Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha wij weten de naam nu nog niet maar zullen die ook echt niet gaan verklappen!

Geslacht twijfelde ik over, maar vriendlief wil het graag weten.
    Ik twijfelde omdat mijn gevoel het toch al aangaf.. Maar nu wil ik wel weten of mijn gevoel klopt. Weet alleen niet of ik het ergens ga aangeven/neerzetten/vertellen. Denk dat we het lekker voor onszelf houden:D

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

hai meiden pppfff eindelijk weekend!
    Hele middag bij mn client in de tuin aan de gang geweest blad vegen en harken.
    Wel lekker in de buitenlucht maar ben nu kapot.

geslachtsbepaling:
    Wij hebben 2 december een afspraak voro controle bij de klinisch vk. Als we dan een echo krijgen gaan we dr wel vragen of ze iets kan zien...
    En anders met de 20 wk echo.
    Wij hebben tegen iedereen gezegt dat we het niet willen weten.
    Dit omdat we hebebn meegemaak met mn schoonzus dat je erop gaat letten hoe iemand over het kind praat, op ene hij of zij manier. En dan kom je er toch wel achter wat het is.
    Dus wij houden het lekker voor ons beiden als ons geheimpje en zo kan een ander ook niet gaan vissen en opletten.

namen: Voor een jongen hebben wij er al een aantal jaar 1 vast staan. Die blijft ook leuk en verveeld ook niet.
    Maar voor een meisje is het wat lastiger. Daar twijfellen we tussen 3.
    We zeggen de namen regelmatig tegen elkaar om te kijken of er er wat begint te vervelen, maar we vinden ze vooralsnog allemaal nog leuk.

Vanaaf wil ik vriendlief even zo gek maken dat ie met me mee de stad in gaat sintkadoos halen. Hij is morgen vanalles van plan hier in huis dan komt het er weer niet van...
    Dus even mn liefste lach opzetten:D

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    It's a BOY!!!

Wij krijgen weer een zoontje! En ik ben helemaal in mijn nopjes, ik wil meteen de dozen met spulletjes van zolder gaan halen van de week :D... Nu begint het grote namendrama... want dat was voor een meisje wel veel makkelijker geweest ;)

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat een jongentjes zeg hier hihihi

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Jemig tis jongenstijd in mei;)

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Net bij 3 chinese geslachtskalenders gekeken.
    Alle 3 zeggen ze een jongen.

Is wel makkelijk voor de naam scheelt weer kiezen uit 3 hahaah

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    gefeliciteerd.... Saona!!!! leuk hoor...
    tis idd wel erg veel jongens hier... zal ik volgende week dan de 1e met een meisje zijn ;)

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Dat lukt lekker niet wou ik zeggen maar eigelijk nu ik het typ bedenkt ik me van wel. ben natuurlijk eigelijk een april mama.

maar ik was de eerst die kwam vertelen van een meisje hoor ;)

Chineese kalender klopte deze keer niet bij mijn

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben ook een april mama want weet dat de kleine end april geboren gaat worden hahahh

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Meiden ik heb echt een hele gevoelige buik baarmoeder denk.ik als ik van zitte naar staan ga doen het best zeer

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat zijn volgens mij gewoon je banden...heb ik ook last van bij te snel opstaan.

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Over wel of geen geslachtsbepaling... Mij kan het niet vroeg genoeg omdat ik gewoon TE nieuwsgierig ben, en zo graag roze of blauw wil kopen en niet alleen maar wit en unisex. Ik vind het wel een beetje privacyschending van zo'n kleintje... dat ongegeneerde gespiek tussen die beentjes zo jong al.

Ik kies er daarom voor het verder niet bekend te maken en de naam al helemaal niet. Hier echter, praat ik tegen vreemden :D. Dus dan kan ik het lekker vertellen :)

13. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Leuk Saona, een jongetje! Ben je straks met 3 mannen in huis, hihi.

