ow ik heb life&coocking opstaan.... mary poppins is aan het zingen.. damn wat een k*tstem zeg... krijg gewoon kramp in me (.)(.) ervan!!! (en dat heb ik heel erg met irritaties)
Goeiemorgen allemaal! Zit nu lekker aan m'n ontbijtje. Geen wekker gezet vanmorgen, dus nu echt uitgerust, heeeeeerlijk! (nog even van genieten nu we nog maar met z'n tweetjes zijn, hihi) La Palma: ik heb ook last van pukkels helaas... In m'n gezicht valt het wel mee (heb er altijd wel een aantal en stoor me er niet zo aan, behalve als ze precies op het puntje van m'n neus of vlakbij m'n mond zitten, dat vind ik stomme plekken!) op m'n rug, schouders en in m'n decolleté zitten ze ook. Probeer als ik een v-hals draag de aandacht maar af te leiden met een mooie ketting... Geen Mary Poppins voor mij, want vriend zit sport-praatprogramma te kijken (weet niet eens hoe het heet, hihi) Hij neemt het vaak op. Ach, ik vermaak me prima met m'n laptoppie en straks weer een stukje professor Layton spelen op m'n DS, wiehieee. Tot straks denk ik!
Goeiemorgen! Hier de hele morgen gespendeerd aan een zorgverzekering zoeken die minstens dekt wat deze dekt (voor man en kinderen dan, ik ben alleen basis en tandarts) maar dan wel goedkoper is. En het KAN, wauw, scheelt tov het nieuwe aanbod van huidige verzekeraar 31 euro pm en er is nog meer verzekerd dan ook! Verder had ik in de aanbieding een buikfoto, gemaakt met 12 weken (ik ben niet zo snel ) en die plaats ik maar even hier, anders moet ik op zoek naar dat aparte topic en ik weet niet waar, ik kom altijd alleen maar hier...
Tnx! Ja dit is de 4e en daarom zie je het al zo goed Ik heb ooit met mezelf voorgenomen om niet aan een volgende zwangerschap te beginnen als de oude er niet af was, anders was ik bang voor een gebed zonder end... Ik woog op mijn 18e 62 kg en ben nu nooit boven de 65 geweest aan de start van een zwangerschap. Bij de eerste twee kwam ik 15 kg aan en bij de 3e bijna 25 Maar was nu weer onder de 65 (mijn psychologische grens geloof ik) en dan kan het weer. Rare snuiter ben ik op dat gebied hoor
Mooie buik, Rianne! Ennuh... mag ik vragen welke fantastische verzekering je gekozen hebt? Ik ben de afgelopen dagen allemaal van die zorgvergelijkers enzo aan het invullen en zie door de bomen het bos niet meer...
Voor mij Kiemer.nl basis en tandarts En voor man en gezin trias met gezins pakket Alles samen voor 263 euro ipv de Ohra met 294 euro Ik ben op weg geholpen door de vergelijker van de consumentenbond
@LaPalma, Gefeliciteerd met de 16 weken! De tijd vliegt nu echt! Ben soms bang dat ik er te weinig van geniet. @Rianne, Prachtige buik! Ik heb lekker een lui-doen-dag vandaag! Heeeeeeerlijk Ga lekker op de bank hangen in mijn huispak voor de buis
Ok, thanks! Ik ga die van de consumentenbond nog maar eens invullen dan, hihi. Maar eerst maar eens lekker in bad!
