Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Nee joh hier ook....voor de deur!!! Moesten we uitgegraven worden hahahaha en toen andere buurman helpen hem uit te graven.Drama!

2. meedje

meedje Niet meer actief

Wij moesten verhuizen met de sneeuw...
    Mijn schoonvader en mijn moeder met een winkelkarretje door de sneeuw met een matras er in... Er lag hier >20cm sneeuw(17 dec) En de auto's konden niet wegkomen en ik moest echt over(vriend kwam 3 dagen daarna terug uit afghanistan en dan moest er wel een bed staan)
    Heb er ergens nog wel een foto van...

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hahaha meedje....ik lach erom maar op dat moment zullen jullie wel vreselijk gebaald hebben

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    toch wel een foto van het volgepakte winkelwagentje :D
    oeh sorry maar heeeeel erg vervelend dat jullie met die sneeuw hebben moeten verhuizen....

5. meedje

meedje Niet meer actief

Zie hier een foto van onze verhuizing

6. meedje

meedje Niet meer actief

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hahahahha sorry maar moet er heel erg om lachen. Wat een geweldige foto!!!

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    :D:D:D ik vind het trouwens geweldig bedacht om zo te gaan verhuizen met die sneeuw!!!!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meedje. Jeetje waf een hel om zo te moeten verhuizen brr

10. meedje

meedje Niet meer actief

Ze waren al lang blij dat het 2 1persoons matrassen waren en niet 1 2persoons:D

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahaha ja dat kan ik me voorstellen.. maarja dan 2 karretjes naast elkaar!!!

12. meedje

meedje Niet meer actief

Ik kreeg op 18 november te horen dat we 1 december de sleutel kregen van een ander huis(hadden we niet verwacht) vriendlief is van 6 oktober tot 20 december op uitzending geweest. En om zo kort mogelijk met dubbele lasten te zitten, de huur opgezegd per 1 januari. Dus heb alleen het huis ingericht(en alle muren en vloeren gedaan en daarnaast nog 32uur werken...) Alleen vriendlief had het zwaar gehad op uitzending, dus moest alles voor de 20e over zijn. In ieder geval het bed etc.
    Hij ging weg uit een kleine flat en kwam thuis in een ruime 2 onder 1 kap, nieuwbouw...

Hele hectische periode die ik niet graag weer overdoe. :D

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    sterk hoor meedje!! super dat je het gedaan hebt... der zijn genoeg vrouwen die zeggen: dan maar een maand dubbele lasten maar het is ook zijn huis dus kan hij er ook wat voor doen!!!

is er trouwens kans dat hij binnenkort weer op uitzending moet??

14. meedje

meedje Niet meer actief

Nee hij hoeft gelukkig niet meer weg voorlopig(al weet je het nooit zeker bij defensie) Hij is in 1,5 jaar bijna driekwart jaar weg geweest. Dus we vinden het ook wel even genoeg. Misschien als er wel een trainingsmissie heen moet dat hij volgend jaar weer aan de beurt is. Maar ook daar komen we doorheen, ook als er een kleintje is;)

15. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Oei Meedje, wat een gedoe zo verhuizen! Die foto is wel prachtig zeg! :)
    Ik hou heel erg van sneeuw en fiets normaal wel over sneeuw en gladde wegen enzo (als het heel erg is, stap ik wel even af, maar rechtdoor, ploeg ik altijd gewoon verder) maar nu ik de beeb in m'n buik ook moet beschermen, ga ik wel voorzichtiger zijn. Dan maar lopend naar het station (en hopen dat de treinen gewoon rijden, hihi)

@ wiegje: wij gaan de oude wieg van m'n ouders opnieuw bekleden. Ik haal de bekleding die m'n moeder gemaakt heeft eraf en ga heel goed kijken hoe dat in elkaar zit en dan zelf een poging wagen. Ben heeeel benieuwd! Ik vind het wel een prettig idee om de beeb vlakbij te hebben voor de bv inderdaad.

@ muts: leuk, je banner heeft weer een nieuw tekstje :) Tof hee, zelf die meubeltjes opknappen. Dan kun je ze helemaal aan je eigen smaak aanpassen. Ben benieuwd naar de foto! En wat een rotmens zeg, die vriendin van je oma, dat ze dat wiegje zomaar heeft weggedaan!!! :$

@ flower: fijn dat het beter gaat met je nek! En Senna, hopelijk is het inderdaad zwangerschapsmigraine (hoe naar dat ook is met alleen maar paracetamol tot je beschikking) en niet iets ernstigers!

@ Monika: ik voel ook nog niks. Dus tis nog heel onwerkelijk. Maar heel het huis ligt al wel vol babyspul, haha. Gisteren bij ikea zo'n kinderstoel van 12 euro gehaald en op de babykamer is m'n vriend de commode in elkaar aan het zetten (ook ikea) Als die in elkaar is, kan er eindelijk wat zooi uit de gang naar boven.

@ Binna: klinkt super die fotosessie! Laat je de resultaten zien? En wat een toffe wieg!!

Zo, ik heb vast mensen overgeslagen, want moest meer dan 10 pagina's teruglezen, maar ik ga het nu niet checken, want wil lekker in bed gaan liggen en dan nog even m'n nieuwe professor Layton spelletje spelen op m'n DS. Morgen heel vroeg op, want we krijgen 3 schoolklassen op bezoek in het archief waar ik werk. Ze kijken wat wij precies doen als archief en doen opdrachten en krijgen een rondleiding door de depots met speurtocht vragen. Heel erg leuk, maar van drie groepen achter elkaar word je flink gaar! En van nu af aan is dat elke maandag tot de meivakantie :s

Vandaag op kraambezoek geweest in Groningen. Was heel leuk (meer een eind op en neer vanuit Leiden, hihi) Beebje was erg klein toen hij geboren werd, maar is aardig bijgetrokken zegmaar. Heel lief was 'ie! Hij had wel heel erg last van berg op z'n hoofdje. Echt heel grote korsten. Dat zag er zielig uit, maar hij heeft er zelf geen last van gelukkig.

Zooo.... alweer veel te veel getypt! :) Welterusten alvast allemaal en tot morgen!

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    waaaaar sneeeuw??????

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    knap hoor!! pff ik zou er niet aan moeten denken zolang zonder mn mannetje te moeten...
    er is hier sprake van geweest dat ie bij vaals zou moeten werken en dan zou het op en neer rijden niet te doen zijn van en naar arnhem.. hij zou dan daar door de weeks verblijven.. nou dat zag ik echt niet zitten.. gelukkig is dat niet doorgegaan...

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hier in nederland eind van de week :D

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    sanny die kinderstoel van ikea zijn heel erg handig maar hou er rekening mee dat de poten ver uit elkaar staan.. je wilt niet weten hoe vaak ik me tenen eraan heb gestoten!!!

ow wat leuk om kraamvisite!!! fijn dat het kindje is bijgetrokken :D

werkse en sterkte morgen!

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    wauwwwwwwwwwwwwwwwww sneeuw ghaaagagaga i love de winter ik krijg altijd een zomer depressuie P:p

Deel Deze Pagina