Goeimorgen meiden @bloem nee hoorje hoeft niet in Purmerend te wonen. Woon ik ook niet. En zeiker niet duur hè. Der tel nummer staan onder aan de site. @flowertje en lekkergedroomt @lapalma. Lekker iedee be wiekend Ik werk altijd de donderdag en vrijdag ook keker daar na wiekend
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Flower!!! EEN JONGEN Had ik dat nou goed 'gegokt'? Of had ik een meid gezegd? (dementie!!) Hmm hier ook maar eens opzoek naar een goed echobureau ( purmerend is iets te ver hahahahahaha).. Want Babylook ( daar wees de VK me heen) doet pas vanaf 18 weken, en ik ga echt niet zolang wachten. Maar we hebben met 16 weken ook controle bij vk. Kan haar natuurlijk ook lief aankijken Oke ik ben hyperactief! We zullen het zien! Goedemorgen
Goedemorgen meiden! Hier weer eens een lekker nachtje gehad EINDELIJK!!! Lekker kort werkdagje vandaag, hoef alleen vanmorgen te werken. Vanmiddag theeleuten bij mn schoonzusje en mn 8 weken oude neefje Over het algemeen heb ik een vrij relaxte week deze week. Dat is ook weleens lekker! @flower: Heb je lekker weggedropomd op je blauwe wolk vannacht @troetel: Succes met het stuiterend de dag in gaan vandaag
OO meiden ben toch zo blij. we waren nog aan het twijfelen welke kap voor onze rode bugaboo. nou was ik gisteren in de babypark en daar hebben ze de rood met witten stippen kap. dus ik vroeg waar liggen die. ik dacht kan ik even kijken hoe duur en zo. ze zegt op de budget afdeling. lag er daar nog 1 in de aanbieding van 70 euro voor 35 euro. en kreeg bij de kasa ook nog eens 10% korting dus nu voor 31,50 en super gave kap. nu nog een mooi laketjes maken en dan kan mijn Prinsesje heerlijk liggen in de wagen Zo gaat ie er uit zien. alleen wil ik de kap dan andersom dus dat je helemaal stippen hebt. en het fleec gedeelde wat je nu ziet aan de binnen kant. Bekijk bijlage 108515 Ik ben zo happy
Flower, wat leuk een jongen. Word dus shoppen voor je. Meedje wat fijn dat de fysio bij je helpt. Ze doen het wel allemaal anders zo te lezen. Ik moet 1x in de week heen en dan word mijn linker kant los gemasseerd. Voorkeur, hier ook wel een lichte voorkeur. Na 2 jongens lijkt een meisje me wel heel leuk. Maar goed ik weet uit ervaring dat jongens ook heel leuk zijn. Hier willen we het dit keer wel weten en gaan we het niet geheim houden. Maar we hebben wel afgesproken dat we het niet op hyves enz zetten. We vinden het leuk om persoonlijk te vertellen als mensen het willen weten. weet nog niet of ik het hier neer zet ivm meelezers, anders via een priveberichtje. Hier alles goed. Baal alleen af en toe dat de weekenden zo snel gaan. Man is nu bezig met het verven vh peuterbedje enz. Wil zo graag mijn jongste zijn kamer af en de babymeubels eraf en de babykamer behangklaar voor de kerst. Maar het word nog even druk straks in de kerstvakantie. En als we het geslacht weten dan op zoek naar leuk behang.
Binna wat een gave kap! Echt zoooo sweet! Idd nog een leuk dekentje en je kan mooi gaan showen met je prinsesje! Is zon bugaboo kap eigenlijk voor alle type bugaboo? Ik neem de Frog over van mn zusje... Andere leuke kap zou dan ook wel geinig zijn...
@meimama ik heb ook een frog. en de kappen van de cameleon kunnen er op zitten al iets losser zijn ietjes groter. de zittingen kunnen er ook op. het enigste wat niet kan is het wiegendekje want van de cameleon zit met een rits en die van de frog niet
@meimamma: nee de bugaboo Frog heeft toch net weer andere maten... Helaas.. @binna: echt heel gaaf. Wij hebben nu Denim met BLAUW. en ik hoop idd met kerst te weten of ik ROZE ga kopen hahah! of dat het gewoon blauw blijft. Mezelf kennende koop ik misschien toch wel een leuke andere kleur erbij zoals legergroen ofzo.. @iedereen: heeft er iemand ook een chicco kinderwagen (voor in de stad, paraplubuggie) en daar een VOETENZAK voor? Ik kijk nu naar de Lodger Bunker maar volgens mij zijn die dingen peperduur... @Senna: nee niets kunnen ontdekken wbt de groeiachterstand. Mijn VK heeft ook alle apparatuur en alles bleef goed, bij 16 wk bleef die op 15en nog wat hangen.. ja ok een milimeter links of rechts maakt een week verschil.. Bij de 20 wk echo bleef hij op 17 wk hangen.. ach nog niets aan de hand zei ze.. milimeter links of rechts... Met 30 wk stuurde ze me toch door want meneer bleef klein.. Toen de gyn vroeg vanaf wanneer dit was besefte ik me dat ik vanaf 20 wk al aan de bel had moeten trekken maar ja, wat weet je nou met een eerste.. En als jou VK ook diegene is van de 20 wk echos in de omgeving dan denk je wel dat ze het zou zien/weten! Daarna zijn er kalkvlekken gevonden op de placenta maar ze hebben nergens kunnen vinden waarom die ontstaan zijn. Ik heb gevraagd of het stress kan zijn en mijn gyn zei nu meteen NEE, geen optie. Komt voor bij Roken, drinken en drugs gebruik en soms door verkeerde stolling maar dat moeten ze in het bloed kunnen terugvinden.(getest, niets gevonden) Gewoon domme pech maar kan nu dus weer voorkomen.. Daarom sta ik onder controle. @geslachtsecho.. ik wil ook!! ik ga ook ff rondspieken of ik rond de kerst ergens kan om de opa's en oma's te verrassen met kerst..
