Joepie! Net via Marktplaats de box gekocht! Ben zo blij!!!! Deze wilde ik zo graag, maar vonden we nieuw echt te duur. Volgens de advertentie zie de box er nog als nieuw uit. Schijnt nauwelijks gebruikt te zijn... Morgen gaan we hem ophalen! Zit ook al een dubbelzijdig afwasbaar boxkleed bij! Gisteren bij het kamertje al een heel mooi kleed gekocht, dus daar ben ik straks helemaal klaar voor!
Nou, ik moest wel een stukje bijlezen hoor! Mooie opmerking inderdaad dat je ook vooral moet genieten van deze bijzondere tijd. Wanneer de misselijken onder ons daar minder last van hebben, gaat dat genieten vast ook al beter! Morgen alweer 16 weken, wiehoee! Wij hebben een beetje een dilemma... Het bijna nieuwe goeie matrasje dat we van vrienden over kunnen nemen is 70x120, maar als we het ikeabedje willen dat bij de commode past, dan is dat 60x120... Dan weten we wel zeker dat het qua kleur bij elkaar past enzo. Ze staan niet naast elkaar, dus heel erg is het niet als het net anders is.... hmmm... ik ga wel even kijken op internet, want als een groter bedje nou meteen veel duurder is, kunnen we beter ikeabedje+matrasje zelf kopen... Daarnet bij schoonouders gegeten. Ze waren een maand in nepal geweest en hebben heel schattige babykleertjes voor ons meegenomen. Het meeste is veel te groot, haha, maar toch erg leuk! Zo, ik ga nog eventjes verder met opruimen boven. Ben een kamer aan het opruimen, zodat de handdoekenkast kan verhuizen daarheen. Die staat nu nog op het kamertje dat de babykamer moet worden. Als ik die kast verplaatst heb, kan ik het kamertje stofzuigen en de commode in elkaar gaan zetten, joepie! Sorry als ik niet op je gereageerd heb! Mooi kamertje zag ik voorbij komen. Ik zocht eigenlijk ook lades die je makkelijk met 1 hand open kon maken (dus niet twee van die handgrepen zegmaar) de onze heeft dat uiteindelijk niet, maar ze kunnen wel open met 1 hand. (niet te vaak doen denk ik, dan zullen ze wel scheef gaan zitten) Flowertje: spannend, morgen weer echo!!! Hoe laat moet je? En ga je het ons laten weten, of hou je het liever geheim? (misschien heb je dat al gezegd hoor, maar weet niet meer...)
Zooo veel terug moeten lezen! Maar GOEDEMORGEN meiden Gisteren een 'vervroegd' verjaardagskado gehad van vriendlief. Hij kon er niet meer mee wachten en hij had het al 4 weken in zijn bedrijfsbus liggen hahaha. Hele liefdesverklaring! Echt zoo geweldig dat moment gisteren hmm.. Heb een prachtig gouden kettinkje gehad met de letter J eraan. (Heel speciaal ik had nl al een kettinkje met een gouden hartje, dat had ik heeeeel vroeg in onze relatie al gehad. Maar dat is kapot getrokken door 'familie' tijdens een ruzie.. GRRR dus vandaar dat ik superblij ben met dit nieuwe kettinkje.. ) Nu naar de wc.. Krampen auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Liefs
Goeiemorgen allemaal! Ik hoop dat het met de foto gelukt is, maar deze babykamer hebben wij bij babypark gekocht Wij vinden hem erg leuk (en daar gaat het natuurlijk om) Bezig weekend gehad. Heb niet alles terug gelezen. Sorry meiden Gister heeft mijn man idd intens genoten van de F1. Hij kon de spanning nauwelijks aan hihihi. Het zijn dan net kinderen he. Wij hebben ook bij mijn schoonouders gegeten gister. Friet lekker makkelijk. Zaterdag bij mijn ouders gegeten dus qua koken een rustig weekend gehad8) Vandaag alweer 13 weken. Mijn eerste trimester zit erop! Fijne dag dames!
goeimorgen meiden @troetelbeer wat lieffff snap wel dat je dat heel speciaal vindt @meimama leuk kamertje. Zo wij gaan straks weer zwemmen. en ga daarna een kofer met kleding uit zoeken. bedacht me namelijk dat we die nog hadden. Zit kleding van Silver in
ook alweer zo een mooi kamertje.. maarre wat betalen jullie daarvoor eigenlijk? ik zag bij de babydump prijzen vanaf een honderd of 8 tot 12honderd euro. vindt dat echt veeeel te duur.... we krijgen de babykamer wel van mn vader maar toch , wil hem niet zoveel laten betalen, gaan toch een groot deel zelf bijleggen of anders van marktplaats... of zijn ze ergens anders iets goedkoper??
Leuke babykamers komen er voorbij! Wij hebben een ouderwets ledikantje (wit) en een kledingkast en commode van Ikea (hemnes). Wij zijn dan aan meubeltjes 250 euro kwijt. De kinderwagen nemen wij trouwens de bugaboo cameleon zwart met grijs. troetelbeer wat lief van je vriend zeg!! hier vandaag een rustige dag, even boodschappen doen verder niet veel heb gister veel te veel gedaan heb nu nog last van m'n rug..
