Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Maar even een snel berichtje om dit topic op deze pagina te houden;)

Heb net lekker en kruik in bed gelegd....Lekker voorverwarmen:p

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hihi dan heb ik het toch beter. Verwarmd waterbed. Heerlijk behaaglijk als je in bed stapt.

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Erg leuk sneeuw, maar niet als je de weg op moet. Heb zoveel auto's zien glijden...!

Ik moet toch nog maar een keer op de Kruidvat site kijken. Kan echt niet vinden waar je je moet aanmelden.

Wij gaan met kerst de geboortjekaartjes boeken halen bij de drukker. Wij gaan niet voor internet, dan maar iets duurder, maar laatst kregen we er één met een plaatsingsfout. Sommige letters vielen van de kaart.... Daarbij vind ik het contact met de drukker ook altijd erg leuk.

Over de namen zijn wij eigenlijk uit... heel gek moet ik zeggen. Alleen nog nadenken over de 2e en eventueel 3e naam.

Mijn buikje was vandaag erg plat... niemand gelooft dat ik al 16 weken ben. Best wel balen!

Wie had er vanavond de o, zo spannende echo? Weet het even niet meer, maar ben wel benieuwd wat jullie krijgen!

Fijne avond nog. Ik ga een pittenzak in mijn bed leggen en duik en zo lekker in.

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bloem ben je al weer terug??????

hihi troetel ik wist het niet en dacht ach waarom ook niet.. misschien is zn geurtje wel net op of bijna.... maar erg moeilijk hoor...
    enne hoe doe je het volgend jaar dan??

whaha monika driften door de sneeuw... tis morgen 12 jaar geleden dat ik mn rijbewijs heb gehaald maar nogsteeds geen held met dit weer rijden...
    vorig jaar trok manlief ineens de handrem aan.. grr die heb ik vervloekt :X

guusje hier ook een platte buik hoor.... erg raar vind ik het.. vorige zw. meteen plof dik en nu bijna nix....

het onvoorstelbare is hier vanavond gebeurd: mn schoonvader en zn vrouw zijn langs geweest!!! wilden toch wel erg graag het geslacht weten en de echo's zien... wel erg lief van ze!!!

bloehoem... where are u???

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb pas morgen mijn geslachtsbepaling hooooooor :D
    Was het maar vandaag!! Ik kan echt niet meer wachten.

Schoonfamilie is net weg, we hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Morgen heb ik eerst een afspraak bij de kapper voor een proefkapsel en daarna even iets eten met vriend(man:p)lief en dan EINDELIJK naar de echo om 8uur!;)

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik duik mijn bedje in, welterusten en tot morgen meiden! :D

7. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden,

Ohhh wat een heerlijk uitzicht dit, mag van mij wel tot maart of april duren haha. Lekker met de hond wezen lopen daarnet en we kwamen de sneeuwschuiver tegen.. Dat vond hij toch wel heeeeel interessant.

Vannacht heerlijk geslapen, kon er vanmorgen moeilijk uitkomen maar het was de moeite waard om er zo vroeg uit te zijn met dit weer hihi:D

@ rijden in de sneeuw:
    Heb manlief op het hart gedrukt voorzichtig te rijden want dat vind ik toch wel altijd wat eng. Weet nog met die sneeuwval begin dit jaar/vorig jaar heeft hij ook een keer de handrem aan moeten trekken. Voor ons ging er plots een voor jan met de korte achternaam op zijn rem.. Tja zie dan maar eens te remmen als het spekglad is. Dus hij probeerde geleidelijk aan te remmen maar dat haalde niet veel uit. Het enige wat toen nog te doen stond handrem aantrekken.. Pfoee heb toen wel even doodsangsten uitgeslagen haha.

@ Mutsevluts;
    Ach het was ook lief bedoeld hihi. Het zullen ook wel de hormonen zijn dat ik het nog moeilijker vind dan anders om een kado te bedenken;) En wat bedoel je met 'hoe doe je dat volgend jaar'??

En nu weet ik het niet meer:O

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@muts lekker he gewoon tegen iedereen vertelen wat je krijgt.:> leuk datje schoonouders toch nog langs kwamen

@monique lekker he een waterbed

@Troetel ja dat is het somige kunnen niet rijden met dit weer

@bloem heel veel plezier vandaag

ik ga me man even naar ze werk brengen. hoeft ie niet op de fiets

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Heerlijk dat waterbed, maar euh hoe heb jij dat gedaan toen met de kraamzorg en silver?

Had begrepen dat je vanaf zo'n 37 weken er niet meer in mag liggen tot .... de kraamzorg weg is?

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb er gewoon in geslapen tot de bevaling
    En had een matras voor als de kraamzoeg er was en al gezegd we verschonen hem Zelf wel. Eno zou toch in her ziekenhuia bevaleb

Maar super kraamhulp ze vondt het matras niet nodig en heeft gewoon ons bed verschoond

11. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

wat een ellende die sneeuw. Was 17 uur klaar met werken en was pas om 19:15 uur thuis. Op een weg waar ik normaal in 25 min thuis was..
    maar ik ben thuis en hoef vandaag niet echt eruit. maar ik zit te wachten op de verwarmingsmonteur. Onze verwarmingsketel lekt. en op een pakketje van DHL. maar ach.. kan net zo goed met suzanne achter in de tuin spelen in de sneeuw. ze verwachten nog veel meer vandaag (volgens buienradar)

