Wij hebben verder nog geen namen we hadden wel een meisjesnaam maar weet nog niet of ik die ga gebruiken. Ik drink ook slecht ik moet me er echt toezetten stom he eten trouwens ook. xxx Joyce
ja flower alles lag de hele tijd plart dus was het helemaal vergeten. Ik denk ik heb ze niet geplaatst moet ik toch eens doen he. xxx
Bas: zie nu dat jou zoontje even groot en bijna even zwaar was met de geboorte! Was hij ook te vroeg?
Aukje; slaap lekker. Tot morgen. En inderdaad; donderdag de echo. Was het morgen maar Muts: Goed idee die wickey, maar misschien moet ik maar weer net zoals in de zomer met flesjes spa blauw gaan rondlopen. Het nadeel van veel drinken is natuurlijk wel veel plassen :x En wat voor lamp heb je gezien? Jullie zijn al echt bezig met de kamer? Wow, wat vroeg Stampertje: Ik weet wel al namen, alleen is mijn man het nog niet helemaal met mij eens Weten jullie het al? Mams, vooral de eerste 2 meisjesnamen die jij hebt vind ik mooi. Rianne: Tsja, het is dat je geen blikjes red bull achterover kunt slaan he Nou ja, geen rozengeur en maneschijn maar wel al een stel kids Dus die 9 maanden kunnen er dan wel mee door toch Bas: Wat leuk jouw echo foto's. Wij zijn ook van dezelfde termijn dus nu weet i ook een beetje wat ik kan verwachten te zien
We hebben 1 meisjesnaam die we leuk vinden. We moeten er echt nog even goed en serieus voor gaan zitten. Ik lig nu in bed. Ga lekker slapen. Weltrusten meiden!
Lieve meiden, Ik heb de puf niet om op iedereen te reageren op dit moment. Sorry is niks persoonlijks. Druk dagje gehad vandaag en ik kruip straks nog even lekker tegen mijn vent aan op de bank. Maar ik wou wel even wat van me laten horen. Hier gaat het prima. Ik voel me echt kiplekker. Wel meer vermoeid dan anders, maar dat hoort er toch bij! Chicken tonight van gisteravond is niet door gegaan. Ik wou toch liever patat halen hahaha. Wat namen betreft. Toen wij wisten dat we zwanger waren hebben we meteen op internet naar namen gezocht en jongensnaam waren we heel snel over uit. (2 namen doen we) meisjesnaam duurde iets langer. We hadden al 1 naam en paar dagen later hadden we ook de 2e naam. Nou meiden fijne avond nog. Morgen ben ik er wel weer! Liefs
He maar la palma jij bent donderdag al weer een week verder dus jou ukkie zal stukken groter zijn hihi. Waarschijnlijk ongeveer een cm. Bas was 3w1d te vroeg. Ik was 36,6w toen die kwam. Dankjulliewel en ik ga nu ook lekker bedje in heb het koud brrr. xxx joyce slaap lekker allemaal
Woehoeee ik ben vandaag precies 10 weken! En over 3 nachtjes eerste echo, eindelijk! Ik roep het elke keer, maar ben zo benieuwd! Ik heb niet alle tussentijdse berichtjes gelezen, alleen de laatste. En tja... namen... moeilijk hoor! M'n vriend en ik hadden toevallig allebei dezelfde niet zoveel voorkomende meisjesnaam op ons lijstje staan, dus daar zijn we wel vrij zeker van. Maar de jongensnaam... lastig... Ik vind er een aantal 'wel leuk' maar de ultieme naam, waar we allebei achter staan, hebben we nog niet gevonden. M'n vriend staat voor de klas en ik vroeger ook, dus we hebben bij heel veel namen al associaties, dat maakt het lastig... Nou ja, nog dik 6 maanden om erover na te denken! Hopelijk slaapt iedereen vannacht lekker en wordt de misselijkheid bij degenen die er veel last van hebben wat minder! Hier alles nog steeds prima! Trusten!!
Gefeliciteerd met de 10 weken! En qua namen is misschien een combinatie maken van de ascociatie's een idee?8) X Mams.
Goedemorgen allemaal! Pff ben alweer wakker Slaap de laatste nachten zo slecht!Lag er pas om 1.30 in en nu alweer wakker. Nou ja ben nu lekker 3 dagen vrij...zo eerst de dokter maar ff bellen voor afspraak vandaag.