@esmee het kan wel hoor. ik heb ook een frog en de kapen passen prima. alleen het wiegen dekje past niet En die demin is zo tof. die wou ik eigelijk maar toen ik deze kocht via mp stond die er niet op.
ow binna ik vind m zooooo schattig!!! esmee ik heb bij prenatal een fleece voetenzak gekocht van hun eigen merk.. in principe moet die op iedere kinderwagen passen.. wij hadden voor mn zoontje een merkloze kinderwagen en een prenatal buggy en op beide paste deze voetenzak.... flower heb je lekker geslapen op je blauwe wolk??? hoe reageerde je vriend eigenlijk???? meimamma veel plezier met thee leuten!!! goedemorgen la palma! werkse... welke dag deze week ben je vrij?? ik wil ook een geslachtsecho...... ow ik ga ff bellen... zo terug!!
21 december hebben we de 20 weken echo... nu zit ik dus in twijfel.... wachten tot dan of eerder een geslachtsbepaling laten doen... heb al gezocht en babyview hier in arnhem doet het pas vanaf 18 weken (dus 2 weken eerder dan de 20 weken echo) en in nijmegen zit de verwachtkamer en die doet het wel eerder... hmm ff denken en strax eens met manlief overleggen
Goedemorgen allemaal Lekker geslapen? Hier niet zo maar ja vanmiddag nog maar ff plat. Lekker Palma bijna weekend Hier nog 7 nachten -1 op vrijdag want dan heb ik personeelsfeest. Wat geslachtsbepaling betreft....ik denk dat ik gewoon wacht hoor tot de 20 weken echo.Hier kan het ook pas vanaf 18 weken en dan zou er maar 2 weken tussen zitten.
Wow Binna, wat een toffe kap! Ik ben ook aan het kijken bij van die internetzaakjes die van allerlei leuke stofjes kappen en aanvullende kleding maken. stofnestje.nl enzo. Daar hadden ze ook een toffe set die gemaakt was van oude ptt-postzakken! Zulke aparte dingen vind ik wel erg leuk! Helaas was die er (nog) niet voor de cameleon, snif... geslachtsecho: wij wachten tot de 20 weken echo. Die hebben we 17 december. Daarna willen we dan een pretecho plannen met de schoonouders erbij. Een maandje later ofzo. Ik vind het wel leuk als de baby op de foto's en het filmpje al een beetje mollig is, hihi. Morgen voor de 2e keer naar de vk. Hopelijk gaan we dan naar het hartje luisteren, want dat hebben we nog nooit gehoord... (wel gezien op 1e echo hoor) Fijne dag alvast allemaal. Ik ga maar weer serieus verder werken. zit al veel te vaak stiekem stukjes te lezen hier tijdens werk, hihi. Doeg!
goeiemorgen wish! hier ook niet lekker geslapen hoor... ben om kwart over 1 maar op de bank gaan liggen want manlief lag overdwars in bed te snurken (zijn hoofd op mijn kussen!!) en werd niet eens wakker van mijn kletterende waterval in het toilet... ik zit echt in twijfel... wil het erg graag weten maar idd die 2 weken kan ik dan ook nog wel wachten maar der is hier ook een buro die het eerder doet.... dus dan wordt het 3 tot 4 weken eerder (ipv eind dec dan begin dec....) oooooooow ik voel me zoooooo stom!!!! wilde ik net iets in mn zw.dagboek schrijven zie ik dat ik alle data verkeerd heb opgeschreven.... gewoon verkeerd gerekend vanaf het begin (terwijl ik een hele mooi lijst had gevonden)... STOM STOM STOM!!!
Ik hoor het al muts....tis daar ook echt een probleem met slapen Hier ook hoor....heb wel goede oordopjes die ik er heeel diep in duw maar dat kan straks natuurlijk ook niet meer. Moet je nu een nieuw zw.boekje kopen? Ik moet eerlijk bekennen dat ik mn boekje niet zo goed bijhoud. Leuk Sanny morgen weer naar vk....wij mogen donderdagochtend weer....hoop ook het hartje te horen dan
Esmee, ik lees je verhaal over de groeiachterstand van vorige keer. Mijn oudste twee zonen gingen ook ineens achterlopen na een week of 30 en kwamen met 35 en 36 weken ter wereld met nog geen 4 pond (1800 en 1900 gram). Ze hebben ook nooit de oorzaak kunnen achterhalen, wel stollingsonderzoek gedaan enz... Nu aan de bloedverdunners en dat leverde bij zoon nr 3 een 7 ponder op met 38 weken, netjes dus, ik sta ook onder controle maar verwacht dat het nu wel weer goed zou gaan met bloedverdunners. Spannend voor jou dus deze keer! Vandaag 13 weken
@ binna, leuke kap!! Ziet er echt heel gaaf uit!! @ liset, ik ga 2x per week heen, 1x sporten en oefeningen doen en 1x wordt alles losgemasseerd(au...) @ echo, het is voor ons nog maar 4,5 week wachten tot de 20 weken echo. denk dat we tot dan maar even geduld hebben. Die 3 weken eerder maken dan ook niet echt meer uit denk ik. Maar aan de andere kant zit hier in het noorden ook een echo bureau die een echo maakt voor 30 euro... Dus wie weet...