Goedemorgen allemaal. Vandaagis mijn vrije dag. VOor de mensen die moeten werken; Werkze. Iemand had het over bandenpijn? Ik heb daar al vanaf het begin last van. Ikdenk dat het komt omdat ik altijd een mager ding ben geweest en nu moet mijn lichaam zo hard werken om te rekken. Pfffff. Maar ik heb het over voor mijn kleine prins of prinses. Ik heb zin om vandaag te winkelen, dus dat ga ik ook doen. Ik weet nog niet waar/ welke stad maar ik heb een winterjas nodig( positie) en online heb ik nog niets gevonden. Zucht.
goeimorgen meiden @bloem mooi kamertje @muts ja die banden die kunnen je behoorlijk pijn doen. echt piep @lapalma ik heb een nette jas gekocht met knopen zo dat ik de onderkant open kan laten Zo ik gaat weer werken tot half 7 vandaag. en vanavond komt ons pleegkindje weer.
Goedemorgen, Sunny, wat een naar bericht! Ik hoop dat ze erdoor komt, maar als er beschadigingen zijn in de hersenen... Heel erg veel sterkte in ieder geval! @ hier Wiegje hebben we gekocht, we moeten alleen de hengsels vervangen want die zijn wat versleten(en wil niet dat de kleine eruit kukelt...) Verder heel moe en migraine, dus ik kijk het even aan hoe het met het werk zit en dan op tijd naar huis.
Goedemorgen meiden! Ik ga zo lekker ontbijten met vriendlief! Binna dat heb ik ook gedaan &dat is erg handig (een nette jas met knopen!) Ik merk dat de onderste al wat moeilijker dicht gaan, maar ze kunnen nog dicht! Een fijne dag allemaal vandaag!
Hey Meiden, Terug van een heerlijke vakantie in Tenerife, heb 100 pagina's gemist dus ga ze niet allemaal teruglezen, probeer hier weer in te vallen!! Vakantie was heerlijk ons kleine mannetje had het super naar zijn zin, lekker zwemmen, elke avond lekker uit eten en heerlijk niets doen. Ben helemaal uitgerust en voel me super. Helaas slecht nieuws toen we thuiskwamen, mijn oom is overleden. Hij was al enige tijd ziek, maar het is nu wel heel erg snel gegaan. Maandag is de begrafenis. Echt klote om zo thuis te komen. Ga zo even een stukje teruglezen dat weet ik een beetje wat er gebeurd is allemaal. Lfs Yvonne
Binna: Bedoel je zo'n A lijn jas? Ja ik denk dat ik daar naar op zoek moet! Werkze en veel plezier met je pleegkindje komend weekeind Meedje: Leuk, heb je een foto van het wiegje? Wij hebben ook een wiegje. Namelijk het wiegje waar mijn man in gelegen heeft en zijn zusjes/ neefjes en nichtjesook. Het is al helemaal opgeknapt want mijn nichtje van 3 maandjes slaapt er nu in Over jassen nog even: Het lijkt alsof er bijna geen hele dikke jassen zijn voor positiemode. Klopt dat? Ik wil zo'n hele dikke jas, ben een enorme koukleum. Maar ik zie alleen maar van wol enzo. Dat lijkt mij veel te koud Yvon: 100 pagina's en dat niet lezen? Jammer van je Nee hoor, gelijk heb je hahahah Lekkere vakantie gehad? Ooo, wat naar, gecondoleerd meid en heel veel sterkte maandag.
zwaai zwaai meiden ik ben vandaag erg druk sorry lieverds.. dochter zo ophalen dan naar me zus dan fisio dan dochter weer ophalen en dan is het alweer laat hihihi vanaaf kom ik weer dag dag zeggen..!! owja kan niet poepen hahahaha wou het even met jullie delen lief he
Yvon Gecondoleerd! wat erg zeg! veel sterkte! La palma ik heb zo'n soort jas in het zwart Bekijk bijlage 110692 bij je buik heb je dan alle ruimte Meedje leuk dat jullie het wiegje hebben gekocht! Ik werd vanmorgen wakker met pijn in mijn heup en zij! moest er gewoon van overgeven! vandaag dus lekker rustig aan!
