Kan iemand me het linkje/draadje naar DE LIJST geven? Kan ik even kijken hoe het ervoor staat met iedereen!
@saona. Ja we hebben een geslachts echo gehad en we hebben al een meisje inderdaat De Joolz vindt ik ook zo gaaf maar toen wij er voor gingen veel slechte verhalen nu zijn ze helmaal verbeterd. En ik klets alleen hier vorige zw was ik ook aan het einde uit gerekend en vond het toen niet zo dat ik echt alles als laatste kreeg en had en ging toen ook nog eens 2 weken overtijd
Goedemorgen allemaal! Babypark was echt indrukwekkend! Veel leuke spulletjes gezien! En............................................babykamer gekocht! Die ene die in de aanbieding was met dat matrasje, box en wipstoel. We hebben er wel een ander matrasje bij gedaan tegen een kleine bijbetaling omdat het matrasje dat erbij zat erg dun was. En een ander wipstoeltje ook tegen een kleine bijbetaling. En ik heb nog een aantal nijntje bedeengoed en waskussen hoezen gekocht. Als dan de babykamer bezorgt wordt(pas in februari) dan kan ik het aankleden in de zelfde stijl als mensen m komen bewonderen. Verder nog een verjaardag gehad gister. Dus ebn niet meer bij hema geweest helaas. Ow ja en bij de prenatal nog een matrasje voor in de box gekocht..... Verder gaat manlief Formule 1 kijken vandaag en ik denk ik even naar mn zusje Volgend weekend gaan we waarschijnlijk beginnen met het verven enzo... Sorry voor het echoberichtmeiden! Morgen 13 weken!!!!
Goedemorgen bijna middag meiden straks gaan wij naar de sinterklaas optocht enz Dus hoop dat het mooi weer blijft pfff anders gaan we niet hoor Morgen geslachts echo oooooo ben zenuwachtig zeg hahahhaa
hier ben ik ook weer. het is het hele weekend al van het bout weer :x het regent al de gehele dag en het is nog niet droog geweest. vanochtend m'n mama gebeld en daar was t gisteren de hele dag droog. wat een raar land wonen wij toch. Gisteren was er ook nog de intocht van sinterklaas. nou, volgens mij is hij hier met een hovercraft gekomen of hij heeft lieslaarzen aan, want hij heeft volgens mij wel natte voeten gekregen, van al dat regen.
ha ha hoef gewoon maar twee berichtjes terug te lezen @flowertje ooo bijna is het zover wat zegt je gevoel
Mutsevluts, zitten er mensen nu al aan je buik?! Geloof ook niet dat ik daar iets van zou moeten hebben. Wel leuk die opmerking van je! Hopelijk is de boodschap overgekomen. Mijn moeder reageerde gelukkig wel heel leuk. Zeker toen in van mijn schoonfamilie vertelde. Merk trouwens wel dat zwangerschap nummer 7 iets minder indrukt maakt bij moeders, maar ach, je kunt ook niet alles hebben. Gelukkig heb ik jullie nog! We hebben uiteindelijk het kamertje gekocht waar we vorige week al voor vielen! Moet nog wel een beetje aan de kleur (white wash) wennen, maar het is zon solide kamertje dat ik er helemaal blij mee ben! De buggaboo kinderwagen Ik had er zoveel moois over gehoord en gezien het prijskaartje, moest dit wel een fantastische kinderwagen zijn. Toen ik hem zag bij de Prenatal gisteren moest ik er dus even mee rijden Kreeg dat ding dus gewoon echt niet van de rem af Dat kan toch niet zo moeilijk zijn? Saona, leuk dat je er weer bent! Ik hoop echt dat je nu snel over alle kwaaltjes heen mag zijn! 16 Weken al en dan nog zo misselijk... Ik heb met je te doen! Dit vind ik een mooie zin van je: Ik moet wel proberen deze zwangerschap niet te snel voorbij te laten gaan, want ik weet hoe snel het voorbij is en dat je er dan niet meer naar terug kan. Ik kijk uit naar de tijd dat ik met zon dikke toeter rond loop en later ons kindje in mijn armen kan houden, maar ik besef ook dat dit een hele bijzondere tijd is. We kregen net nog een smsje van een vriend; of ik wel echt zwanger was en het geen geintje was ! Nou ja!!!! Meimamma wat gaaf dat jullie ook gisteren een kamertje hebben gekocht! Welke precies als ik vragen mag? Wij zijn er ook nog heen gegaan om kamertjes te kijken. Zon mooie winkel! Heb uiteindelijk nog een sluierstandaard meegenomen.
