Ik ben ook over de 120 kg hoor! En ook ik heb een beste speklaag! En toch ook wel een redelijk rond buikie. Meid niet zo negatief. Geniet lekker van je ronder wordende buik dik of dun, what ever!
ow wish wat een leuke jurk!!! (die heb ik van de week helemaal niet zien staan anders had ik m mee besteld..... )
wie ligt in het ziekenhuis??? ow wacht hahahaha lisa van jan smit hahahaha ik dacht dat ik iets had gemist....
ja miss etam heeft echt leuke kleding!! Vooral ook voor de forsere dames is het echt leuk shoppen daar! Miss Etam - jeans - wehkamp.nl Deze broek heb ik ook nog gekocht! Heb echt wel zin om vrijdag te gaan pronken met mn kleding en buikje Trouwens morgenochtend 8.00 naar de vk!!! Ook helemaal zin in!
@muts wij hadden witlof in de oven met kaas en hamblokjes @meimama wow mooi buikje al zeg. echt en baby buikje @wish kom op show eens een foto ik ben ook dik van me zelf en show ook @flowertje balen zeg dat je zo'n moeite hebt met het drankje. wel nemen hoor anders verbrand je slokdarm van het zuur meer en meer
Zijn jullie overgens ook zo kouwelijk?? Ik heb het echt zo snel koud! Terwijl ik daar voor mn zwangerschap aanzienlijk minder last van had...
leuke jeans wish!! ja idd miss etam heeft hele leuke kleren vanaf maat L... meimamma dat kouwelijke komt doordat je nu moeier bent dan normaal... tenmiste ik merk dat ik het sneller koud heb doordat ik sneller moe ben... ow binna getver... witlof gaat nog wel maar ham... gatverdamme... whahaha ja ik ben een zeikerd met eten...
wish: stekkertje erin.. toestel aan.. opslaan in mapje en hier plaatsen... (tenminste zo moet het bij onze camera) en de volgende keer opletten als man het weer doet (doe ik ook zodat ik het de volgende keer zelf kan doen)
Vind het jammer die orijzen alleen maarja koop bijna niks coor mezelf alles voor me dochter heb een jas die koud is maar heb nu even geen gel voor een dure jas
Strijkletters.nl - De enige echte! strijkletters | full color applicatie(s) en zo buikband (hema, miss etam ofzo) halen en de letters erop strijken.... zo ga ik ook een t-shirt voor mn zoontje maken met "ik word grote broer"