jeetje; ik hoop dat dat meisje uit dr coma komt, hoe gaat het nu?? mooie babykamer zag ik voorbij komen, ook een beetje wat wij qua idee hadden. we gaan over 2 weekjes shoppen voor het kamertje. @yvon; nee dat is niet leuk thuiskomen zo, ook al weet je dat het slecht met die persoon gaat dan nog is dit niet het nieuws wat je na je vakantie wil horen. gecondoleerd iig. nog 9 daagjes en dan hebben we de echo... pff was het alvast maar 6 december kan niet wachten..
@Yvon, gecondoleerd met je oom! Inmiddels weet ik nog niet hoe de nacht is verlopen. Gisteravond werd gezegd dat ze zeer waarschijnlijk de nacht niet zou halen. Mijn moeder heeft al geprobeerd de vriending die bij de moeder van het meisje is te bereiken, maar ze krijgt haar niet te pakken. Of dit goed of slecht teken is weten we dus niet. Ik hoop in de loop van de dag meer te weten. Het is hartverwarmend om te zien hoe het hele dorp (waar ik weg kom oorspronkelijk) meeleeft in dit soort situaties. Iedereen is er mee bezig en iedereen wil elkaar steunen (via hyves te volgen). Iedereen zit in spanning af te wachten wat het volgende bericht zal zijn... Bedankt voor alle lieve reacties in ieder geval! Liefs
Hihi vandaag wezen kijken bij de kringloop. Dacht ach misschien staat er nog wat leuks bij.... Heb ik me toch mooi een bedje, box en wandelwagen gekocht! Wij hebben niet zo'n heel groot budget dus dit kwam mooi uit.
Wow dat is super monika! Leuk hoor! Heb begrepen van mn schoonvader dat hier in de buurt ook een goede kringloop zit met veel babyspul. Dus daar gaan we ook eens kijken binnenkort. En ik vind ook wel of geen groot budget; nieuwe babykamers zijn echt achterlijk duur! Wij hebben wel een bedrag van schoonmoeder gehad maar de centjes gaan snel hoor met zo'n kleine op komst! Verder heb ik vandaag een baaldag. Zit nog in mijn pyjama heb tot 12 uur op bed gelegen ( ben er vanmorgen wel een uurtje uit geweest).. En voel me nog niet echt opgeknapt. Eigenlijk helemaal nergens zin in.. pfff stomme zooi * sorry voor groot deel ego bericht*
La palma die van mij is van YaYa. die ik net liet zien staat op wehkamp, maar is bijna dezelfde als die ik heb. Monika leuk dat je zo goed geslaagd bent! Ik heb via marktplaats een super gaaf ledikantje gevonden voor 15 euro! Ik vind het ook altijd leuk om kringloopwinkels af te gaan, ik koop het wel alleen als het er heel goed uitziet of als je het kunt schilderen. Troetelbeer hoop dat je snel opknapt! Kinderwagen krijgen wij van mijn schoonouders dus dat scheelt een hele hoop geld!
Het ziet er goed uit en het is exact de kleur die we willen hebben, dus er gaat niets geverfd worden.
Ik ga zo voor het eerst fisio krijgen ben erg beniewd want met alleen houding therapie gaat het niet werken denk trouwens slapen jullie ook zo slecht ik kan totaal niet slapen ben klaarwakker viel gsiteren om 2 uur in slaap val dan heel diep in slaap maar heb geen behoefte aan slaap lijkt wel heel appare meestal middag tukje nu totaal geen behoefte aan
Ik slaap 's nachts ook slecht ja. Als ik er eenmaal uit ben geweest om te plassen is het over en uit. Dan slaap ik bijna niet meer.