ik probeer een geluidsfragment te uploaden... Wil niet echt.. Misschien eerst een filmpje maken en dan uploaden?
Marieke Profiel - hyves.nl Als het goed is en jullie de link aanklikken kunnen jullie het hartje horen
Hoooooooi meiden! Heb vandaag het hele huis schoongemaakt! Het blinkt overal, vraag me niet hoe ik aan die energie kom! Kon gewoon niet stil zitten vandaag Nu ben ik wel echt kapot dus ik ga een warme douche nemen en duik daarna mijn bedje in! Welterusten allemaal
Meedje; leuk het hartje. Heb je een angelsound Ik lag al om 22.00 uur te slapen Wat waren jullie laat wakker zeg. Goedemorgen trouwens. Hele fijne dag en talk to you later.
Goeimorgen meiden @meedjre ga straks even luisteren via de pc @bloem lekker hè nu krijgen we weer meer energie @flowertje leuke buik foto zo
Goedemorgen meiden, Gister een latertje gehad. Mn zwager had een kast gekocht en vroeg mijn vriend of ie wilde helpen met halen en in elkaar zetten. Lag uiteindelijk om 12 uur in bed. Gaap gaap normaal hoop ik om 10 uur in bed te liggen. Nu zit ik even op een laptop. Mn zusje had deze thuis, maar die is altijd zo druk met dr iphone dat ze van deze af wil. Maar denk dat ik er eerst mee naar een pc-mannetje moet zoveel pop-ups dat er voorbij komen bij het opstarten. Maar tis wel mooi makkelijk. Eigenlijk nog draadloos internet straks helemaal makkelijk na de bevalling Nu zit er een kabeltje in. Pff weer een drukke werkdag voor de boeg. vriendlief smste gister dat ie de middag vrij had genomen lucky basterd, belde ie me later op.... en ik mooest nog 2 uur werken, wassie zn huissleutel vergeten ahahha kon ie t huis niet in. Issie maar naar zn zusje gegaan. Heb ik m later daar opgepikt en hebben we nog ff sint cadeaus gehaald. @ Meedje: mooi hartje meid. Ik zit ook weleens te denken om zon angelsound aan te schaffen. Ik voel trouwens sinds een dag of 2, "belletjes"knappen in mn buik hihi grappig gevoel. Vanmiddag ga ik via mp een magnetron sterrilisator ophalen en een avent borstkolf met 12 flesjes... Zo zachtjes aan wordt de uitzet steeds completer. Zo ik ga dit verhaal beeindigen en aan de arbeid. Fijne dag meiden en tot later! xx
*schaam schaam schaam* ben hier al lang niet geweest maar heb t een beejte heel erg druk geweest. en had geen tijd om langs te komen. heb een hele week trainingen gehad en werk dan nog eens 3 dagen, dus heb geen puf om hier te komen. En dan heb ik nog een peuter die niet 's nachts wilt slapen. :x we zitten inmiddels op 17 weken. gaat snel.... vorige week naar de vk geweest en het hartje klopt weer als vanouds. en sinds gisteren voel ik 'm regelmatig. (of haar)..... BTW: moeten we al een buddylijst opstellen of doen we dat tzt?
goedemorgen dames! mooi hoor Meedje!!! ow meimamma die plopjes is je beebje geweldig!!!!! lekker hoor dat je strax de borstkolf enzo op kunt halen... maar houd het je niet tegen dat iemand anders m al heeft gebruikt of is ie nieuw??? lekker hoor een draadloze laptop!!! manlief heeft er 1 voor het werk gehad en die crashte maar ondertussen had ie al een nieuwe... heb toen voor mezelf een nieuwe gekocht en de oude is "gerepareerd" door het jongste broertje van mn man (alleen doet ie het nog niet haha) en die is strax voor zoonlief... kunnen we met zn 3-en op de computer haha hihi strakke actie om de sleutel te vergeten... daarom hebben onze buren er 1 voor zulke noodgevallen (of om de hond uit te laten).. bianca wat is een buddylist ?? vervelend hoor dat je peuter niet wil slapen.... flower wat leuk gedaan die buikfoto's!!! ik zat van de week op bed en wij hebben een hele grote 3 deurs schuifkast waarvan de middelste een spiegel is.. pff ik schrok me rot van mn borsten... damn wat zijn die groot aan het worden (van A naar zeker een C )
Goedemorgen allemaal! Weer lekker klaar met mn nachtdiensten! Nu lekker vrij tot zondagavond.Heerlijk!! Buddylijst ken ik ook niet?? Leuk toch die grote borsten muts!! Heb je nog genoten van ej avondje alleen? Flower mooie buik!
oeh wish lekker hoor tot zondag vrij heb je wel weer verdient!!! haha ja heerlijk die grote borsten.. alleen jammer dat ik nogsteeds erge krampen heb.. en manlief baalt nogsteeds dat ie er niet aan mag zitten
Een buddy lijst is Een lijst waar bij twee a meer mensen aan me kaar gekopeld zijn en die meiden hebben dan ook mekaars telefoon nummer Omdat we zo ceel met me kaar praten en als er dan wat is en die geen ligt i het ziekendhuis of is bevalen kan haar buddh het hier posten zodat we niet in de stres Zitten als iemand niet online is geweest. Snappen. Jullie hm