@wish. Die flowertje heeft tekst en nl. @flowertje hè. Ik zie de hartjes zijn leuk hè Meisjes ik gaat slapen se werk weer Begind morgen weer (2 dagjes )
Hoi hoi! Dank voor de felicitaties! even kijken wat ik nog weet: Bloemm: hopelijk lost een contactverbod iets op, wat een rotsituatie! Buikbanden: ik heb er een aantal besteld bij buikbanden.com ofzo, die site die ook op zp reclame maakt. Ze hebben nu ook speciale voor sint en kerst snoepen/eten: vandaag weer eens Mac gehad (moesten even snel eten voor het concert) heb nu super zin in iets zoet, maar ga zo slapen, dus probeer me in te houden. Oh jee, de rest weet ik niet meer.... iemands vriend was naar een begrafenis (muts?) in elk geval gecondoleerd voor diegene (excuses als ik de foute persoon in m'n hoofd heb!) We hebben eindelijk het hartje gehoord!!!! Zoooo tof! De vk kon m'n baarmoeder ook heel duidelijk zien liggen. Echt zo'n bolletje. Nog een maand wachten op de tweede echo, zucht... Nu duik ik gauw m'n bed in. Welterusten en tot morgen!
goedemorgen dames! lekker geslapen? ik niet echt... vanmorgen om 5 uur ging de wekker van manlief: wakker... eindelijk weer in slaap staat zoonlief naast me om 6 uur: wakker en niet meer in slaap kunnen komen.... werkse voor de dames die moeten werken! lekker gewerkt wish?? ow lekker hoor la palma dat je strax al weekend hebt!!
sanny ik heb ff teruggelezen over de begrafenis... had het gemist en zag nu ineens mijn naam staan... ik was het niet maar Hopmarjanneke!! heel veel sterkte voor jullie Hopmarjanneke!!!
Goedemorgen meiden! Hopmarjanneke: gecondoleerd en sterkte met de begrafenis La palma: lekker vooruitzicht dat je al bijna weekend hebt! Muts: Balen van je nachtrust meid misschien tussendoor nog eventjes rusten? Sanny: Heerlijk is dat he als je dan het hartje van je baby hoord. Wij waren toen helemaal in de wilken Binna: Werkse en natuurlijk jij ook een fijne dag vandaag Ik ben hier even aan het bijdrogen. Heb me weer ingesmeerd met huidolie dus nog heel even wachten voor ik mn kleding spekvet heb. Maarv het droogt snel in. Ik begin er zo langzaamaan aan te "wennen" dat ik er s`nachts een aantal keer uit moet om te plassen. Wordt er ook niet meer chaggie van, als ik dr te lang mee blijf liggen krijg ik er toch last van.. Heb een rustig dagje hoef maar van 10-14 uur te werken en lekker kalm aan dus ik hoop op minder gespannen buiken vandaag Fijne dag dames!
Goedemorgen dames Vandaag om half 10 weer naar de gyn. Kon van de spanning niet meer slapen. VANDAAG 13 WEKEN! Liefs
Goedemorgen meiden!! Ik ga eens even kijken hoe goed mijn zwangere brein werkt: Jullie hadden het over wel/niet slank zijn.. Nouw ehm.. Ik ben ook niet superslank van mezelf hoor haha. Ben net voor de zw. schap wel tegen de 10 kg aan afgevallen en ik wilde er nog 5 tot 10. Sinds ik zwanger was nog 2 kg afgevallen en zag van de week dat er weer 1,5 aan is. Tja ik woog rond de 90 ( ben maar 1.63 !!!!) en dat was de druppel. Maar toen waren we al bezig met zwanger raken Dus toen zei ik; als ik onder de 80 kg weeg raak ik zwanger.. en de week waarin ik positief testte woog ik 79,9 hahaha.. Nu 79,5 dus blijf een beetje rond hetzelfde gewicht hangen. Was overigens gewoon gezond aan het af vallen hoor. Gezonde tussendoortjes pakken en netjes 3 maaltijden op vaste tijden op een dag zonder al te veel vette zooi. Nou daar ging al 10 kg zonder extra te sporten In het begin zakte mn gewicht nog dus met de VK afgesproken dat ik max. 10 % nog mocht verliezen. Alleen keek de VK bij de 2e controle er niet naar Maar weet zelf dat het ok is dus daar gaat het om Maar ook hier dus niet enkel een zw. buikje haha. Was net van mn 'love handles' af.. Komen ze er weer aan door zw. vetjes Buikbanden: twijfel nog waar ik ze ga bestellen/kopen. Vind dat de prijzen nogal uiteenlopen. Wil er wel eentje voor kerst/verjaardag aanschaffen. Maar ff kijken op mp ook! Sunnyqueen: Gefeliciteerd met je 13 weken!!!!!!!!!!! Hopmarjanneke: weet niet of ik het al had gezegd maar heel veel sterkte voor jullie in ieder geval! friet en kaassoufle; Damn.. Kwam ik daar gisteren aan met mijn gehakt, kaas brocoli dagschotel brrrr.. En het leuke is nu is het 08:15 en krijg ik zin in friet whahahahaa.. En nu weet ik het niet meer Liefs
Goedemorgen dames! Gefeliciteerd met de 13 weken etc!!! Hier vandaag 16 weken, ben wel blij Vandaag een dagje werken en denk dat het een druk dagje wordt. Dus af en toe bijlezen, maar geen tijd om te reageren Fijne dag allemaal!!
