Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meedje

meedje Niet meer actief

Wij gaan in eelderwolde kijken, is een beetje uit de richting voor jou denk ik:D

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hihihihih Gelukkig:p

Je zei het namelijk zo van we gaan 'bij' hetzelfde wiegje kijken hihihih:p :D

Nou die man moet terugmailen ik wil dat wiegje nu! vriendlief is nl akkoord:D:D:D

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    troetelbeer wij hebben hetzelfde wiegje! Het matrasje wat er in zit is niet super dik, maar ik leg er een extra badhandoek onder. zo ligt het heerlijk voor de baby.

4. meedje

meedje Niet meer actief

Wij gaan vanavond bij mensen kiijken die hetzelfde wiegje voor hetzelfde bedrag aanbieden. Zij hebben nog een extra matrasje erbij laten maken. Ben heel erg benieuwd...

5. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hihih ok. Wij zullen vast morgen gaan kijken naar het wiegje.

Vanavond naar Zeeland voor onze kat op te halen. Hij mag naar huis:D

Okay.. Nu verven.. Wilde ik 2 uur geleden al:D

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow troetel wat geweldig dat jullie de kat weer op kunnen halen!!! is ie helemaal beter? en hoe gaat het nu met het voer dan?
    en heb je nog een afspraak kunnen maken???

voor de dames die wiegjes gaan kijken: veel plezier en hopelijk is het wat!!!

bloem spannend he??? wij gaan as zaterdag al.. nog 3 nachtjes slapen :D:D:D:D:D heeeel erg veel plezier alvast!!!
    en hebben jullie lekker gewinkeld?

en hebben de dames die moesten werken lekker gewerkt???

sneeuw?? waar?? hier in arnhem helemaal nix... ook niet zo'n grijsachtigsneeuwluchtje (hmm leuk galg woord :))
    wel een hele vieze koude wind!!!

jeetje aukje wat vervelend dat je dochtertje huilde maarja tis ook niet leuk als ineens iemand aan mamma gaat voelen en drukken.. wel fijn dat jullie het hartje hebben kunnen horen!!
    heb je erg veel last van harde buiken??

nee senna ik voel mn baarmoeder niet groeien (ik voel m helemaal niet want ik heb geen idee wat ik moet voelen haha)

zo ik ga ff hier in huis verder.... kwam alleen ff tussendoor hallo roepen..
    HALLLOOOO!!!

7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even tussen het verven wat eten:D En hallo zeggen:)

kat: Nou ja hij kreeg wel dat speciale dieetvoer, maar mijn moeder gaf het niet echt consequent óf hij heeft het gekregen door het voer heen. Kan wel eens gebeuren als hij 1 ding anders krijgt of hij heeft een griep. Maar moeder had niks gemerkt ( hij moest enkel spugen en was een beetje wankel zei ze). Nou bleek dus dat hij zichzelf aan het vergiftigen was ( dat wist je al denk) en nu moesten zijn nieren het zelf oppakken bij de DA.
    Ze hebben hem vocht aan het infuus gegeven en de katheter was eruit en moest hij zelf plassen. En zijn plaswekkertje en poepwekkertje (hahaha) deden het en hij had 3 keer geplast en hij eet ook.

Hier zitten onze katten al op urinary dieet ( zat hij ook al hoor) dus dat krijg hij hier ook gewoon! Schrok wel effe van de rekening. Heb mn moeder even laten merken dat het wel komt doordat er niet goed op hem gelet was. 3 dagen eerder gegaan en het had toch wel 150 tot 200 euro gescheeld!!
    Maar we toveren het wel ergens vandaan en voorlopig blijft hij bij ons:)

wiegje: Ik heb nog niks gehoord van die meneer, denk dat ie vanavond terugmailt

geslachtsbepaling: ze zeggen op de site dat ik pas tussen 17:00 en 18:00 het beste kan bellen en dan zijn we bij de dierenarts. Ben nu aan het verven dus ook geen zin om nu wat in te spreken en teruggebeld te worden. Zal maandag wel even bellen:)

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ja je had verteld dat ie het speciale voer kreeg... vandaar ook mijn vraag.. maarja als mams niet goed oplet werkt dat natuurlijk ook niet!!!
    veel plezier vanavond met ophalen!!!

9. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

het wordt hier aardig donker.... hopelijk blijft t droog. moet zo met suzanne nog boodschappen doen en daarna even bij de buuf op visite... mmmm... denk dat ik de fiets maar pak... eerst suzanne wakker maken... eindelijk, eindelijk, slaapt ze weer 's nachts door en kom ik ook weer aan m'n slaap toe....

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hallo meiden,

Even een echo berichtje tussen het gezellige gekeuvel door.

Mn vriend zou vanmiddag vrij zijn. En dan zouden we vanmiddag samen de stad in gaan nog eeb paar sint kadootjes halen gezellig samen ergens wat eten. Gewoon een gezellig middagje samen.
    Smst ie me vanmorgen dat ie niet weg kan!
    Altijd zelfde gesodemieter!
    iedereen kan daar altijd vrij krijgen maar als die van mij ene keer vrij wil kan het plotsklaps niet dan is het ineens te druk.
    Maar ja meneer zegt dan ook niet; dikke vinger ik heb afspraken.
    Nee die blijft gewoon!
    Valt me al mee dat ie gewoon mee kan naar de ziekenhuisafspraken!!
    Ggggrrr ik heb er zon pestbui aan overgehouden!
    Ben helemaal geirriteerd!

Ben nu ter afkoeling mn haar maar aan het kleuren.
    Kapster gister geweest stuk eraf laten snoeien en nu die uitgroei beetje bij werken!

*klaagmodus uit*

ik las dat er dames naar wiegjes gaan kijken: leuk!!
    Wij zijn er niet over uit of we ene wiegje willen.
    ook nog niet of we voor de 20wk echo(5-1-11) een geslachtsbepaling willen doen.

Was er hier iemand die naar Jan Koning in Ochten was geweest of nog gaat??

11. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    lastig die mannen die geen vrij (kunnen) krijgen. heb er zo een die vaak overwerkt. pfff

het SNEEUWT hier!!!!
    blijft alleen niet liggen maar het is wel glad buiten.

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Muts;

Tja het is ook maar gissen of het zo is geweest dat ze het niet 'consequent' heeft gegeven. Zij zet gewoon een bak op tafel omdat ze veel katten heeft ( die krijgen allemaal dieetvoer) en ze ochtenden en avonden+nachten werkt. Ik geef de katten elke ochtend en avond een beetje brokjes hier. Ieder zijn manier he..

Maargoed mijn moeders levenswijze gaat flink veranderen. Ze wil verhuizen, ander werk zoeken en dichtbij ons komen wonen. Ze heeft ook een flinke klap ervan gehad ( nog steeds last van) dat ze helemaal alleen is en er voor haar geen man is. Plus dan heeft ze nog een zoon die altijd alleen maar haar nodig heeft en weinig tegenprestaties levert;) En tja wij komen niet elke week vanwege de afstand + ze werkt in het weekend en dan kunnen wij enkel langskomen.. Blij zijn als ze eindelijk hier een huisje krijgt.. Duimen jullie mee dat dat voor mei is??:)

@ Bianca; hoop dat je het droog hebt gehouden!
    @meimamma; das zeker balen zeg meid.. Pff zou er ook flink pissed om zijn!!