Wij kijken bij de 20 weken echo wel. Die is 17 december.
    Klopte bij iedereen die het nu weet het voorgevoel ook? (als je dat had tenminste)

Hoeii, ik heb gisteren een naaimachine gekocht :) We hebben toch maar besloten de wieg waarin ik zelf nog heb gelegen te gaan gebruiken om naast ons bed te zetten. In het kamertje zetten we dan het ledikantje al neer, dan kunnen we kiezen waar we het laten slapen elke dag. Ik moet wel nieuwe bekleding en een nieuw matrasje gaan kopen en maken, maar dat lijkt me wel een leuk project :)

Net bij vrienden geweest en we kwamen met een auto vol spullen terug. Matrasje (tot 120x60, dus we kunnen het ikeabedje gaan halen wat bij onze commode past) Beddengoed, maxicosi, boxkleed, speeltjes, kruiken, flessen, etc. Echt heel veel!
    Morgen gaan we het kamertje opruimen en de commode in elkaar zetten, dan kunnen we daar alvast een boel in kwijt, want het staat nu allemaal nog in de gang.

Dinsdag laatste keer MvM. Begin het ook wel zat te worden hoor...

Groetjes!

14. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Oh ja, nog excuses dat ik bij de reactie op de begrafenis van de gastvader Hopmarjanneke en Mutsevluts door elkaar had gehaald... :S

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Saona: Een jongen, wat leuk :D

Flowertje; ik heb dat ook hoor. Soms als ik nodig moet plassen word mijn buikje ook hard en gevoelig..

Hoi allemaal. Fijne dag gehad? Ik ben nog super laat wakker. Voor het eerst in tijden.
    Ik had vandaag super trek in broodje filet american. Maar helaas he.
    Ik heb dus puisten in mijn gezicht en op mijn rug. Iemand anders daar nog last van?

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goede nacht meiden,

Wij zijn net thuis. Vriendlief en ik zijn gezellig naar de bios geweest. Naar Harry potter hahah! Was mooiste harry potter film tot nu toe vond ik, alleen beetje jammer dat het maar 1 deel is en nu nog heel lang moet wachten op deel 2! Bandenpijn heb ik ook last van. Vooral als ik onverwachte bewegingen maak... plotseling ga staan of als ik inderdaad heel nodig plassen moet... En bij het niesen... en soms bij het omdraaien in bed. Moet wel zeggen dat ik er in de avond meer last van heb dan overdag!
    Nou meiden welterusten!

Liefs

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Saona, Gefeliciteerd! Een jongetje! Onwijs leuk :D

Bij mij op de Chinese kalender staat een meisje. Ik ben benieuwd! :D

Welterusten meiden!

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal :D

Sunnyqueen & Bloemm ook een latertje gisteravond dus? Hihihihih
    Ik ga zo lekker ontbijten. Er komt zo een mannetje van carglass langs. Daarna ga ik mijn zomerkleding alvast inpakken in verhuisdozen en savonds een verjaardag :)

Fijne dag allen

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    owja sorry sorry sorry binna!!! ik ga mijn opmerking veranderen:
    zal ik na binna dan de 2e zijn die een meisje mag krijgen??? :D

ow la palma wat was jij er nog laat bij!! hihi ik lag tegen 10 uur al in bed.. manlief lag naast me op de bank te snurken en ik kon tv niet eens meer horen!!!
    en dan kun je uitslapen omdat zoonlief er niet is en manlief extra aan het werk is: lig je om half 8 al klaarwakker in bed tv te kijken!!!

sanny geeft niet hoor.. heb het ook gehad dat ik dames door elkaar haalde...
    gaaf hoor dat je je eigen wiegje kan gebruiken!! heel erg veel plezier met het klaarmaken!!!

allemaal heel erg veel plezier met de verjaardagen!!!
    en natuurlijk ook allemaal een fijne dag!!

Deel Deze Pagina