Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Krijg net een telefoontje.... of ik eerder voor de echo kan komen morgen. Er vielen sowieso smorgens twee afspraken uit, maar dat kan ik dus nu echt niet meer regelen (na 5 uur) en dat zou betekenen dat ik de hele ochtend niet zou kunnen werken .... Of ik om half elf of elf uur zou kunnen komen. Ziekenhuis is vlak bij mijn huis en mijn werk is sowieso 35 minuten rijden.

Naja..... nu wordt het dus 5 uur ipv half zes. Dus ietskes eerder. Ben benieuwd of de dokter morgen kan zien wat het gaat worden :(

Zo en nu ga ik afsluiten en lekker naar huis.... was vanochtend laat begonnen. Tot morgen dames

2. meedje

meedje Niet meer actief

Hey dames,
    Even een dilemma voorleggen...
    De afgelopen nachten heb ik echt ruk geslapen, nou had ik het idee om vanavond naar Fontana te gaan. Lekker in de sauna en warm thermaal bad. Maar dan moet ik in mijn eentje en het is toch wel weer een half uurtje rijden... Wat zouden jullie doen?

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oooo lekker meedje sauna ik had meegegaan hoor maar woon niet naast de deur hahaha

4. meedje

meedje Niet meer actief

Marjan woont er wel vlakbij... ;)
    Ik probeer vriendlief even te bellen wat hij er van vind

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal. weer thuis. Ik heb net groentesoep gemaakt. Zonder kip/ gehakt ofzo erin, alleen groente en ook nog noodles. Daar ga ik straks lekker van smullenmet stokbroodje roomkaas.

Voor erna (ja, ik heb plannen ) heb ik rijst, kip en groenten.

Ik heb het idee dat ik nu wat meer energie heb dan bijvoorbeeld vorige week. Mijn collega heeft het steeds over ' zij ' als ze het over mijn baby heeft.

Zijn er echo's geweest 2day?

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

We zijn vanmidag naar de vk geweest het was zo leuk. Silver wist alles nog en toen ik op de bank/tafel ging liggen ging ze meteen de doptone paken en wou ze het wel even zelf doen. toen ging ze dus samen met de vk naar het hartje luisteren. echt zo lief.

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoi allemaal

Leuk binna dat jullie het hartje weer hebben gehoord! Je dochter kan wel vk worden later haha

Fijn Palma dat je meer energie hebt....dat moe zijn zijn we wel zat he. Eet smakelijk

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pfff meiden heb de hele dag al buikpijj :( heel irri is gewoon een soort maagpijn moet er zelfs van kotsen :(

dus sorry voor het niet veel rageren

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dag allemaal!

Troetelbeer, gaat het al beter met je kat? Vind het zo zielig. Fijn dat hij erweer bovenop kan komen!

Wat leuk al dat echo nieuws en hartjes beluisteren! Ik ga ook meer even de vk bellen voor een afspraak. Misschien dat we dan nu met 15 weken eindelijk ons ukkie eens kunnen horen!

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Joepie! We mogen morgenavond om 19.00 uur!

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    krijg je niet standaard een vervolg afspraak mee bij de vk???
    snel hoor dat je morgenavond al terecht kan!!

ow binna wat schattig!!!! fijn dat jullie het hartje weer hebben gehoord!!!

en meedje ben je nog richting sauna gegaan???
    als je wel gaat hou er dan rekening mee dat je nu misschien minder goed tegen de warmte ervan kan....

ow marjanneke best wel jammer dat jullie morgenochtend niet kunnen.. maar een half uurtje eerder is natuurlijk ook wel lekker...

flower hoe komt het? maagzuur.... of?????

en heb je lekker gegeten la palma?? wij hadden aardappels uit de oven met sla.. de heren schnitsel (ofzoiets) en ik een valess schnitsel...

en nu ga ik een avond eenzaamheid tegemoet... zoonlief ligt al in bed en manlief gaat zo darten.... heeeeerlijk hoor die rust!

12. meedje

meedje Niet meer actief

@ muts, nee ben ik niet geweest. ben niet helemaal lekker. Lig nu met verwarming op 22 en dekbed over op de bank:(
    daarnaast heb ik zin in chips en chocolade en lekkere dingen, maar moet daarvoor naar de winkel en heb daar al helemaal geen zin in..

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nou meedje dan is het maar goed dat je niet gegaan bent!!
    blijf maar lekker onder je dekbedje op de bank liggen.. jammer dat je te ver weg woont anders was ik wel wat lekkers komen brengen...

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahahaha weet je waar ik net achter kom????
    dat wij al facebook-vriendjes zijn door Farmville :D
    (sorry speel geen Farmville meer... geen zin meer in)

15. meedje

meedje Niet meer actief

Vond nog een doos vlokken in de kast... Die moet er nu aan geloven...:)

16. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    haha inderdaad nu zie ik het ook.
    Hier nog wel steeds Farmville verslaafd.:D
    Maar heb ondertussen genoeg vriendjes om de grootste farm te hebben, niet echt meer iets om voor te sparen dus het wordt wel een beetje saai nu.

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    het laatste wat ik met farmville heb gedaan is het spookhuis gemaakt... ik had op gegeven moment meer dan 200 gifts in me giftbox dat ik steeds foutmeldingen kreeg.. maar de gifts kon ik niet kwijt behalve re-giften.....
    de bakkerij had ik al 5 sterren ge-upgraded wat niet verder kon... en voor de spa of winery moest je gaan betalen... beetje jammer!!

ow meedje ook lekker.... bij gebrek aan beter moet je maar denken..

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Geen idee muts wat di buiklijn en naag pijn is pffff net ook weer gekotst hhihihi lekker

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    he getver meis... beterschapjes!!!

dames waar zijn jullie?????????????????????????

20. meedje

meedje Niet meer actief

Op de bank...

Deel Deze Pagina