en waren de frietjes met kaassoufle lekker la palma?? wij hebben aardappelpuree met boontjes (ik doppers) gegeten... blegh niet te eten die puree... de gehakbal heb ik maar laten liggen anders gaat het niet goed komen... welke groente heb je gehad binna??? hmm meimamma ja rustig aan doen.. tja... af en toe kan het gewoon niet maar moet je het afdwingen... zodra je de kans krijgt echt doen hoor!! en lekker smeren met de olie.. tis wel vetter als lotion maar helpt veeeel beter... wish heb je 4 of 8 nachtdiensten??? ow flower wat vervelend dat het drankje vies is maarja als het helpt... zo wij hebben vroeg de avond voor onszelf... zoonlief ligt al een kwartier in bed.. "ow mamma ik ben zooooo moe"... manlief wil strax voetballen kijken dus ik ga denk ik kijken of de strijkbout nog werkt
Ja echt zooo leuk dat mn buik in zon broek lekker extra duidelijk wordt. Ben zo trots als een pauw hihiih!
Heb ik net andyviestamp met lange tanden weg zitten happen... L:aat jij me het water in de mond lopen door het over friet en kaassouffle te hebben. HEEERLIJK! Wat is de wereld toch ongelijk verdeeld
7 nachten muts...met 1tje ertussen uit op de vrijdag want dan heb ik personeelsfeest. dus eigenlijk 6 nachten. Heb zin in het feest...kan ik mn nieuwe positiesetje aan jippieeee
ow gatverdamme andijviestamp... jekkiebah!!! doe mij dan ook maar een frietje... rasfrietje ownee nu eerst een bakkie koffie met een donut
Tja foto....schaam me nog een beetje dat mn buik niet mooi rond is door VET!! hhahaha Jullie allemaal met die mooie ronde slanke buikjes...kom ik aan met mn vette pens
Hahahaahahahha ik heb een vette buik hoor meis niet alleen jij ik weeg 120 kilo schrikkkkkkkkkkkkkkk heel erg ik weet het boehoe mijn baarmoeder zit al bijna over me navel dus me buik ia dus ook dikker
Is groot feest ivm 50jarig bestaan...Is in een boerderij en ze noemen het een sterrenfeest...we worden als sterren behandeld hahaha. Komt ook een artiest optreden....welke weet ik niet....zal wel iets van dries roelvink zijn hahha lekker goedkoop.
whahaha arme jullie met dries roelvink... misschien wolter kroes wel ... ow die man is zooooo eng in het echt.. offe... eeehm... eeehm... hoe heet dat jochie ook al weer... owja thomas berge..... ow trouwens ik hoor net op rtl boulevard dat Jan Smit pappa is geworden van een dochter Emma....