Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ohhh zo oke ik snap um BlonT he;)

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hihi hier niet blonT maar snapte m ook niet... nu wel...
    mocht er iets zijn dan horen jullie het toch wel via mn man... heb alle ww opgeslagen dus hij kan hier dan zo posten... of via hyves :D

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Das een goeie...zal ook ff mn man doorgeven hoe hij hier moet komen;)

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hahaha ja das balen dat je man er nog niet aan kan zitten muts...die van mij kan zn lol niet op hahaha elke keer als ik em uitkleed zegt ie wowww ze zijn echt groot hahahaa

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik heb in de adresbalk een aantal pagina's staan die ik dagelijks bezoek en daarvan zijn alle inloggegevens opgeslagen dus manlief hoeft alleen maar zw.pag. aan te klikken en hij is er...

hmm ik zit met klein dilemmaatje.... wij hebben zaterdag dus de echo voor het geslacht... in principe willen we het niemand vertellen.. manlief begon vrijdagavond dus van "ja maar mn moeder mag het wel weten" dus ik over de zeik "nee niemand, want als je het haar verteld moet je het de rest ook vertellen... dus nu zeggen of vertellen of niet".. geen antwoord op gehad...
    maar nu wil ik het jullie wel graag vertellen!!! maar ben bang dat ie me met mn eigen woorden terug gaat pakken... (of vertellen of niet)... zal ik het van de week voorstellen om het alleen hier te vertellen?? zou dus wel betekenen dat jullie je mondje moeten houden op hyves!!

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    denk dat manlief pech heeft het eerst komende half jaar.... heb bij de 1e totaal geen krampen gehad en na de bevalling hele erge stuwing...
    nu alleen maar krampen dus dat wordt nog leuk na de bevalling :D

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Muts en wish dat kan ook maar kan me voor stellen dat jullie man geen zin heeft vlak na de bevaling achter de pc te kruipen. En weet van 2 jaar terug dat we allemaal zenuachtig waren voor me kaar en dan is lang wachten niet leuk

@muts tja moeilijk kan me voor stelen dat als jij het aan ons verteld je
    Man zo iets heeft dan mag ik het ook aan iemand vertelen. Daaro. Ben ik gewoon zo iedereen mag het weten iedeaal

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Tja moeilijk...hier eigenlijk nog niet zo over gehad.Maar ik denk dat we sowieso op Hyves niet over dat soort dingen moeten praten zoals geslacht.

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Morguuuuhhh wauw 17 weken vandaag hihihi

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hmm ik heb juist hier iemand die mee kan lezen en op onze eigen hyves-site niet..... weetje wat.. ik pb jullie dan gewoon allemaal apart hahaha

maareh wij moeten sowieso achter de pc kruipen om foto's naar Zuid Afrika te mailen dus dan kan manlief ook hier wel ff langskomen!!!

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wauw! gefeliciteerd!!!

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Zo hee wat klinkt dat al ver he 17 weken...vind het sowieso snel gaan...morgen alweer 15 weken

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    @meedje: ben je nog naar Fontana gegaan? Je zou er juist gebruik van kunnen maken door even in de relaxruimte te gaan slapen. Je wordt toch wel rozig van de sauna en het bad. Leuk hè Fontana? Ben er drie weken geleden met een vriendin geweest... voor ons is het maar 10 minuutjes.
    Ach toch niet... niet fit!!! Beterschap dan maar. Oh maar vlokken is ook lekker hoor... doe ik van tijd tot tijd ook *bloos*

@muts: ja op zich wel, maar het was zoooo kort dag, dat kan ik onze tweepersoonsafdeling niet aandoen ;)
    Hahahaha hier ook een vent die baalt vanwege "afblijf-borsten" :D
    Mbt vertellen.... daar zijn wij ook nog niet over uit.

@BLoemmm: oefff je vlijtigheid wordt dus meteen afgestraft.

@meimama: over die borstkolf... er werd mij verteld dat je er op moest letten dat je bij elke "zwangerschap" cq nieuw kindje nieuwe membraampjes moet halen, die dunne flubbertjes die filteren... Nu heb ik een Medela-kolf, maar ik verwacht dat dit voor iedere soort kolf geldt.

Hier weer een "kort" nachtje. Lag rond kwart voor elf in mn nest, maar ja toch nog even lezen.... maw boek moest uit :) Dus was het alweer half 12 voor het licht uit ging..... Rond half vijf, kwart voor vijf klonk er "heita, heita, heita!!!" uit de andere slaapkamer. Blijkt dat dochterlief al bijna een uur wakker was en dat het haar toch wel te lang duurde voor ze werd opgehaald... Dus ging ze papa maar roepen. Dus vanaf kwart voor vijf bijna niet meer geslapen, ja... misschien een half uurtje gesoezebold ofzo. Mijn wekker ging om kwart voor zeven alweer :(

Oh ja.... intiem vraagje: Ik lag gisteravond alleen in mn bedje en heb mezelf maar eens "verwend" :p Maar na het hoogtepunt had ik echt wel vijf minuten een harde buik. Komt dat jullie bekend voor? Ik weet wel dat je er harde buiken van kunt krijgen... maar zolang?

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Marjan ja je kan er best een lange harde buik van houden heb ik vorige zw ook gehad

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nouw marjanneke helaas kan ik je daar niet bij helpen want ik mag dat niet van manlief... dat MOET ik aan hem overlaten :D:D
    nee zonder gein... ik heb geen flauw idee... merk wel na de sex dat mn buik dan iets gespannender is maar geen echte harde buiken....

welk boek had je???

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Komt door het hoogtepunt is niet erg echt niet

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik heb wel in het begin van de zwangerschap heeeel veel pijn gehad na het hoogtepunt maar gelukkig is dat voorbij:D Harde buiken heb ik nog geen ervaring mee

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    een harde buik voelt bij mij aan alsof mn hele buik aangespannen is.... en als je er dan op druk voelt ie ook hard aan (hahaha kromme text ook weer haha)

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Meiden ik ga lekker mn bedje in....tot later vandaag!! xxx

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee, ik weet ook wel dat het niet erg is en geen kwaad kan, maar ik kon het me niet herinneren van de vorige zwangerschap. In ieder geval niet in dit stadium ;) Pas veel later in de zwangerschap had ik er wel eens last van, maar niet veel/lang;

Als vriendlief in de buurt is laat ik "dat" ook graag aan hem over... maar ja hij zat nog lekker voor de tv en we hebben dit weekend behoorlijk onenigheid :( gehad en dan is het toch even wat "moeilijker".

Boek? Nicholas Sparks, iets van "Een sprankelend liefdesvuur" ofzo. De eerste helft kon me niet zo heel erg boeien, later werd het leuker, maar niet om nou echt opgewonden van te raken hoor 8)

Ja zoals Muts het beschrijft... echt een keiharde bal onderin mn buik.

Deel Deze Pagina