Ik heb toch echt het gevoel dat ik duidelijk de baby voel.. Het zijn echt niet mijn darmen! Maar omdat het ons eerste kindje is denk ik steeds; Ligt het aan mij? Doordat het zo vroeg is.. Heel gek
Goedemiddag dames, Ik moet even wat met jullie delen. Ik was vanochtend aan het dromen... en niks aan de hand, maar toen werd ik wakker en had mijn ogen nog niet open gedaan. Ik hoorde voetstappen de slaapkamer binnen komen en terwijl ik mijn ogen dicht had voelde ik dat er een vrouw binnen kwam die naast het bed stond aan de kant van mijn vriend. Ze boog voorover om hem wat te vragen. Op dat moment zeg ik hardop tegen mijn vriend.... Wie staat er naast je?? Dus mijn vriend wordt wakker en zegt niemand!! Dus ik vertel dat ik voelde dat er een vrouw naast hem stond... Blijkt dat hij dus net gedroomd had dat hij bij vrienden van hem was en dat daar de moeder van 1 van zijn vrienden bij was... Die vrouw is dus afgelopen juli overleden aan kanker. En in die droom vond mijn vriend het al raar dat zij daar was omdat hij zich in die droom wel bewust was van het feit dat zij niet meer leeft. En zij stelde hem dus vragen in die droom op hetzelfde moment dat ik voelde dat er een vrouw naast hem stond..... Echt heeel vaaag!! Jullie zullen begrijpen we waren klaarwakker.... En niet van angst hoor, want het voelde heel vertrouwd eigenlijk. Hij heeft die vrouw ook heel erg goed gekend...!! Dit moest ik echt even kwijt! Liefs
Sunny: Wow wat wonderbaarlijk zeg! Wat zal dat een gewaarwording zijn geweest. RIanne: Mooie buik zeg. Das wel weer een voordeel als het niet je eerste uk is dan zie je sneller een mooie buik! Ik ben zojuist 4 uu in mn tuin bezeg geweest deze winterklaar te maken. Geen gespannen buiken gehad of niets en dat terwijl ik toch flink bezig ben geweest. Manlief is hier op de badkamer bezig dus ik heb me flink uitgeleefd in de tuin. Nu wat moe maar verder geen klachten. Zou haast dnekne dat er geen ukje in mn buik zit. Nu even op adem komen en ik wil eigenlijk nog even naar de prenatal....
Ik voel de laatste dagen noet zo veel in me buik dus ga straks maar is luistwren met de angelsound meteen raak.je in paniek hahah erg he
Je bent niet de enige hoor Ik heb net dus in de tuin gewerkt en had nergens last van. Ik ga nu ook dnekn van; is het allemaal wel ok daar binnen?
Jeetje, wat bijzonder Sunnyqueen! Fijn dat het geen angstig gevoel gaf, maar juist iets vertrouwds. Flowertje en meimama: ik denk ook steeds? Hallo, is daar nog wel iemand in m'n buik?? Ik was ook zoooo blij toen we bij de vk het hartje hoorden! Misschien is zo'n angelsound wel een goed idee voor mij. Kan ik mezelf af en toe even geruststellen en kan m'n vriend ook meegenieten Net lekker in bad geweest en straks eventjes naar ikea voor stofjes enzo. Geen zware dingen, want ik kan eventjes niet zo goed tillen. Bedje en kleerkastje gaat vriend van de week halen als hij uit z'n werk komt. Hij heeft geen zin in wéér op zaterdag naar ikea, hihi (vorige week ook al) Daarnet een kinderwagen online besteld bij babypark! Laatste dagje van de korting, dus toch maar de kans gegrepen, hihi. Ik word een beetje hebberig, merk ik... Vanavond moeten vrienden van me optreden op een rockfestivalletje ergens. Het begint al om 15u, maar zij moeten pas 23.45, dus ik ga pas laat, anders ben ik het straks al zat voordat ze begonnen zijn... Misschien nog tot later vandaag. Geniet van het mooie weer!
en welke is het geworden sanny???? heb je het hartje nog gehoord flower?? hihi ik zag je www op hyves... heel erg goed!!!! hebben jullie het schoonmoeder al persoonlijk verteld?? ow sunny wat speciaal!!! weet je vriend nog wel wat ze vroeg?? en kunnen jullie daar evt. iets mee??? zo heb ik een keer gehad dat er een vreemde vrouw aan mn bed stond tijdens mn 1e zw. en ik totaaaal niet wist wie het was.. ze zei "zeg maar dat ik trots ben.." ik was totaal in verwarring totdat ik aan het graf van mn ex-mans oma stond.. (toen nog getrouwd) whoehoe ik wilde eigenlijk net sportief gaan doen en op de fiets stappen voor een paar boodschapjes en de etos-baby-doos maar ik zie nu net manlief voor de deur stoppen... gaan we zo lekker met zn 2tjes