Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Kan helaas niet echt meepraten over het paranormale...niet dat ik er heel sceptisch tegenover sta maar heb wel zoiets van....ik vind het zelf moeilijk te begrijpen omdat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt.

Pfff wie gaat er dan ook hele witte chocoletter op zitten eten haha

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    troetel ik heb nog ff zitten denken over het helpen van je broer vandaar dat ik niet gereageerd had maar ik ben het met Esmee eens...
    en positieve gedachten uitstralen naar hem!!

hihi esmee ik ben "in de leer" wat dat betreft.. mijn vriendin helpt me daarbij... ik heb het altijd al gehad maar nooit aandacht aan besteed en nu dankzij haar doe ik dat dus wel...

wat ik trouwens ook heel erg mooi vond was een "oefening" die ik met haar heb gedaan... ik had in het begin van de zw. heel erg last van bloedingen.. vk kon nog geen kloppend hartje zien omdat het te vroeg was.. zij heeft mij gestimuleerd om 3 deuren te zien.. eerst trok ik steeds een kelderkast deur open (ivm de troep waar ik me al maanden aan erger).. toen ik dat los had gelaten moest ik een andere deur openen die heel erg helder was... en toen stond ik dus midden in de babykamer (was toen nog een rommelkamer)... ik zag de muren klaar, het witte bedje was opgemaakt met een bepaald kleur dekentje en ik zag een soort schim naast het bedje staan kijken.. ik moest van mn vriendin naast die schim gaan staan en ook in het bedje kijken: daar zag ik dus een heeeeel mooi klein babytje liggen... de schim voelde heel erg liefdevol aan... dat is dus mijn overleden moeder die over mijn kleine baby waakt!!!
    en sinds dat moment heb ik ook geen last meer gehad van bloedverlies!! blijkt dat mn man dus heel erg zn twijfels had of het wel goed zou gaan en dat de kleine dat dus aanvoelde en dacht dat ze niet welkom was!!

3. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    oh ik wil ff stangen...
    Ik heb zojuist een verwen dag voor manlief en mij gereserveerd bij De Veluwse Bron..
    Gezichtsbehandeling, zwangerschapsmassage (zal laten weten of het aanslaat hahaha) hoofdhuidmassage, lekker eten, saunatje, bubbelbadje..
    in de week tussen kerst en a/n en OJA (voor de al-mama's onder ons) Die hele week ook KINDLOOS!! Oh wat een zaligheid!! eens ff tijd voor ons tweeen... Oh wat een zaligheid... (sorry val in herhaling zie ik..:D) Oh wat heeeerlijk..:D:D:D

Zo nu ga ik echt wat doen..

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    haha ik wish.. had ik zin in :D:D

eerlijk gezegd wish heb ik ook heel erg vaak mn twijfels gehad totdat ik mn vriendin leerde kennen en zij mij vanalles over mn moeder kon vertellen wat niemand wist!!!
    ik stond met haar op het schoolplein en opeens zegt ze "je mag niet die kleur trouwjurk nemen van je moeder want dat is een lijkenkleur"... hmm toch wel vreemd want zij wist niet eens dat wij gingen trouwen (zo goed kende ik haar toen nog niet)...
    met het uitzoeken van de jurk toch heel eigenwijs wel die kleur gepast en ik zag er indd uit als de binnenkant van een lijkenkist :(

en zo heb ik nog meer dingen met haar meegemaakt....

mijn zoontje is hsp (high sensitive person) dit houdt oa in dat je heel erg veel emoties van iedereen oppikt... mijn zoontje merkt ook precies aan mij wanneer ik heel erg blij, verdrietig oid ben...
    hij heeft van mn vriendin geleerd dat als het hem allemaal te veel wordt hij in een balletje moet gaan (kleine uitleg: in gedachten ziet hij zichzelf in een balletje).. en dit werkt heel erg goed..
    eerder was het winkelen een crime waar ik tegenop zag maar nu is het helemaal geweldig!!

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow esmee wat lekker!!! heeeel erg veel plezier!!!
    enne in de kerstvakantie ben ik ook weer een paar dagen kinderloos :( en voor het eerst is mn zoontje er niet met oud en nieuw :X:(*huilsmiley*

6. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @muts: ja heeel mooi om te doen, en heel blij dat die vriendin je helpt. Helaas heb ik niet iemand die zo dicht bij staat die me zover kan helpen. Maar ach, het komt wanneer het komt.

Ik denk dat ik ook daarom zo vroeg 'durf' te vertellen over de zwangerschap. Ik 'weet' namelijk dat het goed zit.

