Goedemorgen dames! Dat jullie het nog trekken joh om 's avonds zo laat nog te kletsen Als het aan mij ligt, ben ik om 19:00 al knock-out !! Uitgerekende datum: Ja we houden gewoon nu de 25e aan ( dat is 1 dag later dan VK1 zei en 1 dag vroeger dan VK2 zei) Manlief zegt dat HIJ op de 25e geboren wordt, we zullen 't zien.. effe ego: heb echt een bagger dag. Verkouden, krampen, moe, ontzettend sago, wil alleen maar terug in bed. Denk ook een griepje te pakken. Dat wordt niet veel vandaag
goedemorgen meiden. Vannacht ietsjes beter geslapen. Vriendlief was wat minder aan het kermen en ik heb iets vaster geslapen. Vanmiddag eindelijk met m naar de dokter. Vanmiddag ga ik aan mn leiding gevende vertellen dat ik zwanger ben en daarna kan ik het eindelijk via hyves de wereld in helpen. Mochten er dames mijn hyves vriendje willen worden mijn hyves is.. lindaenremco.hyves.nl
net als in m'n vorige zwangerschap is er weer een probleem met de stoelgang . Alle supermarkten in de omgeving zitten zoeken naar Roosvicee lactose. nergens kunnen vinden. Nu zit ik sinds dinsdag aan de activa. Iets moet toch helpen, om m'n stoelgang weer op gang te krijgen. Ons mam zei: dan moet je op je nuchtere maag een peer of een kiwi eten. Ik ben niet zo'n ontbijter. Ik ontbijt wel, maar krijg met moeite een boterham naar binnen. Want als ik niet ontbijt, gooi ik er alles eruit. (ook als ik net zwanger bent )
hahahaha over peuters met slechte oren.... ik heb er hier ook 1 rondlopen. Ben blij dat ik af en toe weer gewoon kan gaan werken, dat ik onder de gewone mensen kan zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik vind kinderen keileuk, maar de leeftijd van: ik ben 2 en zeg nee.... pff hoort er bij.... en is ook een leuke fase en ze begint steeds meer te kletsen.... maar af en toe haalt ze 't bloed onder m'n nagels vandaan... en over 5 min. is ze weer keilief en kan ze lief spelen.
goedemorgen dames.. heerlijk geslapen? ik redelijk.. maar 1 keer wakker om te piesen en 1 keer omdat ik dacht in de tuin iets te horen (kat van de buren) ow bianca dan komen de volgende leeftijden nog: ik ben 3 en dat doe ik nie (nee mamma) ik ben 4 en ik klier (lekker pesten) ik ben 5 en een oud wijf (leuke leeftijd hoor maar zich overal mee bemoeien...) beterschap troetel!! echt proberen je rust te pakken, paracetamolletje als je het nodig hebt en evt. zoutoplossing tegen de neusverkoudheid en tussistin als hoestdrank.... ow meimamma wat lekker dat je eindelijk naar de ha kan met je vriend!!! ja bianca ik geef je moeder gelijk... het hoeft niet meteen zodra je je ogen open hebt maar wel voordat je iets anders eet of drinkt... ik kan ook niet ontbijten maar voordat ik een kop koffie pak neem ik eerst een stuk fruit.. vind het jammer dat de tijd van de aardbeien alweer voorbij is omdat dat wel heerlijk is als ontbijt!! schoonmoeder is gisteravond naar een andere afdeling overgeplaatst (ze lag nu nog op de afdeling waar je neergelegd wordt als je binnenkomt via de spoedhulp)... ze had meteen een stuk beter geslapen ivm de rust.. smorgens geen koorts maar savonds wel... verder voelt ze zich redelijk... gister met schoonzus nog discussietje gehad... ik denk dus dat ze het weekend ook nog wel in het ziekenhuis blijft maar de rest denkt dat ze vrijdag weer naar huis mag... nouw als ze de koorts savonds blijft houden dan komt ze niet naar huis!
@ mutsevluts: ik weet het. ieder leeftijd heeft wel zi'n charme. maar het is wel grappig dat ze in een terrorpeuter naar een lief meisje gaat. en ik ben bijzonder blij en ik ben bijzonder gelukkig dat ik een meiske hebt (dat ik uberhaupt zwanger kan raken). Maar zoals ik al zei: ieder leeftijd heeft z'n charme en wat betreft m'n mama.... ik weet dat ze gelijk heeft (m'n mama was arts van het maag-darmstelsel, maar is nu met pensioen. dus ze weet waar ze over praat). Maar ik ben zo eigenwijs als achterdeur. hahahah dus ja... ik kan t dus niet.
Hey meiden, Wip ook weer even langs. Bianca; gewoon luisteren naar mams he! hihi mutsevluts; hoop dat het al met al goed uitpakt voor je schoonmoeder! meimama; fijn dat je iets beter hebt geslapen Wish; Foto, foto foto!!! Weet iemand waar ik de afsprakenlijst kan vinden? Mn neus is alweer een eind leeg en de keelpijn is ook weg, alleen raar gevoel met slikken. Vriendlief gaat vanmiddag om mijn favo keelsnoepjes ( v.d. apotheek) en ik doe lekker rustig aan ( zoals al de hele week haha). Gisteren had ik even een dipje hoor: zoiets van : blegh alleen maar thuis zijn en huishouden.. Voelde me een beetje geisoleerd.. Ik zei: Het enige wat ik buitenkom is sochtends met de hond of om boodschappen. Maar dat laatste is de afgelopen tijd flink verminderd; geen energie. En de enige mensen die ik zie is mijn schoonmoeder grrrr.. Wilde ik vandaag effe lekker naar de stad; heb ik griep en gaat het stormen. Zit ik dus weer mooi binnen net als waarsch. de rest v.h. weekend!!! Ohja nog een vraagje; zijn er meiden die ervaring hebben met de bopita box??
