@wixh mooi buikje hoor @muts ha ha nou hij lust patat pitza pannekoeken Spinzie sperzibonen en bietjes en voor al veel vlees (alle soorte) alleen tja hij moet bijna alles wel eten want anders wordt ik gek qua eten
Thnxx meiden...is toch wel echt zwangerschapsbuikje he Shit hee hoe krijg ik nu mn banner weer terug....weet niet meer waar ik hem vandaan had
ik zie je banner ook niet.... ook alleen de 20-10 text... hmm hij is dan erger als mij kwa eten... heeft hij even pech dat ie moet eten wat de pot schaft
Dag meiden, was ik ook weer even. Inderdaad even, want ik val om van de slaap! Gisteravond bij het concert van Amy Macdonald geweest. Echt super, maar ben nu helemaal gesloopt... Ik zag trouwens op de site die Wish (als ik het goed heb) noemde ook een buikband met 'handen thuis'. Vond ik ook wel een geschikte. Snapt iedereen lijkt mij!
wish als je gaat googlen en pregancy banner inklikt krijg je best veel keuze!! eet smakelijk!!! whaha guusje ja die buikband is handig he!! hoe was het concert van Amy?? oeh flower werd je verkeerd geraakt???
Ja maar kep nogal eisen muts....ik wil en een nederlandse en 1 met zo'n verhaaltje van week tot week. ben misselijk...heb 4 eieren op met spek en kaas
ow wish lekker vet eten !!! eehmm googlen op zwangerschapsbanner of zwangerschapsticker ??? oke flower ik dacht dat hij je verkeerd schopte.... heerlijk hoor dat je de kleine man alweer gevoeld hebt!!!