Hier vandaan de kaart ontvangen van etos om de doos op te halen. Volgende week eens ff kijken wanneer ik hem ga halen.
Merk dat sinds gisteren mijn broek 's avonds niet meer dicht kan. Dat drukt dan enorm op mijn buik. Heb het idee dat hij nu begint met groeien. (heb veel buik van mijzelf dus zie het niet zo makkelijk)
Goeimorgen meiden Ik ga vandaag hopen dat ik nov in in mijn pieten pak pas moet vandaag zwarte pieten Mijn buik is wel echt een zwangerschaps buikje
en past ie nog Binna???? pfff verschrikkelijk dat voor jezelf houden.. met mn zoontje was het veel makkelijker want de helft wilde het niet weten.. tja dan niet vertellen en ook niemand die ernaar mag vragen... monika ik heb een mail gestuurd naar felicitas met de vraag waarom er bij de 1 wel een flesje/speentje in zit en de andere niet... tja dat ligt eraan wat de sponsors zijn... vind het erg vaag want avent en difrax sponsoren het al jaren en volgens mij heb ik gewoon een "foute" doos meegekregen... meimamma wij hebben een philips gekocht... Philips SCD 535/00 DECT Eco Babymonitor + Gratis Tutpopje | Babyfoons | Baby-Dump we kregen een leuk popje erbij en een kaartje met 35 euro korting via Philips.... enne wil je een geslachtsbepaling laten doen of wacht je tot de 20 weken echo??? wij hebben geen stijl kwa winnie the pooh of nijntje (houden we niet van)... witte meubels, grijze met witte muren en dan aankleden met BLAUW pfff twas vanmorgen erg vroeg... 6.15uur... zoonlief heeft daarna alleen maar liggen draaien in bed naast me... hij is nu superdruk met zn dokter bibber reiseditie... en manlief zit te sjagerijnen... gaat dus gezellig dagje worden :x
Goedemorgen! Muts leuk zeg! wij hebben ook witte meubels en grijs met witte muren ik ben ook niet zo van de winny the pooh.. Ik kan nu ook niet meer wachten tot wij weten wat het wordt maar heb besloten om gewoon de volgende controle af te wachten bij 18 weken dan kan hij het vast al wel zien. hier begint mijn buik nu ook echt een zwangerschapsbuikje te worden echt grappig! Heb wel al drie dagen pijn in m'n rug en heupen hopenlijk gaat het over?! Wij gaan misschien vanmiddag even naar de Ikea, misschien alvast de commode halen en kijken voor een kast. groetjes
Goeiemorgen allemaal! Wij zijn nog steeds in dubio of we voor de 20wk echo geslachtbepaling willen laten doen. Tis voornamelijk vriendlief die engelen geduld heeft. Donderdag moet ik weer op controle bij de klin. vk. Ik gok dat die geen echo gaat maken, maar alleen hartje luisteren. Anders had ik het vd week met echo gevraagd. Vandaag onze kledingkast uit elkaar halen en op onze slaapkamer weer opbouwen. Die staat nu op de aankomende baby kamer Verder niet heel veel bijzonders vandaag. Binna veel plezier met sint spelen vandaag. Flower vond sinterklaas dat je dochter lief was geweest? Heeft ze wat in dr schoentje gevonden vanmorgen?
Wij hebben overgens witte meubels maar ik wil de muren wit hebben en veel werken met gekleurde accenten zoals gordijnen, lakentjes , mandjes, bla bla bla. Ik ben wel van nijntje. Het moet niet te overheersend worden maar heb er wel een aantal dingen van. Zoals aankleedkussenhoes, beddengoed, luieremmer. Maar beddengoed enzo heb ik maar 1 nijntje set van dat kan ik dan weer wissellen. Heb wel beddengoed in bij elkaar passende sets gekocht. Hoeslaekn, laken en dekentje. Maar dat zal ook wel gaan wissellen na verloop van tijd.
Hoi hoi Muts wat leukkkk een jongen!! Gefeliciteerd!! Ook wel leuk 2 broertjes Verder ff niet de puf te reageren....heb verrot geslapen dus duik er zo nog ff in
Gefeliciteerd Muts! Een jongen! Fantastisch! Wat fijn ook dat ze konden vertellen dat alles goed is! Super dat jullie gelijk ook even zijn gaan shoppen! Op dit moment heb ik een spijkerbroek aan die ik het komend half jaar echt niet meer zal dragen! Men wat doet mijn buik zeer! Gisteren lekker 4 kledingstukken bij de Miss Etam restanten collectie gekocht! Voor deze 4 was ik 22.- kwijt! Ik heb ook dat shirt met baby love erop! Langzaam maar zeker komt ook die kledingkast wel vol!
Hey Meiden! Hier even erg druk, dus ik ben niet heel actief geweest de afgelopen dagen. We hebben dit weekend vier (!) feestjes, ik ga naar 3. L.yanne is nu bij opa en oma en we halen haar vanavond pas weer op, dan hoeven we haar niet overal mee naar toe te slepen. Wat ik heb onthouden: Sunnyqueen en Yvon: Gecondoleerd met het verlies! Sterkte! Binna: Wat balen van jullie weekend pleegkindje. Hopelijk vandaag wel een leuke sinterklaas, veel plezier! Mutsevluts: Een kereletje, wat leuk! Gefeliciteerd! Liefs Aukje!
dames ff tussendoor: willen jullie svp op hyves invullen wie je bent???? Mei mama's 2011 (zp) - Hyves.nl helaas worden er op de oproepjes van Binna niet gereageerd... dus dan maar ff zo!!
