wat nu ik ben op 0 gezet en moet alles terug betalen en uuh heb dat geld niet dus uuuh ik stress heeeeeel erg ik heb dat geld gegeven aaan hun ennu moet ik uit eigen zak terug betalen
neej maar ik betaal het niet ik heb het niet dus maandag maar afspraak maken wat ze kunnen doen weet ik niet maar het was maar 2 maanden dus pfffff ik haat dit zoooo
Flowertje balen zeg! hoop voor je dat het opgelost kan worden en dat je het niet hoeft te betalen! onzekerheid heb ik ook wel last van maar de angst na mijn miskramen zit er ook goed in. Gelukkig heb ik een angelsound en kan ik zelf af en toe even het hartje horen
Wish, optimist Flowertje, wil niet? En waarom niet??? Ook jaaropgave krijg je met twee maanden hoor! Kan je naar de belastingdienst niet iets bewijzen met de betaling op een afschrift en een brief erbij over die kut van een vrouw? Of het gastouderbureau vragen om hulp?
Pffff heb vandaag mega veel last van mijn 'horrormoontjes' heb regelmatig huilbuien gehad, waar ik niks aan kon doen. Hoop dat het snel bedtijd is.
Optimist??? Is toch zo?? |Denk je dat je onder betaling aan belasting dienst onderuit kunt? Dan maar liever betalingsregeling vragen
Ja ik heb dus 1 afschrift gevonden van de maand juni dus die heb ik. Maar nu die andere maand ik ga maandag afspraak maken bij belastingsienst hun weten ook dat ik heel wat terug betaald heb toen
Meiden ik baaal echt alles gaat fout hahahhaha echt erg ik kan bijna niet meer lopen inverband bekken dus maandag maar naar de dokter want het is heeel erg
Goedemorgen. 15 weken Ik heb uitgevonden waarom ik hoofdpijn heb op mijn vrije dag(en). Omdat ik te lang door slaap. Dus nu ben ik wakker. En blijf ik wakker Ik zou zo graag willen slapen nog. Tsja. Fijne dag allemaal
Goeimorgen meiden. het wel terug gelezen van gisterne maar is erg veel om te reageren. Straks eerst naar de intocht van Sinterklaas en daarna even shopen bij de hema met die baard zak en 15% korting
Ik ga ook nog even naar de hema vandaag met die zak. Heb mn schoonmoeder met loodjes voor sint en die heeft veel dingen op dr lijstje van hema... dus even gebruik van maken Verder ga ik me nu ff douchen en aankleden en daan naar Babypark FIjne dag dames!
De opmerking "optimist" ging hier over, niet over de belastingdienst La Palma, van te lang slapen krijg ik ook koppijn, van die hardnekkige inderdaad... Wakker worden dus! Flowertje, het zit je niet meer meid, hoop dat ze aan je bekken wat kunnen doen... Hier eens niet naar een Sinterklaasintocht, de gelovige jongen is niet thuis, de oudste geloofd niet meer en de kleinste snapt er nog niks van. Heerlijk geen koud en regen voor mij dit jaar
Goedemorgen dames, Dus een aantal naar de intocht van Sinterklaas vandaag? En wat zijn jullie plannen verder vandaag? Ik zit nu lekker aan de croissants met gesmolten brie... jammie!!! En straks even bij voetbal van vriendlief kijken. En vanavond nog op verjaardag. Fijn weekend dames! Liefs
Goedemorgen! veel plezier voor de mensen die naar de intocht van Sinterklaas gaan! en natuurlijk ook voor de mensen die lekker gaan babyshoppen!! hier is vriend lekker aan het klussen, gang overnieuw aan het sauzen en nieuwe trapleuning gemaakt! Ik ben lekker brownies aan het maken met gesmolten chocolade verder een beetje opruimen in huis en de was doen, rustig dagje dus! Fijn weekend iedereen!