Ohja ik wil een van jullie peuters/kleuters wel een dagje lenen hoor haha. kan niet wachten totdat ik iets om handen heb met ons ukkiepukkie. Nu is het vaak wel stil in huis, zie alleen de hond en de katten.. pff
Hallo meiden! Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Ik zal even iets over mezelf vertellen, ben 22 jaar voor de 5e keer zwanger van ons eerste kindje vorige vier zwangerschappen zijn helaas misgelopen. Las af en toe al met jullie mee, maar durfde me niet aan te sluiten bang dat het alsnog mis zou gaan. Gelukkig gaat het dit keer allemaal goed, heb dit keer medicijnen gekregen. Ik heb nu al 5 echo's gehad en alles gaat volgens schema! liefs!
Troetel, hier een Bopita box maar dan de tweeling variant, ik vind eenling boxen zo klein dus wij hebben een grote! Ideaal, ook nu met 15 maanden en de komende tijd nog! Welkom Faith, wauw, 5e zwangerschap voor een eerste kindje, heftig! Hoop dat alles helemaal goed gaat deze keer!
welkom faith!!! en leuk dat je mee gaat schrijven/lezen... heftig hoor.. maar fijn dat nu alles goed gaat!!! troetel bedoel je deze lijst?? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/230713-bevallings-and-afsprakenlijst-mei-2011-mamas-3.html weet niet of dit de laatste lijst is want ik kwam gister tijdens het zoeken ook een andere topic tegen maar die was volgens mij ouder.... hier geen ervaring met bopita boxen (heb toen kibofa gehad) maar wat ik zo hoor zijn het hele stevige boxen.... owja wish wat fijn dat je buikje al lekker aan het groeien is!!! heb het idee dat er hier ff nix meer gebeurd kwa groeien.... maarja ik zie mezelf iedere dag dus valt het minder op... zal morgenavond tijdens een verjaardag wel horen of ik gegroeid ben of niet want die mensen hebben me met 8 weken voor het laatst gezien... blegh heb helemaal nergens zin in... ben beetje aan het zoeken naar positieshirts maar wat vind ik die dingen duur (ja ik ben een zeikerd om veel geld aan mezelf uit te geven)....
@ Faith; Jee wat heftig zeg meid, maar welkom en geniet van je zwangerschap. Het is je van harte gegund!! @ Rianne; hm, hoe groot is die tweelingbox dan? Want ik vond over het algemeen de eenlingboxen vrij klein, maar weet niet of wij een tweelingbox kwijt kunnen. Plus de eenlingbox van bopita is in de aanbieding vandaar dat ik het vraag @ Mutsevluts; ik zal even kijken naar de lijst @ All; Hier weer een -schoonmoeder-irritatie-gevalletje.. Ik ga zo gewoon even een lekker klaagtopic erover openen. T wordt me echt echt echt echt te gek!!!
Hoi allemaal! Welkom Faith! Hopelijk verloopt alles nu volgens het boekje! Ik heb alleen deze bladzijde even snel gelezen, want ben natuurlijk weer op werk. Vanmorgen naar de fysio geweest en ze ziet het niet al te somber in gelukkig! (nog) geen sprake van bekkeninstabiliteit in elk geval, pfieuw! Wel is m'n houding verkeerd, dus daar gaan we wat aan doen. Ik blijk ook scheef te zijn (ene been is korter) en dat corrigeer ik met m'n rug, die dus ook scheef is. Omdat m'n rug hypermobiel is (aangeboren kwaal) is dat normaal geen probleem, maar nu gaat het opspelen. Ik krijg volgende keer uitgebreide oefeningen en tot die tijd moet ik heel bewust bewegen. 1 beweging tegelijk (niet buigen en tegelijkertijd een draai maken om bijvoorbeeld iets te pakken wat verder weg ligt) Vooral bij bukken en tillen heel goed op m'n houding letten. Ook alvast voor als m'n buik veel dikker gaat worden. Ze heeft m'n rug wat losser gemasseerd en dat is ook al heel fijn! Groot nadeel is dat ik alleen een basisverzekering heb (met een pluspolisje voor alleen de tandarts) en fysio wordt dus niet vergoed... grrr... Maar goed, hopelijk hoef ik niet zo vaak en het is maar 28 euro per keer (in tegenstelling tot de tandarts, die omdat er bij mij altijd veel moet gebeuren altijd veel duurder is...) Nou, ik ga weer aan de slag! Groetjes en tot vanavond!
Troetel, de buitenmaat van mijn box is 130 x 81, het is dan eigenlijk een anderhalve box en geen twee Sanny, hier ook alleen een basisverzekering + tandarts, ik maakt bijna nooit gebruik van dingen buiten de basis dus dan betaal ik dat wel los, net als jij. Tandarts vind ik ook maar niks, ik ben voor 500 verzekerd (alles 100%, dat was mijn eis) maar ik betaal ze 300 per jaar... Is ook bijna de moeite niet... Al haal ik die 500 bijna wel per jaar (daar zorg ik ook voor )
Hey meiden Even deze pagina gelezen en zag een hoop Aanmeldingen voor de Hyves ga het vanaf regelen Bobitabox. Wij hebben de driehoek ti's super ze zij. Onwijs sterk en hoor alleen maar goede verhalen dus ik zeg doen @faith jeetje meis dat is niet niks ben je nu langer zwanger. Als je geweest bent of niet. En aks je er niet over wilt hebben moet je ur maar zeggen hoor in iederheval welkom hier Ben weer werken