komt dan twee weken eerder... Flowertje, peuter met slecht werkende oren, ja hoor, dan doe je elke keer als zij wat van jou wil je oren dicht en zeg je, ik hoor je lekker niet, net als jij mij niet Koekje van eigen deeg? hahaha sorry, onze humor, zo doen wij dat vaak Oeps half 6, hoogste tijd voor DINER! Wat eten we vandaag: Stamppot met rode kool, appeltjes, kaneel en een braadworstje, lekker Hollands
Hier was ik ook weer heel even. Even een vraagje aan jullie. Hebben jullie ook constant harde tepels? Heb nu mijn meegroeibh's uit de kast gehaald, maar die zijn zo dun en dan een shirtje erboven en iedereen kan mee genieten. Zijn er toevallig meiden die een dikkere meegroeibh hebben? Hier verder alles goed, gister de oudste voor het eerst geoeffend op de basisschool. Ging helemaal goed. Binna wat leuk dat je het geslacht al weet. ik mag 6 dec, dus moet nog even geduld hebben.
Heb ik idd ook maar heb nog geen andere bh hoeven kopen dus de hele wereld kan er nog niet van meegenieten behalve mn man die denkt dat ik opgewonden ben constant
Ik heb net mezelf gependelt en er kwam een jongen uit al vanaf het begin en me moeder heeft ook geoendelt en daar kwam ook jongen uit haaahhahah ben zo beniwud denk zelf meid maar we zulle. Zien maandag
Ik las net op Telegraaf.nl dat er een beroemde mei-mamma bij is gekomen. Pink schijnt 12 weken zwanger te zijn. @Bianca, ik zal je zo ff proberen toe te voegen.
Ik had me ook toegevoegd, maar ben nog geen lid volgens mij. Anders maken we toch onze eigen zw.pagina 2011 mei mama's hyves? En anders een nieuwe, want dit schiet niet op