Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dat is ook de reden dat de box hier al op zolder staat. Had stiekem gehoopt dat we het kamertje al moesten betalen. Niet dat ik van mijn geld af wil, maar dan kun je de bedragen een beetje spreiden.

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Had misschien best gemogen als je dat had gevraagd toch? ze willen graag geld ontvangen;)

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pfff wat een namen allemal voor een jongen hhahahhahahah het is zo moeilijk meisje was makklijker geweest hahahah

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja ik vind jongensnamen ook moeilijker hoor! Hopen dat we een meisje krijgen die naam hebben we al;)

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja hahahaah die hadden wij ook al erg he hahahahaahhaha

maar jongens naam blijf ik wel haken eb steken weet gewoon niks wil een korte stoere naam haahahahaha

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja korte namen vind ik ook leuk

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ach nee joh je loopt helemaal niet achter... je haalt ons in de kerstvakantie wel weer in!!!

hmm volgens mij heb je een andere doos gehad dan ik... er zat een billendoekdoos van zwitsal in, lotiondoekjes van zwitsal, een (blauw) knuffelpopje en veeeeee te lezen... vond m erg tegenvallen!!!
    maarja een gekregen paard mag je niet in de mond kijken....

fijn dat je feestje gister zo leuk was wish!!! wie was de artiest die kwam???

wow guusje das balen!! erg he dat katten zo kunnen doen... gelukkig doet die van mij dat niet... maarja welke kat reageerd op nee en zn naam?? nou die van mij :D

pfff namen... breek me de bek niet open... we willen vernoemen naar mn moeder.. maakte ik gister de opmerking "ach we noemen haar dan gewoon ****".. nou toen begon meneer dus over zijn moeder... ja daag dan kun je bij een jongen ook wel gaan vernoemen bla bla bla...
    we zijn er nog niet over uit....
    en de naam die ik had bedacht voor een meisje vind manlief niet mooi... gaat nog leuk worden hier!!!

zwager heeft vanmiddag de commode en het bedje gebracht dus ik ga van de week schuren zodat manlief kan verven... de kast kwam nog (die was nog in gebruik)

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Doe je die van zn moeder toch als 2e naam haha

Feestje was echt heel leuk ja...de gast was Edsillia Rombley...was best leuk dus gelukkig geen Dries in zn zwembroek hahahaa

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahahaha wat een grapjes maak je wish!!!!
    heb gister heel resoluut NEE gezegd..... ach we zien wel...

ow edsilia is ook veeeeel leuker dan Dries in zn gouden zwembroekkie :D

flower hoe is het met je nek?? heb je al een warm geval in je nek gelegd (nee niet dat ding uit je vriends broek ;))

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Heb me nek ingesprayt met iets wat heel warm wordt

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Edsillia is idd veeeel leuker! Dan had ze t druk gister. Ze was ook bij dat concert voor Froger...

Wij vinden meisjes namen een stuk moeilijker. Voor een jongen hebben we er al een duidelijk vast.

Ik ga bankhangen meiden!

Misschien tot strakjes.

xx

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ben benieuwd wanneer ik die bon van de Etos binnen ga krijgen dan...

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    la palma welke kleur heeft jouw etos-doos???
    ik heb nog een "oude felicitas" doos onder mn bed liggen en daar zat idd ook een speentje ed in....

monika ik had m nog helemaal niet verwacht.. pas rond de 5 of 6 maanden zw.

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Dat concert van froger was vorige week al...maar werd gisteren uitgezonden op tv.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

pff lange dag gehad maar wel erg leuk. vanmorgen lekker geshopt en toen verjaardag en van af 16.00 uur team uiten. het sinterklaas dobbelspel met cadeautjes wat een lol hebben we gehad. heb gewoon hoofdpijn van het lachen

ik heb de etos doos ook al gehaald en was echt super leuk. speentje van difraxs fles van advent billendoekjes + doos van zwitszal. lees werk kortings kaar van de miss etam en koring voor centerparcs

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oooo dat is toch ook wat was h
    Gewoon de laatste en ben nu de eerste

Meiden waar zijn jullieee

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Muts:

hmm volgens mij heb je een andere doos gehad dan ik... er zat een billendoekdoos van zwitsal in, lotiondoekjes van zwitsal, een (blauw) knuffelpopje en veeeeee te lezen... vond m erg tegenvallen!!!
    maarja een gekregen paard mag je niet in de mond kijken....

Dat zat ook in mijn doos. Billendoekjes, een gele doos voor die doekjes, die blauwe knuffel, maar ook een speen, een flesje, en 2 luiertjes.

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Oja sorry; GOEDEMORGEN ALLEMAAL!

Hoe gaat het met jullie? Ik ben weer vroeg wakker. Gisteren laat thuis en gelijk gaan slapen. Nu naar schiphol ( uit zwaaien :( ), dan weer slapen denk ik hoor.
    Nou een hele fijne dag allemaal en misschien tot later

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    goeiemorgen dames!

binna hoe is het met je hoofdpijn van het lachen?? ja dat dobbelspel is echt leuk.. gaan wij dit jaar ook weer doen met de schoonfamilie..

la palma wie gaan jullie wegbrengen???
    hmm ik mis echt dingen in de doos... vond er trouwens ook erg weinig reclame in zitten... hooguit 4 foldertjes...

pfff voel me lamlendig.. heb het erg warm, beetje hoofdpijn en de koffie smaakte ook niet zo geweldig....
    maar ben vandaag wel 16 weken :D:D:D

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lapalma. Suces met weg brengen

@muts die is gelukkig weer weg. Oeii denk dat je ziek gaat worden zoals het klinkt

Deel Deze Pagina