Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja is ook heerlijk gevoel:D

En spannend kan ik me wel iets bij voorstellen hoor....vind het ook wel spannend allemaal en natuurlijk ook genieten

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Owwww spanning zeg hahahahahah wat erg geen hap door me keel krijg ik blegh

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Flowertje, misschien een stomme vraag, maar mag ik vragen waarom je zo zenuwachig bent? Of is het zo'n gezonde spanning die je vroeger rond je verjaardag had?
    Sorry als de vraag wat bot overkomt, maar het lijkt mij als je er bewust voor kiest om het geslacht te weten juist heel leuk om het (gaan) horen.

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ben zenuwachtig wat het word meisje of jongen

als je moet wachten to je bevalling dan zal ik ook zebuwachtig zijn hahahaahhahhha

dus ven echt zenuwaxhtig maar ben ik best sbel hoor

ook ik heb een voorkeurzou graag een jongen willen hahaaha

5. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hai ladiessss

Alles goed hiero??
    Met mij gaat het ook goed
    had vandaag me 1e termijn echo en ik ben dus 12weken en 5 dagen
    nou dat is dus 2 dagen achter op wat ik had dus mocht ik gewoon de uitgerekende datum van 23 mei aan houden

Met frummel gaat het prima die was hevig aan het pitten tijdens de echo ( en ook het hartje gehoord en die klopt lekker regelmatig) en het duurde echt dik 5 min voordat ie wakker werd.
    Echt eerst draaide ze zich nog eens demonstratief om
    en toen ze besloot wakker te worden ja toen was het hek van de dam en kreeg ik een showtje van hoofd en knie zonder schouders en teen
    echt te grappig
    Frummel slaapt ook precies zoals mij met de handjes in de lucht en ook heeft ze superlange benen.

kreeg 3 echo fotootjes mee es kijken of ik die kan scannen en er werd een kweekje afgenomen of ik geen bacterien heb aangezien de vorige keer de vliezen zo gauw waren gebroken de vorige keer
    en als er wel bacterien worden aangetroffen krijg ik een antibiotica kuurtje.

nou dat was het echo verhaaltje van mij
    ik hoop dat de rest van de meiden die een echo hadden vandaag ook een goede echo hadden
    en de meiden die morgen een echo hebben heel veel plezier en succes

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ohhh ben dus niet de enige met een voorkeur hahaha

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Leuk he chaartje die eerste echo!! Fijn dat alles er goed uit zag

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oké Flowertje, de gezonde spanning dus! Veel plezier zometeen!

Chaartje, wat fijn dat je jullie kleintje zo mooi hebt kunnen zien! Leuk dat je in de 'ze' vorm spreekt. Het verbaast me dat je jouw uitgerekende datum mag aanhouden. Volgens mijn verloskundige mag dat sinds 2/3 maanden niet meer. Europees schijnt er zijn te besloten dat de termijn echo datum altijd aangehouden moet worden...

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow flower wat spannend!!! 8 uur toch????
    owja ik was erg druk vandaag... vandaar dat ik stil was...

chaartje wat lekker dat je de kleine zo goed hebt gezien!!! wanneer krijg je de uitslag van de kweek???

welke fiets is het geworden wish??? lekker hoor een nieuwe fiets.. hebben wij van de zomer ook gedaan.. had eerder een oma-fiets waar totaal niet op te fietsen was en nu een sparta marathon met 7 versnellingen.. swoesjjjjj voordat ik het weet ben ik er (en nog lui met de auto :))

fijn hoor guusje dat jullie geslaagd zijn voor de box!! wij hebben er 1 in gedachten maar die zijn nieuw bijna 200 euro en dat vind ik een beetje te maar ja aangezien wij het kamertje ook niet hoeven te betalen heb je best kans dat ik zeg we doen het wel.... (tenzij ik m in goede staat op marktplaats tegen kom voor die tijd)

helemaal trots op zoonlief! *hartjessmiley* hij is erg onrustig in de klas (niet kunnen stil zitten in de kring en snel door zn concentratie heen) en daar hebben ze een systeem voor bedacht.. hij krijgt iedere ochtend 4 houten blokjes en als ie een waarschuwing krijgt gaat er een blokje weg.. het aantal dat ie overhoudt krijgt ie een krulletje voor op een spaarkaart en als die vol is dan mag ie een prulletje uitzoeken... normaal houd ie er maar 2 over maar vandaag 4 :D:D:D moesten dus om 15.15 uur nog ff een kadootje halen :D:D

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahaha iedereen vraagt maar hoelaat en wanbeer hahahahaa in mijn handsmtekening zie je het staan

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahahaha helemaal overheen gelezen..... solly :)

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Flowertje ik ben zoooo beniuwd!!

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ook hahahahahhahaaah erg he

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nog een half uurtje flower :D:D:D

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Zijn er ook dames hier die het geslacht willen weten... Dat niet tegen verdere mensen in hun omgeving gaan zetten, maar wel hier?

16. meedje

meedje Niet meer actief

@ meimamma,
    Wij willen het wel weten, maar we vertellen het aan niemand. Ook hier niet. Het moet wel een beetje een verrassing blijven. Mijn ouders willen het ook niet weten:D
    @ flowertje Heel erg veel plezier!!

@ hier
    Vandaag bij vk geweest. Beeb was eigenwijs, even hartje luisteren, dikke schop geven en vervolgens weer aan de andere kant van mijn buik het hartje kunnen vinden. Nu ik heb gehoord wanneer het schopt weet ik zeker dat ik nu mijn kleintje ook voel. Allemaal plopjes en borreltjes;)

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    meimamma wij willen het ook weten maar niet doorvertellen.. er is al gezegd dat manlief een biertje extra krijgt tijdens het darten en dan zn mond niet kan houden.. afgelopen weekend zei hij heel droog "ja dan weten zij het wel en verder niemand" pfff kon m wel een klap voor zn kop geven!! heb ff heel duidelijk gezegd "of iedereen of niemand!!"

fijn dat alles goed was bij de vk meedje!!!! mooi is dat he de kleine voelen!?!?

owja meedje ben jij M uit H???? (heb je geaccepteerd bij hyves maar kan er niet achter komen wie je hier bent)

18. meedje

meedje Niet meer actief

Hahaha, als je daarmee Marieke bedoelt... Ja dat ben ik, zag de hyves en dacht, toch wel leuk als je wat meer gezichten ziet bij de namen.
    Ik kon alleen niks bij mijn aanmelding zetten, anders had ik het je niet zo moeilijk gemaakt:D

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik zit in de wachtkamer hahaahaha lekker krapjes hahahhahahahhaha

wat een spanning nog even gedult mensen

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007