Ik heb een kast geverfd, nu de tweede nog voor 16:30 dan snel onder de douche en op vriend wachten en om 17:00 in de auto naar Zeeland.. Haast haast, onderwg maar mac denk ik anders eten we pas 18:45 ofzo en dan ga ik van mijn graadje :cool:

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    geslachtsbepaling: Doen we ook zodat ons vermoeden bevestigd wordt wat het is haha. Maar ook om de uk nog eens te zien. Want we hebben hem/haar voor het laatst gezien met de 12 weken echo ( 2 wkn geleden) en dan moeten we tot volgend jaar wachten op de 20 weken echo:(
    Dusja eigenlijk een dubbel idee:D

wiegje: waren we niet van plan maar toen kwamen we deze tegen compleet voor €50,00:D

dierenarts: Mn moeder heeft gebeld en ze willen de rekening in twee delen splitsen.. Mooi zo want dan gaat mn moeder er ook voor een deel aan betalen. Wij hebben net een heleboel spaargeld een 'plekje' gegeven.
    badkamer, decembermaand (verjaardagen+feestdagen) en een flink bedrag voor de kleine (waar al heel wat van op is haha)..
    En als we dan nu effe €350,00 moeten betalen voor de kat doordat er veel te laat met m naar de DA is gegaan.. Tja dan kunnen we de badkamer verbouwing uitstellen..
    (vriend wil perse getegeld hebben voor eind v.h. jaar omdat hij dan 2 weken vakantie heeft en verder weinig vrije dagen wil opnemen zodat hij nog wat heeft staan in mei:))..

Ik gaat weer verven anders blijf ik kletsen:$

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Zijn er hier dames die net als ik op het moment even geen zin hebben om te gaan koken?
    Ik heb zuurkool ovenschotel en tis niet dat ik geen zin heb in eten, maar heb ff geen zin om te koken;)

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmm heb ik ook de hele week gehad hoor meimamma.. Hoort er allemaal bij denk haha.

Had ik gisteren eindelijk zin om te koken was ik vergeten kip uit te leggen. Vandaag geen tijd voor gehad en we moeten voor het eten naar Zeeland en zijn dan 2 uurtjes weg dus als we terug zijn redelijk laat. Denk dat het vanavond ook geen koken wordt..

Nu maar effe douchen de kasten zijn klaar en oh wat ben ik trots:D:D

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dames een prettig weekend toegewenst. Ik ga afsluiten en weekend vieren thuis. Tot maandag.

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Fijn weekend Marjanneke. Ik heb ook weekeind.

Hier turkse pizza op en ik zit vol hihihih
    Ik ga zo douchen en dan hopen dat mijn oogjes open blijven tot minimaal 21.00

18. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hallo Meimamma's,

Ik volg al een tijdje dit topic omdat ik het wel leuk vindt om te lezen hoe het andere in mei uitgerekende zwangere dames het vergaat! Ik ben namelijk 15 mei uitgerekend. Dus mocht je denken, wie is dat toch, weet je het nu! ( leek me wel gepast).

Groetjes!

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    meimamma wij gaan as zaterdag naar Ochten voor de extra echo :D

nu ff zoonmonster in bed smijten ;)

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    en bianca heb je het droog gehouden???
    lekker hoor dat je meisje weer doorslaapt...

heb je een lekker weekend gehad Marjan???

ja meimamma hier ook iemand die geen zin heeft in koken.... af en toe heb ik echt zoiets van blegh alweer? maarja de mannen moeten natuurlijk wel eten... gelukkig zijn ze al blij met een simpele hap :D
    wij hebben vanavond zo'n pak van Bertolli gehad (iets met romana)... was best lekker maar die pastaschelpjes vonden we tegenvallen...

Julesz welkom en gefeliciteerd! leuk dat je mee komt kletsen...
    meld je je ook aan bij onze hyves? Mei mama's 2011 (zp) - Hyves.nl

ow lekker hoor La Palma een turkse pizza... hier ook 1tje en dan vol maarja dat heb ik altijd al gehad... alleen de pizza van New York Pizza kan ik nu wel een hele van op (eerder hield ik minimaal 2 stukken over)

oooow der ging iemand kijken voor een wiegje vanavond maar kweet niet wie (kan het ook zo snel niet vinden)... en en en??? is ie voor jullie???

Deel Deze Pagina