Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Me dochter was me aaan het volstoppeb en me zoon aan het opeten jeetje hahahaahhaha hij mag nog wel even doorkanen hoor

owwww leuk meubeltjes hihi

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou hier ook visite gehad, daarom niet aanwezig geweest.
    Zo nog even eten en relaxen op de bank.
    Had van mijn ouders 2 slabbetjes en 2 spuugdoekjes gehad. Echt lief van ze. Was maar een kleinigheidje zeggen ze dan.
    Ik vind alles leuk wat ik krijg. Dat maakt het echter. Zeker omdat ik nog niets voel.

Ach over 2 weken weer een echo...ben benieuwd of de gyn me dan het geslacht al kan vertellen....16w3d?
    En anders wachten op de 20 wk echo.

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ja monika dat kan hij... vanaf 16 weken is het duidelijk te zien...

4. meedje

meedje Niet meer actief

Hey dames!
    Goedenavond, alles rustig hier zeg..
    Hier vanmiddag naar Harry Potter geweest, erg leuk.
    Verder alles rustig, slaap de laatste dagen enorm slecht en ben weer enorm misselijk. DUs ik doe heerlijk rustig aan en laat me lekker verwennen.
    Helaas moest manlief weer naar de basis vanavond en komt vrijdag pas weer..
    Jullie mannen we allemaal thuis?

Verder wat aan het rondkijken geweest voor een wiegje, wilden we eerst niet, maar lijkt ons nu toch wel makkelijk. Wil bv gaan geven en dan is het makkelijk dat hij/zij gelijk in de buurt is.
    Hebben jullie ook wiegjes? Zo ja wat voor wiegje?

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@meedje wij hebben een familie wieg. daar in heeft me man en ze broertje gelegen en ook mijn dochter. alleen bij ons staat ie benede voor in het begin ipv de box

@monika denk wel dat ie het kan zien. alleen soms hebben ze er niet genoeg tijd voor omdat je nog wel eens moet zoeken

@Muts oo fotoo nu maak je me nieuwschirig

@flowertje let je wel op dat je niet te veel af valt.

ik ga zo een buikfoto plaatsen in het buiken topic

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    meedje is je man militair??? gaat ie dan ook op uitzending naar het buitenland?? mijn man is uitvoerder bij een wegenbouwbedrijf (oftewel hoofd van een zooitje stratenmakers haha)
    gelukkig iedere avond met het eten thuis en de volgende ochtend om 5 uur bed uit...
    wij hebben nog geen wiegje.. ik wil wel maar manlief heeft zoiets van ze ligt in de kamer naast ons en met 5 stappen ben je bij der.. plus babyfoon.. dus nog ff kijken wat we doen... maar als ik er 1tje voor een prikkie kan kopen doe ik het zeker!!!

ik ga zo ff kijken binna!!! zag net op hyves al wel wat leuke fotos voorbij komen :D
    hihi foto.. eeehm... als het allemaal in elkaar zit dan komt er een foto... tis gewoon een hele verandering: van koloniaal donkerbruin naar wit :D

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @muts dat weet ik nog wel ja. zo ging het bij ons toen met het wiegje wat een verschil zal wel even foto's zoeken zo

@meedje gelukkig is mijn man thuis. want ik slaap zo slecht als ie er niet is

OO nog zo leuk meiden. vriendin van mijn heeft eens met haar zoontje en foto sesie gedaan bij iemand. en die geen heb ik op hyves. nu was ze op zoek naar zwangere mama's met een kindje. voor een foto sesie ze is een eigen foto zaak begonen voor naast haar werk. en wil dan goedkoper foto's maken en dan kom je op de website. en ik ben uit gekozen. we gaan 11 dec

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow binna wat geweldig!!! laat je als de fotos op haar site staan wel ff weten wat de site is???

9. meedje

meedje Niet meer actief

@ muts, lijkt me heerlijk dat je man er elke avond is!
    Hij is inderdaad militair, werkt op Gilze-rijen en we wonen in het noorden. Dus dat is niet echt handig om dagelijks te rijden...

@wiegje
    Wij wilden eerst ook alleen een ledikantje. Maar wij hebben 6 katten die erg snel zijn. Ik zie het al voor me dat ik met mijn slaperige hoofd de babykamer in loop en de katten ook binnen zijn. Daarbij sta ik er door de week alleen voor, dus is het fijn dat ik de kleine bij me heb en mijn bed bijna niet uit hoef om te voeden.
    Daarbij hoort de kleine al zoveel lawaai in mijn buik, dan is het in dat kamertje toch wel heel erg stil...

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow meedje als mijn man door de weeks niet thuis zou zijn zou ik ook een wiegje nemen hoor... kat of geen kat die mee kan sluipen de kamer is... gewoon een veiliger idee!!!

owja net vergeten: whoehoe mijn kanjer met waterpokken is weer lekker thuis!!! hij had geen last meer van zn pokjes maar wel van zn enkel (erg veel gefietst)

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo was ie bij me dochter. maar mischien wil hem nu anders bekleden weet nog niet
    Bekijk bijlage 109659

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow binna waarom laat je die nou zien.... ik ben verliefd!!!!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    He waarom plaatsen jullie nou wat tussen door ;)

@meedje ik zou dan ook een wieg nemen hoor. wordt wel zwaar voor je

@muts heerlijk dat je mannejte weer thuis is

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @muts niet te koop hoor. :D maar op mp staan ook hele gave

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    sorry ik zal niets meer tussendoor plaatsen....
    ow ik vind het mandje zoooo geweldig!!!! ik ga denk ik ff manlief heel erg lief aankijken....

17. meedje

meedje Niet meer actief

Wat een gaaf wiegje!
    Wij hebben zo'n mozesmandje op het oog. We vinden ze niet zo mooi, maar voor €50,-...

Wat vinden jullie van de aerosleep?

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    idd meedje de mozesmandjes vind ik ook niet zo.. vind het hengsel beetje vreemd....

aerosleep? je bedoeld dat matje met alarm erin of je kindje nog wel ademt? der is een topic over en der zijn heel verschillende meningen over.... voor mij hoeft het niet...

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meedje ik vindt het nadeel van de mozes wieg dat ie zo laag bij de grond is.
    arosleep wij hebben het niet gedaan omdat ik het zo ook wel vertrouw. en het alleen zou doen als de baby een buik slaper is.

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoi meiden!!

Alles goed met iedereen?

Wat eens schattig wiegje binna

Deel Deze Pagina