sunny gefeliciteerd met je 13 weken en veel plezier bij de gyn!! owja meimamma vervelend is dat he.. gelukkig hoef ik maar 1 keer per nacht te plassen maar heb net als jou dat het zeer gaat doen.. had vorige week dat ik moest plassen maar weer in slaap ben gevallen.. pff werd weer wakker en deed me toch zeer meedje gefeliciteerd met je 16 weken!!! wat gaat het toch snel allemaal!! ow troetel wat grappig dat je een test doet die posi is in de week dat je onder de 80 bent en het gezegd hebt... zou het een voorgevoel zijn??? hmm zal maar niet vertellen hoe zwaar (lees: licht) ik ben/was... laat ik het zo zeggen: met mn 1,68m was ik veel te licht (tja stress doet bij mij heel erg veel) ow ik kreeg gister trouwens de ophaalbon van het Etos-babypakket... iemand anders deze al gehad en opgehaald??? denk dat ik die strax ff ga ophalen...
Nou meiden ik ga werken. Werd net door mn zusje gebeld...of ik even op de kids wilde passen vanmiddag terwijl zij moet werken. Mn zwager heeft sinds gisteraaf een acute hernia! Auw auw auw. Mag ik weer lekker troetellen met mn nichtje van bijna 8 maand, wat een staf hihihi En mn neefje van 6 uit school halen. Heb er zin aan. Liefs xx
Hoi Dames, Volgensmij heb ik me hier een hele tijd geleden aangemeld, maar eigenlijk niks mee gedaan (slecht, i know). Dus bij deze, mag ik met jullie meekletsen? Ben 23 mei uitgerekend!
@meimama: Ik merk het nu duidelijk wanneer dochterlief op mn schoot zit, geeft direct druk/spanning op mn buik. Ik ben natuurlijk al vier weken verder, maar het blijft dus wel zo. Kleding: ja ook hier vanmorgen trok ik een shirt aan en toen leek het eigenlijk "niks"... tuniekje eroverheen... BUIK!!!! Foto: Zoo heeee jij hebt al echt een buik!!!! @flowertje: kun je het drankje niet met iets mixen, zodat de smaak wat verandert? @mutsevluts: avondprogramma.... ook hier voetbal, ik heb mn 9maandendagboek maar eens "afgemaakt". Nou ja de data ingevuld en de afgelopen weken ingevuld qua vragen enzo Eten: wij hadden boerenkool stamp van de Aldi....onze hond heeft er lekkerder van gesmuld dan wij, die stamp komt er bij ons dus niet weer in. Strijkletters... ik had voor de t-shirts met "de mededeling" gewoon transferpapier gebruikt, kun je ook zo opstrijken. Je maakt de tekst in word of paint, in spiegelbeeld zetten, printen en strijken maar. Etosbon Felicitaspakket: ja ik heb m ook, ik ga even kijken waar hier in de buurt een Etos zit en dan afhalen die hap! @ Wish: oh jij hebt ook al een mooi buikje!!!!! @sanny: fijn he dat hartje!!!!! Nee, dat van die begrafenis dat was ik, nou ja mijn vriend moest er heen. @sunnyqueen: hoop dat je het hartje mag horen bij de gyn, of misschien zelfs wel een echo? @xd24: tuurlijk meid van harte welkom hierzo!!!!! @ME Pffff... slecht geslapen vannacht, ieder half uur zo'n beetje gezien!!!! Terwijl dochterlief en vriendlief lekker doorronkten... M. was wakker geworden en wilde niet meer in dr eigen bedje.... Dank voor de condoleances. Zelf heb ik de man maar een keer ontmoet en dat is alweer een jaartje of tien terug denk ik. Maar ja, mn vent heeft er vier jaar doordeweeks gewoond ivm opleiding. Ik ben vandaag 17 weken, dus vanavond weer een foto maken!!! Hebben vorige week voor het eerst een buikfoto gemaakt. Maar heb m nog niet in het topic gezet helaas. Laatste werkdagje alweer, maar weer genoeg te doen de komende dagen: bult strijkwerk, was, computerburo aanpassen, vriendlief bijstaan met "verbouwen", etc.
Zoooo he wat een mooi buikje al! En ik dacht dat die van mij al flink was! Hij heeft gelukkig wel een hele mooie vorm! Ik heb helemaal nog geen buikfoto's gemaakt, wat een schande eigenlijk! Ga er maar eens gauw mee beginnen... zaterdag dan, want dan ben ik 17 weken MORGEN gaan we voor een geslachtsbepalende echo... hopelijk kunnen we al zien wat het wordt, want ik kan niet wachten, vind het zo spannend