Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    welkom chaartje en gefeliciteerd!!
    goh das ook wat.. toen 3 maanden de kans en nu maar 1 keer en meteen raak!!!

hahaha ik weet ook niet meer wie het was van het inlegkruisje maar vind het wel goed van je bedacht!!! ik ga vaak opzoek naar een oudere dame want die hebben vaak een pakje zakdoekjes in het zak of tas ;)

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nee flowertje geen last van .. behalve als ik heeeeeel erg nodig moet p**pen ;)

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Welkom bieuwe meiden hihihi was ik helemaal vergeten sorrrrry

ben benieuwed naar echo nieuw van de meiden van vandaag

4. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Chaartje79, Tranen staan gelijk in mijn ogen met je stukje over Levi... Maar van hartje welkom, dat je maar een mooi brusje mag produceren ;)

Meedje, zoooooo wat een mega reactie, veel terug gelezen dus? :D

Zo en nu even pizzabodem bedekken met kaas en salami en bunkeren maar! Moet de hele avond op school zitten voor informatieavond/ouderavond... Nou ja wil wel het reilen en zeilen weten dus hop maar...

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat hebben jullie toch weer een hoop gekletst vandaag! Ik heb het allemaal doorgelezen en voel me weer helemaal zwanger! Niemand weet het nog, dus het is heerlijk om hier met jullie te kunnen kletsen over onze wondertjes!

Stampertje23: Tja, namen... één jongensnaam weten we. Alleen heeft een vriend van ons zijn kat zo genoemd!;) Meisjesnaam hebben we nog niet. Zijn er ook nog echt niet mee bezig. Zelf wil ik graag meerdere namen aan het kindje geven.
    Bas1759: Wat een mooie eho's! En dan nog wel 3! Het klopt dus wel dat het kindje alle ruimte heeft in de baarmoeder...
    La Palma: Dat van dat ticket was ik! Ik moet zo nog even verder prutsen, maar ik denk wel dat het gaat lukken. Woensdag hebben we de echo en dan hopen we 's avonds naar hen te kunnen.
    1979: Heel veel plezier met de echo!
    Hopmarjanneke: Leuk dat jij ook voor een medische smoes gaat! Mijn man heeft op zijn werk gezegd dat ik naar de oogarts moet voor mijn 2 jaarlijkse controle en dat ik dan vloeistof in mijn ogen krijg waardoor ik niet kan autorijden; haha ik hoef daar al 5 jaar niet meer heen, maar dat weten zij niet!;)
    Chaartje: Welkom hier! Wat moet deze zwangerschap voor jou spannend zijn! Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed mag gaan! Zet 'm op en blijf positief denken!
    Flowetje: Hier geen kramp in de buik, maar vandaag voor het eerst zo'n spierpijn gevoel aan de rechterkant als ik me iets uitrek.

Ik had vanmorgen ook weer zoiets.... op mijn werk vertelt mijn collega dat onze kapster (we hebben toevallig dezelfde) zwanger is! Dus ik; oh, wat leuk! Hoe ver is ze al? Nou zo'n 10 weken dus! Ik nog vragen of dan de spannende weken al voorbij zijn. Begint mijn collega een heel verhaal over het maken van de eerste echo. Ik heb heel geïnteresseerd geluisterd alsof ik van niets wist, want ja, ik heb nog geen kinderen!:p
    Oh en woensdag ga ik naar die kapster (bij mijn ouders), hebben wij net de echo gehad.... zal lastig worden om mijn mond te houden!

6. meedje

meedje Niet meer actief

@ rianne, maar 15 pagina's terug gelezen en op gereageerd....
    Die pizza klinkt erg lekker... Moet nog eten maar kan niks verzinnen wat ik kan eten en binnen blijft.... Denk een broodje met vlokken ofzo...
    Succes met je ouderavond/informatieavond!

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    O meide. Vandaag heb ik tot nu toe alles binnenghouden joehoeeeeee
    even afkloppen maar heb wel steeds buikpijn denk echt dat het mijn darmen zijn ben ook erg aan de race

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Iehl zie net een reclame op de tv iets met pasta en kip en gatver woedt toch een potje misselijk lijkt me zo.vies

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo 15 paginas terug gelezen hahhh vind het echt knap van je

10. meedje

meedje Niet meer actief

@ flowertje,
    Vervelend is dat, als je ergens naar kijkt en dan al misselijk worden... Herkenbaar;)

11. meedje

meedje Niet meer actief

afspraken lijst mei 2011 mamma's:

11-10-10: Troetelbeer90 intake+echo
    12-10-10: Sunnyqueen intake VK

12-10-10: 1979 eerste echo + afspraak gyn
    12-10-10: Typje Intake VK
    12-10-10: Bloemmm Intake VK
    12-10-10: YJC gesprek/intake VK
    12-10-10: meedje 2e termijnecho
    13-10-10: YJC derde echo gyn
    13-10-10: Sanny76 eerste echo
    14-10-10: La Palma eerste echo VK
    14-10-10: Mutsevluts intake + termijnecho
    14-10-10: GuusjeB termijnecho
    15-10-10: CM1978 eerste echo
    18-10-10: CM1978 intake VK
    18-10-10: Rinke intake vk
    18-10-10: Sunnie VK 2 afspraak
    18-10-10: liset 1e echo (termijn)
    19-10-10: Mamadolly 2e echo termijn
    19-10-10: Yule intake VK
    19-10-10: Binna 2de echo
    19-10-10: Hop_marjanneke (Marjan) nekplooimeting
    20-10-10: Wish30 1e echo
    21-10-10: Wish30 intake VK
    21-10-10: Rianne80 3e echo (benieuwd naar de termijn...)
    21-10-10: Flowertje 2e echo termijn
    21-10-10: AnnieP 1e afspraak+intake vk
    21-10-10: Bloem1978 intake + 1e echo VK
    22-10-10: moederlynn 2e echo bij gyn
    22-10-10: mammienes 1e echo termijn
    25-10-10: Bas1759 4e echo termijn/gyn
    25-10-10: Binna vk
    25-10-10: Yule echo VK
    25-10-10: GuusjeB 1ste afspraak vk
    25-10-10: Sunnie termijnecho
    26-10-10: Monika intake en 1e echo
    26-10-10: Bloemmm Termijn-Echo
    29-10-10: Bas1759 5e echo nekplooimeting/gyn
    29-10-10: Stampertje23 1e echo + intake
    29-10-10: Rinke 1ste echo
    05-11-10: Hop_marjanneke (Marjan) controle Frauenartzt
    12-11-10: CM1978 2e echo

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat heb ik het met jullie te doen! Steeds maar misselijk moeten zijn en alles eruit gooien... Ik kan het me moeilijk voorstellen. Sterkte ermee en ik hoop voor jullie dat dit echt alleen bij het begin hoort!

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hihi hier niet alleen het kijken naar .. als ik denk aan rookworst, knakworst of viandel wordt ik al misselijk!!

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Owww gatver hahahahhahaa

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Van het kijken naar eten krijg ik alleen maar honger, van bepaalde etenswaren ruiken kan ik wel enorm misselijk worden. Iedere week kom ik wel weer iets tegen waar ik misselijk van wordt.
    Vandaag had mijn collega en glas rooibos thee gemaakt...moest weglopen anders had zo de inhoud van mijn maag over het aanrecht gelegen....jakkes wat vond ik dat smerig.

Welkom Chaartje! Hoop dat je deze keer mag voldragen.

16. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    sjeetjes ik herken dat misselijk zijn van alles maar al te goed
    heb daar gelukkig alleen in de ochtend last van maar met een kopje thee en wat zoets dan is het meestal wel voorbij
    wat ik wel de hele dag heb is dat vervelende geboer echt soms voel ik me net een biggetje .
    Maar ik ken het misselijk zijn van iets ruiken zien maar al te goed
    ik ging vandaag voor het eerst naar de supermarkt en hield echt me hart vast of ik niet misselijk zou worden maar gelukkig was dat niet echt zo alleen vond ik het niet lekker ruiken want overal rook ik speculaas bleh..
    Wordt het dus geen fijne sinterklaastijd voor mij??
    ik hoop van niet maar ja voorlopig heb ik toch niet zo een zoete trek het is eigenlijk wel heel erg normaal.
    Merk wel dat ik het niet echt erg vind om geen vlees te eten gegratineerde aardappelen en lekkere gestoomde groente vind ik nu echt lekker
    oohh nu heb ik trek in witlof met een lekker sausje of bloemkool yumm
    maar ja heb al besloten dat ik morgen lamskoteletjes met paprika sausje ga eten
    ach dat kan ook nog veranderen hahahah

komt goed dames volhouden hopelijk word straks alles beter:)

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    owja hier ook hoor Chaartje! geen vlees... als het ergens doorheen zit zoals spaghetti saus of spekjes door de boerenkool geen probleem maar de rundvlees uit de hachee heb ik vrijdag aan mn man en zoontje gegeven... getverdemme!!
    en zoals vleeswaren is geen probleem.. vanmiddag heerlijk stuk stokbrood met salami gehad en een broodje met kaas en coburgerham is heerlijk!!!

we hadden het over trouwen gehad.. heb net ff in een ander topic me (gala) jurk geshowd.. doe het hier ook ff...
    Bekijk bijlage 100334

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  19. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    haai, ik kwam even vertellen dat de echo goed was!

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ow meiden moet jullie wat zegge. Hihi
    sinds ik zwanger ben vind ik echt alles vies pfffzo ook me vriend hahahhha erg he
    net gingen we samen douchen maar hij kwam net vanuit ze werk en stinkt dan naar zweet enz enz en begon gewoon onder de douch te kokhalzen hahaha en uiteindelijk alles uitgekotst bah maar op dit moment vind ik het zelfs vies als hij aan me zit vind het zo sneu voor hem maar kan er echt niks aa. Doen sex hebben we al tijdje niet gehad omdat ik het gewoon vies vind en voordat ik zwanger was kon ik wel elke dag sexen

schaam me echt dood en voel me zoo dom stom dit he

Deel Deze Pagina