bijna niet terug lezen??? hmm ik moest toch wel ff bijlezen hoor saona welkom terug!! idd hele mooie uitspraak.. ik betrap me er ook op dat het nu veeeel sneller gaat!! fijn guusje dat je moeder zo leuk reageerde... welk kamertje hebben jullie gekocht??? white wash vind ik wel mooi tss wat een eikel dat ie dat smsje stuurt... alsof je daar een grapje over maakt!!! :x ja vrijdagavond verjaardag gehad en van de 20 mensen die er waren zaten er 3 aan mn buik... grrrrr heb echt zoiets van ben geen openbaar bezit geworden na het hebben van een posi test!! meimamma welk kamertje hebben jullie gekocht?? ik denk dat Babydump ook wel een leuke winkel voor je is... babyplanet (zevenaar) moet je echt niet heen gaan... wat een K*twinkel!!! hoe was het bij je zusje?? heeft vriendlief net zo genoten van F1 als mn manlief??? ow flower wat spannend... je bent toch savonds aan de beurt?? wish hoe is het met je moeder??? pff hier zit ik er ff helemaal doorheen... manlief sjaggie.. kindlief stierlijk vervelend.. en ik kan bijna niet opstaan of gaan zitten door de pijn in mn heupen (lekker hoor om de 3 slokjes moeten plassen)....
ja goed he.... enne wat vind je van mn onderschrift?? heeft mn beebje een hamburger of een hotdog... ik lijk burger king wel
Dit is babykamer Sole van Duimeland/Bopita (Bopita staat op de meubels, maar iedereen spreekt van Duimeland...) die wij gisteren gekocht hebben. Over 10 a 12 weken hebben we hem thuis! Wij zijn ook nog bij Babyplanet geweest (Utrecht) op zich prima, maar wel weinig kamertjes. Maar ja, wij waren ook zo verwend met Babypark en Babydump...! Weet je wat stom is? Naar de babydump gaan om o.a. bonnen in te leveren, zodat je een pakket krijgt en ze dan vergeten in de leveren! En dat tot 2 keer toe!!! :x Ga deze week maar even uit mijn werk denk ik....
Mutsevluts, ik ga maar even op zoek naar een andere banner... Anders heb ik volgende week een hamburger of hotdog...
mooi kamertje guusje!!! enne wat betreft banner.. je kon kiezen uit de serieuze en minder serieuze versie en ik heb de minder serieuze gekozen... duimeland is ook een winkelketen.. die zijn hier in arnhem in het centrum begonnen met 1 winkel en nu uitgegroeid.. helaas zitten ze hier niet meer in de buurt....
mooie kinderkamer, tis een beetje whitewash he.. wij gaan na de 20 weken echo de kamer/kinderwagen uitzoeken,, dat zal qua tijd toch nog wel kunnen? vind dat de tijd nu wel snel gaat, over 3.5 week hebben we alweer de 20 weken echo, dan zijn wel al op de helft. voel hier zo nu en dan als ik stil lig de kleine. voelt echt grappig. vanochtend een half uur stil gelegen maar helaas niks gevoeld. en van middag lag ik ff op de bank na en wandeling en toen voelde ik hem weer. hoop dat hij zich iedere dag zo even meld is echt gaaf!
Oh, Senna, wat moet dat een mooi gevoel zijn! Is voor mij dus over een paar weken ook zover! Kan niet wachten!!! Bedankt voor jullie lieve complimenten! Het is inderdaad white wash. Een heel stevig en solide kamertje. De lades lopen zo geweldig soepel en de kast heeft veel opbergruimte! Tegen ons werd gezegd dat een kamertje zo'n 10 tot 12 weken levertijd heeft, dan moet het nog zo'n 7 weken luchten met de lades en deuren open. Met 7 maanden moet je geloof ik het kamertje klaar hebben. Wij hebben vorige week berekend dat we nog 6 weken zouden hebben. Nu dus nog 5. Volgens mij kun je prima met 20 weken je kamertje uitzoeken. Ben daar niet echt panisch in zeg maar. Als het kindje te vroeg komt mag het vaak toch nog niet naar huis.... Wel leuk om nu alvast te kijken naar wat je leuk vind, wij zijn toch 2 hele zaterdagen bezig geweest (hebben de halve provincie door gereden).