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hey troetel gaat goed met je hormoontjes he??? ik bedoelde mijn reactie niet boos.... ik zit nogsteeds te denken maar weet het niet...
    vind ie trouwens iets van F1 rijden niet leuk? vriendin van mij heeft haar vriend een "dagje rijden in een ferrari" gegeven...
    nou volgens mij moet je volgend jaar weer een kadootje kopen... wil je dan weer iets speciaals?? want dan ga ik nu alvast denken hahaha!!

owja dat rijden van andere mensen is heerlijk... had vorig jaar dat ik op een weg reed waar aan de andere kant een rits met auto's geparkeerd stond maar die eikel in zn bedrijfsbus durfde blijkbaar niet te remmen want ik moest maar hoog op de rem (terwijl ik voorrang had!!) en glee bijna een man van zn fiets... grr heb raampje opengedaan en ben keihard gaan vloeken :x
    had vanmorgen een miep voor me zitten die niet verder kwam dan zn 1... hopeloos!!!

ow binna heeeeerlijk is dat!!! en vooral de reacties want iedereen weet dat we het eigenlijk voor onszelf wilden houden...

whahaha bloem sorry... ik ben ff helemaal door de war met alle dagen.. normaal is manlief op maandag niet thuis ivm het darten maar dat is verzet naar vandaag en ik had als ezelsbruggetje: manlief weg = bloem echo :D
    alleen het bruggetje verkeerd onthouden :(

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    hier ligt ook lekker de sneeuw, vind het wel weer leuk alleen niet dat de reistijd langer wordt. echt belachelijk.
    Succes vnavond bloem
    we gaan vanmiddag naar Sinterklaas op het kdv. ik ben benieuwd wat Bas er van vind. verder heeft mijn man liever niet dat we op pad gaan met dit weer hihi.

xxx joyce

14. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Goedemorgen meiden!

Bloem ik dacht ook dat je gister moest haha. Veel plezier vanavond!!

Troetel lastig he leuke cadeautjes verzinnen, wij doen meestal iets samen kan na al die jaren ook niets leuks meer verzinnen.
    Wat muts zei is ook leuk wij hebben mijn broer ook zoiets cadeau gedaan. Hij mocht dan een dag rijden in een luxe auto weet alleen niet meer wat voor een het was.

Ik hoor jullie steeds over de kruidvat? Ik wilde me ergens inschrijven voor zo'n doos maar toen stond er dat ze dat niet meer doen? pas in 2011 komt er weer iets voor zwangeren vrouwen? klopt dit?

Wie van jullie heeft er al namen voor de baby? Ik vind het zo moeilijk! elke keer denk ik dat ik een leuke naam heb en dan ga ik toch weer twijfelen! Of ik vind een naam geweldig en dan vind mijn vriend het helemaal niks! :S echt zo moeilijk!

Wij gaan straks even samen boodschappen doen gezellig! Vriend is weer vrij ivm het weer.

Fijne dag allemaal!

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mutsevluts;;

Ohhw maar ik bedoelde het ook niet boos hoor?? Sorry als het zo overkomt, beetje gek maar dacht echt dat ik het niet verkeerd had neergezet. En ik bedoelde ook niet dat jij het boos bedoelde??

nouja het zal wel:D

Nou mijn mannetjelief heeft geen interesse in F1, auto's, voetbal etc. Dus dat maakt het ook lastiger haha.
    Enne volgend jaar weer 'iets' speciaals.. Tja ik wil in ieder geval niets stoms waarvan ik zelf weer vergeet dat ik het gegeven heb!
    Hem maakt het allemaal niks uit hoor. Maar tja ik ben apart, weet het hihi. Maar ik ga nog wel eens even brainstormen, komt wel goed:) Ik had een leuk idee maar dat viel tegen i.v.m. een enorme financiële tegenvaller deze maand.. Zet je spaargeld op de spaarrekening omdat we een enorme meevaller kregen ( teruggaaf stookkosten oude woning echt veel geld!!).. Ik dacht woehoew dan kunnen we het huis afmaken van dat geld.. Ja niet dus he.. Had niet gerekend op de 'verjaardagsboodschappen' en leuke fijne rekeningen die er weer extra bovenop komen..
    Normaal vul ik de spaarrekening aan door wat ik wel eens bijverdien. Maar doordat ik 2 weken flink ziek ben geweest lag dat ook stil. Maar heb vandaag Marktplaats weer vol gezet met spulletjes:D

Babynamen: hmz meidennaam staat hier al ongeveer vast dacht ik ( had hem ergens opgeschreven hihi. ) Jongensnaam zijn we echt echt echt nog niet uit.. Moeilijk hoor. We hadden een favoriet maar die staat op nr 1 zowat nu.. Dus dan liever niet:)

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Morgnnnnn dames 18 weken alweer wouw....!!!

Dochter heeft gisteren avond gesouugt en had lichte koorts ze moet eigenlijk naar school maar hou haar lekker thuis.
    Haar juffrouw is vandaag voor het laatst daar voel ik me wel beetje lullig over maar heb geen zin om straks met een doodziek kind te zitten.

Ze is nu eigenlijk best beter helder enz maar ben bang dat ze dan dknderdag ziek is en dan is er feest op school

17. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Flowertje wat vervelend zeg dat de kleine meid zo ziek is. Er heerst een flinke buikgriep begreep ik dus pas maar op!

Groot gelijk dat je dr thuis hebt gehouden hoor, voorkomen dat ze zieker wordt is alleen maar verstandig;)

Dikke knuffel voor jou en je kleine meid.

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja en het gevaarlijke met romy is dat ze als ze ziek is ook blij is dus je vergist je altijd zo snel

maar E eet de laatste dagen ook niet zo goed

19. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klinkt idd als de buikgriep;)

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007