Fijn dat je een beschermengel hebt.
    Ik ben ervan overtuigt dat mijn zoon zijn tante heeft. Ze is namelijk 6 weken na de geboorte van Chris overleden en die jongen was ALLES voor haar. (ze had namelijk geen contact meer met haar eigen kinderen)
    Nu kreeg ik een keer van Lifestyle (ja die woonwinkel) zo'n sneeuwbolletje met een engeltje erin. (rond kerst als cadeau voor klanten..)
    Opeens vond ik deze en 'moest' deze op zijn kamer. Dat was tante Annemie.. voor ik het wist was die gedachte in mijn hoofd.. gek he?
    Soms pakt hij er ook naar (staat op de plank boven de commode) en kust hij het bolletje..
    Het kind smijt met alles maar dit bolletje daar gaat hij heel voorzichtig mee om.. toch bijzonder..;)

sorry als ik veel 'ik-ervaring' deel maar dat is meer om te laten weten dat jullie niet gek zijn! Dat het echt wel voorkomt!

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Zo Esmee dat lijkt me heerlijk!!!!

8. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @muts: en wanneer snapte jou zoon dit?

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow wat geweldig Esmee!!! zo zie je toch maar weer dat kinderen meer meekrijgen en snappen dan we denken!!!

mijn zoontje is 5,5 jaar... dus die is al wat makkelijker met dingen uitleggen en aannemen...
    hij heeft nu sinds een half jaar het balletje... mn vriendin heeft hem heel rustig en in kindertaal uitgelegd wat hij kan doen en hij snapte het en maakt er ook zeker gebruik van!
    hij zegt zelf ook dat als hij bij zn "vader" gaat slapen dat hij dat dan doet in het balletje.. neemt bij hem gewoon heel erg veel onrust weg... (zn "vader" is altijd heel erg druk met ergens heen gaan en dingen doen.. zoveel mogelijk doen in 2 dagen tijd en daar kan mn zoontje dus absoluut niet tegen maar ik krijg er bij die eikel niet in dat mn zoontje rust en regelmaat nodig heeft)

whahaha esmee ik ben niet gek ik ben een vliegtuig *sjoefff* :D

wish hoe is het met je moeder??? gaat het al beter???

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    sorry dames ben echt even druk en troetellllll stuur je foto is even naar me mail want dat had ik belooft om die te lezen he ......

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    foto lezen??? :D:D dat klinkt interessant Flower :D

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo mijn handtekkening aangepast hahahahahhaha de banner laat ik staan hahahah

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    en ben je er al over uit of je het op hyves gaat zetten??

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hahahah ik ben paronormaal soms een beetje abnormaal hahahaha:p:p:p

ik lees fotos va dieren mensen kinderen vind ik erg moeilijk...!!

maar nu ik zwanger ben zit het op een laag pitje weinig zin in en de kracht er niet voor het lukt gewoon niet

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zaterdag gaan we het tegen me schoonmoeder zeggen daaaag ga niks geheim houden is mijn zwangerschap dus ze moet niet zo zeiken hahahahahahahha tot die tijd nog niet op hyves en zelfs daar baal ik van hahahahahahahahhahah maarja laat ik maar is niet zo bitch zijn :p

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ohh lief dat je ernaar vraagt!!!

Het gaat goed!...ze loopt met 1 kruk nu en loopt nu al beter dan de jaren voor de operatie.De pijn wordt nu ook minder:D Ze krijgt 2x in de week fysio.Gaat helemaal goed komen dus

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow wish wat fijn dat het een stuk beter gaat met der!!!

whaha flower gelijk heb je!!! en als ze het niet wil horen heeft ze vette pech!!
    wat doe je dan met dat foto lezen.. heb wel eens een topic erover gevonden hier op zp maar vond het allemaal beetje vaag omschreven met wat er "gelezen" werd op de foto

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo me lieve dochter ophalen van school ....!!!!
    hopelijk doen haar oortjes het weer hahahahahahahahah

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik lzeg wat ik doorkrijg soms is het veel soms niks dat heb ik niet in de hand ..!!
    maar ik ben nog erg in de leer dus soms zeg ik iets dat niet klopt hahahahah

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nah ik bedoelde meer met "hij is erg onrustig" terwijl ik dat net in een andere topic had gelezen...

hmm zou wel fijn zijn he als de oortjes het doen...
    ben benieuwd hoe de oortjes van mn zoontje het doen... hopelijk heel erg goed want anders mag ie strax niet mee naar de vk

Deel Deze Pagina