Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Groot nadeel is dat ik alleen een basisverzekering heb (met een pluspolisje voor alleen de tandarts) en fysio wordt dus niet vergoed... grrr...
    worden er geen 8 behandelingen meer vergoed uit de basis????

sunny gefeliciteerd!!!

binna je mag mij anders ook wel als medebeheerder erbij voegen.. ben toch de hele dag thuis en kan dat soort dingetjes er wel bij doen... vind ik wel leuk ook!!

pff hoe is het weer bij jullie?? hier hele harde wind en regen... echt koude wind... als dit voorproefje is op vanaaf dan wil ik het niet weten....

2. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    binna de vorige zwangerschappen gingen mis rond de 7 a 8 weken en ben ik steeds gecurreteerd bij 12 weken. vind het niet erg hoor om erover te praten.

mutsevluts hier regent en waait het ook heel erg hard! en ik moet nu eigenlijk naar buiten met de hond! :(

sunny gefeliciteerd met je 12 weken!!!

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hahhaha je mag suzanne wel een dag lenen hoor. bij een ander is ze altijd hartstikke lief :p

@ faith... welkom hier.... en jeetje 5 zwangerschappen voor je 1e kindje... ik hoop dat alles goed gaat voor jullie.... het vreet wel aan je....

4. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @Binna, ik heb me ook aangemeld voor je hyves. Ik ben Mirjam.

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik heb me ook aangemeld :)
    Geloof dat ik Sannybarnshed heet op hyves. Ik gebruik 'm niet zoveel meer, dus foto's enzo zijn niet heel erg up to date, maar goed, maakt niet uit :)

6. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    pfffffffffffffffffffffffffffffffff hoofdpijn

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb ook hoofdpijn... komt van het weer denk.... Alleen mijn rechteroog doet dus ook zeer... Als ik hem dicht houd dan valt het mee, maar als ik hem open heb dan draait het aan alle kanten! Wordt nog leuk op het werk straks.... Moet om 16.00 beginnen...

8. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hee meiden,

Ik meld even dat ik zo nu en dan nog meelees hier.
    Aangezien ik lang niet iedere dag online ben, schrijven jullie me veel veel om alles bij te houden. ;)

Maar ik vind het wel erg leuk om steeds even een updatje te hebben van mijn mede-mei-mama's :):)

En af en toe zal ik ook wel iets plaatsen als dat ok is.

Hier gaat alles verder goed. Druk met mijn twee boefjes (dusse Troetelbeer... waneer wil je ze hebben :D:D)
    En nu even afschuwelijk veel last van mijn astma, maar ook dat komt helemaal goed!

Nou, genietze allemaal he? We hebben tenslotte wel een Wonder in ons buikje! :)

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    waaaaaaaaaaaaaaaahhh het begint hier nu echt goed te spoken....
    de 1e lege container gaat net over de straat... de bomen hangen krom.. de blaadjes gaan in het rond en het wordt ineens erg donker.. naar-weer-donker welteverstaan!!!

oke ik ga het weer ff tegemoet... moet me zoontje ophalen van school...

10. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Nee vanaf de achtste als het goed is, dus 9 en dan 9 stuks tenzij chronisch? (hou me ten goede over de details)

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier is het droog wow hoop tot vanaaf laat we gaan sintermaarten lopen

ik zit nu in fe auto en mijn auto beslaat dus de kachel staat op zijn heetst wow krikg koppijn ervan auw auw

12. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier spookt het nog niet zo erg.. Maar ik zal niet te vroeg juichen. Hoop dat het toch pas begint te spoken als manlief thuis is hihi. Hou niet van dat spookweer!!

ben niet vooruit te branden met die hoofdpijn! Moet nog even naar het winkelcentrum en de afwas afmaken.. Maar oh oh mijn lichaam protesteert hihi

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Dames wat een rust hier:d

Ik ben helemaal happy:D:D
    Heb vanmiddag aan mn leidinggevende het keugelijke nieuws verteld.
    En ze was echt heel enthousiast!
    Ik heb het net op hyves gezet.
    DE HELE WERELD MAG HET WETEN!!!!!!!
    IK BEN HEERLIJK ZWANGER!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

ik heb degeen zie zich hadden toe gevoegt geacpeteerd. en heb
    muts en flouwertje als mede beheerders aan gesteld.

@mei mama ooo dat is super nieuws

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Kan iemand me nogeens de link geven vd hyves?

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hij staat onder mn banner wish!!

bedankt binna... zal ik het als jij aan het werk bent beetje bijhouden....

pff hier echt spookweer... zoonlief ligt in bed (maar die verwacht ik er nog wel uit) en manlief is met mn schoonzus naar het ziekenhuis...
    schoonmama denkt dat ze morgen naar huis mag maar ik geloof er nix van... heeft smiddags/savonds nogsteeds koorts.. is vanmiddag op antibiotica pillen gezet maar het naaldje van het infuus zit er voor de zekerheid nog in...

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Meiden ik ben kapot sintermaarten bleghhh wat een hel regen rwgen hiilend en schreeuwens kind in haar tillen lukt niet dus ik baalde nu pijn in me rug wn bekkw. En een humeur ben blij dat ze in bed ligt pffff ben het echt zat en hou van me ki d maar ben wel.blij dat ze in. Haar nest ligt hahahaha

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    thnxxxx

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow ja...
    Hebben jullie ook een folder van babypark gekregen met de post?

Wij gaan morgenavond even een kijkje nemen (als het weer niet te onstuimig is..)
    Dr stond een mooi kamertje in!
    En dan kreeg je dr een box, matrasje en wipstoeltje bij!
    Dus maar even real life kijken of het er ook net zo goed uit ziet als op de foto.
    Ik ga naar beneden gtst kijken:D

20. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

zodra ik op hyves heb gezet dat we een kleintje verwachten zal ik me ook aanmelden hoor. Maar ik heb nogal nieuwsgierige mensen op mijn hyves die het nog niet hoeven te weten...

Ben een beetje geschrokken vandaag: moest dinsdag bloedprikken en de verloskundige belde vandaag dat ik een te hoge glucose waarde heb en ik moet dus volgende week weer opnieuw laten prikken....

*ik had 's nachts chocomelk gedronken...denk dat het daarvan komt* Heb normaal helemaal nergens last van...

Moet nu dinsdag nuchter, dus ben benieuwd..

Ha, me visite staat voor de deur!
    Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina