bloem wat fijn dat jullie het hartje hebben gehoord!! hmm raar van de shoarma.. ff in de gaten houden flower want je hebt best kans dat je lichaam het niet accepteerd... en als het je smaak kleertjes is en het is een leuke prijs zou je met haar kunnen afspreken dat jullie het betalen zodra het geld op de rekening is gestort.... net als binna haal ik af en toe ook iets van mp af.. je weet nu iig wel dat het er goed uitziet en waar het vandaan komt... af en toe heb ik spijt van een mp aankoop (ziet er minder goed uit dan beloofd/foto) heb vorige week een shirt van miss etam van mp gekocht voor 6 euro incl. verzenden.. zag er nog supergoed uit en nieuw kost het gauw toch het dubbele!!
Goeimorgen meiden Ik gaaf zo weer werken lange lange dag tot half 7 en dan op de peuters ipv de. Baby's ben beneieuwd
Goedemorgen. NOu jullie hebben het al geraden; ik viel in slaapt TIJDENS de film. Jammer, maar goed. Nu dus al wakker anders voel ik me straks niet lekker. Dus even ontbijten en dan straks lekker kletsen hier Fijne dag
goedemorgen allemaal Net thuis weer...ben moe pfff....ff relaxen en dan lekekr naar bed.vanavond gezellig personeelsfeest heb er zin in
Oja, jij komt natuurlijk nu net van je werk he? Nou, slaap lekker alvast Hoe gaat jouw lichaam nu je zwanger bent om met de verandering van dag wakker zijn en soms snachts wakker zijn@ Wish? Pfff, mijn voorhoofd zit vol met puistjes. Van die witte uitknijpdingen . Zucht. En volgens mij is mijn gehemelte opgezwollen. MIsschien iets verkeerds gegeten gisteren? Net achter mijn tanden, dat stukje
Grappig bloemmm...we lopen gelijk op en we hebben gisteren allebei voor het eerst het hartje gehoord!!
Merk nog weinig verschil palma...het enige is dat ik rond 5 uur snachts echt flink moe ben en dat soms mn oogjes dichtvallen haha Verder nog niet echt grote verschillen. Lekker die puistjes
Goodmorning! Ik heb pas nog een positiebroek viw mp gekocht. Zag er nog erg mooi uit en zat als gegoten. Gister heb ik nog een boxkleed van nijntje binnen gekregen die ik via mp heb gekocht. En onlangs heb ik nog een aantal boxpakjes neutrale kleur via mp gekocht. Die vrouw had er zoveel thuis dat ik ze bij haar thuis zo uit kon kiezen en de mooiste eruit kon zoeken. @die 40 setjes. Als het jou smaak is why not? Toch hardstikke mooi dan Ik moet werken van half 10 tot half 5 echt geen zin! Had gehoopt vanmiddag vrij te zijn. Had ik in mn eigen huis nog wat kunnen doen. Maar het lot is me niet zo gunstig gezint vandaag. Liefs
goedemorgen dames! lekker gewerkt wish? heel erg veelplezier vanavond!!! ow vervelend dat je in slaap bent gevallen la palma... wij ook hoor.. lagen tv te kijken en ik werd om 11 uur wakker.. om 1 uur op de bank gaan liggen want manlief was weer aan het snurken.. kga vanmiddag het dekbed op zolder leggen want de hond was me aan het snurken.. manlief was er nix bij... werkse voor de dames die moeten werken... me zoontje is vandaag vrij zo eerst met schoonmoeder bloed prikken en dan eens bedenken wat we gaan doen... sowieso de eendjes ff voeren want ik heb genoeg brood over wat niet meer te eten is maar niet beschimmeld... lekker hoor meimamma dat je zo goed geslaagd bent via mp! ik had van mn zoontje toen ook giga veel over en der kwam bij mij toen ook een vrouw thuis.. die ging heel rustig op de grond zitten uitzoeken.. die was helemaal in de wolken
grrrrrrrrr kan de zorgverzekeraar gaan bellen omdat die het bloedonderzoek van de intake in rekening brengt. Net de VK gebeld en die zegt dat dit gewoon via de hoofdverzekering vergoed moet worden.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Veel plezier vanavond Wish Fijn dat je lichamelijk niet superveel last heb van de dag/ nacht verandering. Ja heerlijk hoor die puistjes :x Morguuh Troetel. Succes met bellen Meimamma; Werkze vandaag. Ik denk aan je hoor Mutsie: O, jij lag ook al vroeg te slapen? Hahahah, zwak zijn we ook he? Veel plezier met je kleine vandaag Spullen kopen: Ik heb nog niets gekocht ( sorry, wij ). We gaan eerst verhuizen. Dus ik verwacht pas rond eind december rond te gaan kijken. Is dat te laat? Want ik zie dat jullie soms al wagens en kamers hebben