Morgen meiden net telefoon gehad van de gastouderbureua en ze sturen de 2 maanden uren door en ven blij alleen bang dat het weee niet klopt en waarvoor nu wel opeens pfffffff ik hoop dat ik get dus niet hoef te betalen maar heb er een hard hoofd in
Goedemorgen dames, Ik ben echt SNOT SNOT SNOT verkouden en heb ook goed keelpijn.... Nou staat mij iets bij dat je geen hoestdrank mag hebben als je zwanger bent.... Maar weet het niet zeker. En hoe zit het met neusspray mag ik dat wel gebruiken??? Liefs
Goedemorgen dames, daar was ze weer Heb lekker twee weken gerelaxed 8) nou ja... ik had genoeg op de planning staan en we zijn inmiddels begonnen met klussen om onze bovenverdieping "gezinsproof" te maken. De familie en de "rest van de wereld" is inmiddels op de hoogte van de komende uitbreiding. Allereerst mijn ouders het grote nieuws verteld, die hadden al een vermoeden omdat we zeiden dat de kadootjes tegelijkertijd moesten worden uitgepakt. Opa vond het op zich leuk dat ik ben uitgerekend op zijn verjaardag, maar hij hoopte van harte voor Frummel dat hij/zij toch op een andere datum geboren mocht worden. Mijn zusje was 's avonds helemaal emotioneel dat ze voor de tweede keer tante mocht worden. Zij hadden zelf ook nieuws.... zij gaan 22-11 voor geregistreerd partnerschap, de 20ste gaat ze verhuizen naar het huis van haar vriend...dat laatste wisten we uiteraard al wel Paar dagen later konden we ook de schoonfamilie het nieuws brengen. Hadden M het t-shirt aangetrokken met de tekst "Beppe.... nummer 16 is onderweg!!!! met de uitgerekende datum eronder. Het kwartje viel in eerste instantie niet bij oma, maar het schoonzusje wat er naast zat, vroeg direct "Is het echt waar??????" Die wees oma nogmaals op de tekst van het t-shirt en pas daarna viel het kwartje Dus ook hier iedereen super enthousiast. 5-11 op controle geweest bij de Frauenartzt, mijn vermoeden klopte... ik had toch een blaasontsteking en kreeg dus AB voorgeschreven. Nog een korte echo gehad, dat zag er ook allemaal goed uit. Mijn bloeddruk was redelijk laag 100-60, ik had het kunnen weten want ik had de dag ervoor echt een offday Ook mijn ijzer was wat aan de lage kant dus nu maar weer aan de Floradix om het wat op te krikken. De woensdag erna moest ik terugkomen voor controle van de blaasontsteking, was dus nog niet goed, is opgesstuurd naar lab voor verder onderzoek. Bijkomend kwaaltje.... lekkere schimmelinfectie als bijwerking van de AB :x Nou ja, vandaag nog laatste tabletje inbrengen en de creme werkt ook prima. Dus hopenlijk ben ik er er met een paar dagen echt weer vanaf!!! Ik ga kijken of ik een beetje kan bijlezen, maar dat zal wel lastig worden. Dus wanneer ik echt belangrijk nieuws heb gemist, dan hoor ik dat graag van jullie.
Overleg gewoon even met je huisarts, want er zijn wel drankjes die je dus WEL mag hebben. Hetzelfde geldt voor de neussprays.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/230713-bevallings-and-afsprakenlijst-mei-2011-mamas.html#post8489417 Maar dat was voor het laatst bijgewerkt begin november.... dus volgens mij missen er heel veel nieuwe afspraken.
Ja huisarts raad het volgens mij af en op internet lees ik ook hele wisselende berichten over neussprays en hoestdranken. Volgens mij is het gewoon nog steeds niet duidelijk of het effect heeft op de zwangerschap of niet. En zolang daar twijfel over bestaat neem ik het risico maar niet.... Dan moet ik maar hopen dat het snel zelf over gaat! Liefs
@hopmarjanneke heee je bent er weer. miste je al. wat heb je gemist. kan zelf geen hele belangrijke dingen bedenken. de meeste zijn bezig met kamertjes en zo super leuk dus. der is nu ook een mei hyves zodat je daar makelijker mekaars foto's kan zien. Mei mama's 2011 (zp) - Hyves.nl. en voor de rest heb ik vorige week een geslachts echo gehad en wij krijgen een meisje. en flowertje heeft hem vanavond
Meiden ff vraagje....is het raar dat je stiekum toch een kleine voorkeur hebt voor wat het wordt?? Natuurlijk ben je met allebei superrrrblij en als het maar gezond is maar merk toch dat ik kleine voorkeur heb
@ wish, ik kan het me wel voorstellen. Zelf had ik eerst heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden, nu denk ik een jongetje. Maar het maakt me niet uit wat het wordt, het lijkt me allemaal leuk! Nog 24 weken wachten....
sunny ik heb laatst tussistin van vsm en een zoutoplossing neusspray gebruikt... dit mag dus tijdens de zwangerschap (op aanraden van een verpleegkundige, de apotheek en de etos)
Nee uiteindelijk maakt het me ook niet uit hoor maar merk gewoon dat ik vaker denk van ohhh ik hoop dat het dat wordt Maar ja uiteindelijk maakt het geen moer uit....het cliche is waar....als het maar gezond is.