Hola dames! Ik wilde me graag bij jullie aansluiten! Ik schrijf al wat maandjes mee met de 30+ kippetjes in de zwanger worden sectie, maar het leek me ook leuk om mee te kletsen met meiden die in dezelfde periode bevallen en die veel zullen herkennen. Ik ben 34, en dit wordt ons eerste kindje. We zijn door werk en opleiding pas laat begonnen aan kids, maar ik wilde het wel al langer. Gelukkig leverde dit geen problemen op, want ik was vrij snel zwanger. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Ik zal eens wat pagina's terug gaan lezen om wat in te komen. Jullie allemaal heel veel plezier op die mooie roze wolk Groet van Sprokkel.
Hoi Sprokkel, Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ook jij natuurlijk veel genieten en wegdromen op je roze wolk.
Welkom Sprokkel! Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen? Wij waren al vroeg wakker, maar zijn weer 2 keer terug naar bed gegaan. Heerlijk knuffelen en een beetje zappen op deze zondagmorgen Geweldig Zo even naar de stad om handschoentjes te kopen.> Opruimen en gewoon relexen. Daar is het weekeind immers voor
Wij hebben vanmorgen al een stap gezet om de toekomstige babykamer leeg en verfklaar te maken.. De kledingkast staat nu bij ons op de slaapkamer. Ging allemaal vrij easy. Maar man o man wat heeft een mens een bende verschrikkelijk!!!! Nu maar eens gaan uitzoeken wat weg kan en wat moet blijven pppfpfpfpf
Veel plezier met uitzoeken meimamma. Leuke bezigheid voor een zondag hihi Welkom sprokkel. Jij ook lekker genieten op je wolkje!
Bedankt voor het welkom dames!! Ik ga even wat anders ondernemen dan ZP nu, maar zal bij lezen de komende dagen en proberen jullie bij te houden hier zo! Hebben jullie ook een lijst met wie, wat en waar...? (uitgerekende data en afspraken, etc?).
Hoi! Eventjes een paar drukke daagjes gehad en niet alles helemaal bijgelezen... Sunny: heel veel sterkte, wat ongelooflijk naar om dit van zo dichtbij mee te moeten maken. 13 jaar, jemig.... Sterkte!! Guusje: daar word je inderdaad niet vrolijk van. De hele tijd van hot naar her gestuurd worden en dat ze dan ook nog op je mopperen. Net of jij er iets aan kunt doen... Binna: superjammer dat jullie weekendpleegkindje niet komt! Hopelijk toch een fijne Sinterklaas met jullie eigen dochtertje! Bloemm: hoe was je vrijgezellenfeestje? Wat hebben jullie gedaan? Flowertje: hier ook meer afscheiding, maar niet extreem. Zoals iemand anders al zei, wel meer bij het afvegen na het plassen, maar verder gelukkig niet echt. Sorry... verder weet ik eventjes niet meer... oh ja, Sprokkel: welkom!!! Hier: Vrijdag en gisteren twee feestjes gehad waarbij het flink laat is geworden en zometeen nog een verjaardag... pffff.. Ben wel goed bezig met het muzikaal gehoor van de beeb, want die hoort erg veel verschillende genres, hihi en hij/zij wiegt lekker mee het het vele dansen en springen! Het gaat al veel beter met rug en bekken. De fysiotherapie werpt z'n vruchten af. Het enige mankement(je) hier is een aambei... (genant...) Vroeger ook wel eens gehad, omdat ik eigenlijk nooit dorst heb en dus veel te weinig drink op een dag. Daar probeer ik nu heel erg op te letten, maar waarschijnlijk niet genoeg dus.. Ben nu veel vezels aan het eten en heeeeel veel aan het drinken en hoop dat 'ie dan vanzelf weer weggaat. Heb wel een zalfje, maar 't blijft zeer doen, grrr... Vind het altijd zo beschamend om hiermee naar de dokter te gaan, bah... Leuke dingen: morgen alweer 18 weken!!! En dinsdagavond ga ik met een goede vriend naar ikea om kleerkastje en bedje te halen en een lapje stof voor wiegbekleding, woehoeee!!! Zo, m'n bodylotion is nu wel ingetrokken, dus ik ga me aankleden en naar die verjaardag. Misschien nog tot vanavond!
Ik spring even in! Sunnyqueen, heel erg veel sterkte, 13 jaar is echt te bizar, helaas ook een keer gezien bij een vriendin van mijn zusje, was 14 jaar... Ook vanuit het niets ineens erg ziek... Guusje, wat vervelend dat het steeds zo moeilijk gaat met het hartje luisteren en dan een zeer aardige gyn erbij Muts, een zoon! Whoehoe, in meervoud zijn ze ook leuk, ik kan het weten Binna, als ik iedereen om mij heen mag geloven blijf jij niet de enigste met een meid hoor (ik denk van wel maar daar ben ik alleen in geloof ik ) Sprokkel, welkom! Iemand dit al gelezen? EU verbiedt gevaarlijke stof in babyflesjes | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Daar wordt ik blij van!