Helaas, maar bloedprikken valt altijd onder je eigen risico ook als je zwanger bent. Heb daar al eens over gebeld met de verzekering (CZ) omdat ik het zo onlogisch vind maar moet het toch echt elke keer zelf betalen of je eigen risico moet al op zijn. Wow wat zijn er al veel die zo vroeg een geslachtsbepaling laten doen! Leuk, maar wij wachten tot de 20 weken echo. Weet ook nog niet zeker of ik het aan iedereen wil vertellen. Wat doen jullie, lekker anoniem op internet vind ik niet zo'n probleem maar aan al je bekenden? En wat doen jullie met de naam, hou je die geheim of vertel je die ook? Woensdag weer een keertje extra mogen luisteren naar het hartje! En volgens de vk was ie al lekker aan het schoppen en bewegen. Volgende week weer luisteren, jippie! Maar hopelijk ga ik het ook snel en echt duidelijk voelen. Voel nu af en toe wel wat maar twijfel er nog over of dat echt de babe is. Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Heb ik inderdaad ook al ondervonden en had er zo mijn eigen idee al van gevormd.. Maar heb mijn reactie + agressie inmiddels AFGEREAGEERD via mijn wie wat waar op hyves.. Wat een kromme wereld.. Nog even en de minder bedeelde onder ons worden niet meer zwanger omdat ze al die gekke dingen niet kunnen betalen. Mensen gaan niet meer naar de tandarts omdat het geld kost. Mensen gaan niet meer naar de dokter omdat ze het niet kunnen betalen.. En mensen eten massaal broodjes hamburger en knakworst omdat gewone kost 'te duur' wordt.. Lang leve dit !@#!@*#!@*#!@*#*!@#*!@#*!@# LAND!
Ik vind die geslachtsbepaling ook vaak vroeg. Iedereen moet het gewoon zelf weten natuurlijk. Wij doen helemaal geen geslachtsbepaling. Kiezen ervoor om het tot de geboorte niet te weten. SOms zie ik mensen op hyves en dan staat er: Yes, we krijgen een meisje en ze gaat... heten. Dat vind ik persoonlijk echt te ver gaan hoor! Typje: Wat leuk zo'n 4d echo. Ik wist ook niet dat je al wist dat het een jongen is. De laatste tijd lees ik ook niet meer zo veel hier, dus mijn excuus, maar leuk voor jullie
@Typje: Wat een onwijs mooie echo! Ik ga ook met 15w6d weer, dus heel leuk om te zien wat me te wachten staat!. @LaPalma: Die puistjes heb ik helaas ook! En ik heb normaal echt nooit puisten! Grr. @Wish: Ja, echt onwijs leuk dat we zo gelijk lopen!! Fijn dat bij jullie ook alles goed was! Wij doen de geslachtsbepaling alleen omdat we gewoon niet van die neutrale kleertjes en spulletjes houden. Dan sta ik in de winkel, zie ik leuke pantoffeltjes.. Een roze, een blauwe en een witte.. Doordat je dan niet weet wat het is MOET je die witte kopen &dan denk ik maar ik wil helemaal geen witte! Als het bijv. Een meisje is willen we ook echt een roze kamer (Ben gek op roze!) &als het een Jongen is willen we het zilver! . Ik zou hier wel het geslacht komen melden, maar de naam dat weet ik niet.. Denk het niet .
La palma: Ja sinds gisteren weten wij wat het word, onze boy was iets verlegen en zat tellkens met de beentje over elkaar, leek net een soort van boedha hihi....paar minuten later ging hij staan en konden we heeeeel duidelijk zien waar we mee te maken hadden/hebben. Echt mazzel gehad dus. Idd ik zet het ook niet op hyves, vind ik zo onpersoonlijk....het is niet iets wat te koop hoeft te staan. Mensen komen vanzelf naar ons toe, en dan nog moeten ze wachten tot mei 2011 om te weten wat het word hhihihi. Bloem: Ja echt onwijs leuk om te zien....helemaal compleet, en het zwemt heerlijk rond. Echt de moeite waard hoor Genieten dus Geslachtsbepaling: Vind ik persoonlijk leuk om te weten, vooral omdat het ons eerste ukkie is. En wij idd ool niet echt van nuetraak houden, en de kinderkamer een mooie stoere kamer willen maken. Nijnte word het wel, maar dan met blauwe bal
Dag meiden, Even naar Prenatal gebeld. Morgen dus 15% korting!!! Dacht dat het 25% was, dus ik kijk nog even of ik ga. Is toch weer een eindje rijden... Zelf wil ik niet weten wat het wordt, maar mijn man begint te twijfelen; 'Wat is erop tegen?' Euh, tja, dat kan ik niet echt zo 1,2,3 zeggen, maar mijn gevoel zegt 'Nee'. Het vertellen van de naam vind ik persoonlijk wel ver gaan. Het nieuwtje is er dan voor een groot deel af voor mij. Nou ja, dat probleem hebben wij niet, want we weten de naam nog niet!