Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    haha troetel ik ga gewoon ff verder denken....
    heeft ie hobby's??

hmm beterschap flower!! gelijk heb je dat je der thuis hebt gehouden... jammer voor de juf maar helaas!!!

faith ik had hier van zp de kortingsbonnen geplukt... net ff op kruidvat.nl gekeken en daar kun je je inschrijven (onder het kopje baby)... ik wacht nog even omdat vandaag de laatste dag van het inleveren van de "oude" bonnen is....

hmm namen.. afgelopen zaterdag hadden we een naam maar ik begin daar nu erg over te twijfelen... vind het wel mooi als 2e naam... maar eens rustig snuffelen voor een andere naam... jammer voor manlief maar bij twijfel doe ik het niet...

owja hier ook een wiegje gescoord :D
    een wit rieten mandje op wielen :D de vrouw van mn schoonvader vroeg er gister naar en zij blijken die van hun nog op zolder te hebben staan :D
    de opmerking "het is meer geborgen voor de kleine en je hoeft hem niet bij je op de kamer te zetten want er zitten wielen onder" gaf de doorslag :D

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Flower;

Jaa die wieg hebben we nog gehaald echt helemaal super:D Leek gewoon ongebruikt. Twee matrasjes en heel wat beddengoed bij gekregen. :D

Doordat ik zo ziek ben geweest was ik hier weinig dus was vergeten het hier neer te zetten:)

@ Mutsevluts;
    Hij is bodybuilder. Nouja heeft aan bodybuilding gedaan:D
    Is hij vorig jaar mee gestopt. Maar wil niks wat daaraan koppelt kado doen omdat het voor hem een 'afgesloten' hoofdstuk is. Plus hij heeft er alles al van haha. Hij is niet echt een hobby-man verder. Klinkt heel saai maar is niet zo hoor hihih.

En dingen gerelateerd aan hobby geef ik liever voor kerst ofzo.
    Dan doen we kadootjes onder de boom ( ben ik zoo gewend van vroeger haha. En vorig jaar in Parijs moeten missen!!) En dan krijgt hij wel sokken, een boek, een kerstbal, een fotokado etc. haha

Maar wil evt een foto van hem en mij op canvas laten drukken.. Maar ben er nog niet over uit wélke foto.. (handig) en wil nog effe erover nadenken. We hebben nog niet zoveel dingetjes in huis hangen qua foto's enzo dus tis een leuk ideetje.
    Of een nieuwe foto-muismat ( vorig jaar een gegeven en heb er toen mijn theekop op gezet whahaha.. dus er staat een kringetje boven onze hoofden :D )

Namen; weet iemand nog een leuke site, plek, boek, waar namen staan??

@ muts: wiegje.. Leuk joh dat jullie ook overstag zijn gegaan haha.

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Bloemm: spannend, je proefkapsel én de echo vandaag!!!

Flowertje: beterschap voor je kleine meid

Troetel: hier helaas ook geen cadeautjesinspiratie. Irritant trouwens, als je denkt dat je een financiële meevaller hebt en het gaat meteen al op aan rekeningen en allerlei stomme dingen.
    Zelf ben ik nu helemaal blut voor de rest van december, grrr... Heb nieuwe laarsjes gekocht, omdat ik even niet meer op hakken kan lopen vanwege m'n rug en dus iets met platte zolen moest. En ineens gingen de lowlandskaarten al in de verkoop vorige week (normaal februari) hop, weer 165 euro... dus nu is m'n eigen geld wel zo ongeveer op helaas... Gelukkig gaan de sintcadeautjes voor de familie uit de gezamenlijke pot en daar had ik m'n bijdrage keurig voor overgemaakt, pfieuw..

Ik vind de sneeuw supermooi, maar het is wel lastig dat er minder treinen rijden enzo. Gisteren mocht ik eenhalf uurtje eerder de trein nemen, omdat de directeur op buienradar had gezien dat de sneeuwbui eerst bij Leiden kwam en daarna bij Den Haag. Was wel grappig. In Den Haag was het nog helemaal normaal en tien minuten later stapte ik in Leiden in een witte wereld de trein uit!

Oeh, ik moet weer eens iets nuttigs gaan doen op werk.
    Tot later!

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hmm troetel die foto op canvas is wel een erg leuk idee!!!
    misschien een fotoreportage van jezelf bij een fotograaf????

als je bij google babynamen intikt krijg je een heleboel sites met namen...

Sanny wat lief van je werkgever dat je eerder weg mocht!!!!
    en wat gaaf dat jullie naar Lowlands gaan!!!
    werkse nog ff!!!

hihi ik was al wel voor een wiegje maar manlief niet.. die had zoiets van "hij ligt in de kamer naast ons" maar ik vond het idee wel fijn dat de kleine man dan naast me ligt... bij mijn zoontje heb ik overigens geen wiegje gehad omdat daar geen plek voor was maar achteraf had ik het wel fijn gevonden!

wij gaan zo de kinderwagen ophalen :D:D:D:D
    meteen ff kijken voor lakentjes voor erin :D:D:D:D

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hihih mijn manlief was ook een beetje zo over het wiegje mutsevluts. Maar toen we hem helemaal compleet tegenkwamen voor €50,00 kon hij er ook niet meer omheen:D

Fotoreportage; Hmm. Ik ben niet zo fotogeniek dus moet het van de foto's die we al hebben of die voor de feestdagen nog gemaakt worden. Maar dat komt wel goed:D

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag meiden,

sorry dat ik jullie verwaarloos maar dat begrijpen jullie hopenlijk wel. Ik heb tijdens het werk nog steeds last van harde buiken, deze zijn gelukkig niet pijnlijk, maar wel vervelend omdat ik me dan zo opgeblazen voel. Wel krijg ik steeds meer last van bandenpijn (het groeit ook hard momenteel mijn buik) en ik begin steeds meer last van mijn onderrug te krijgen (die altijd al zwak is geweest) Dus morgen maar weer met mijn leidinggevende bellen, want heb geen zin dat het straks bekken instabiliteit wordt.

Liefs

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Wel bij gelezen maar reageren via tel lukt niet zo heb me duim verbrand :(

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haaaai meiden! Ik typ even vanaf mijn telefoon :D.

Heb net mijn proefkapsel en makeup gehad voor de bruiloft, en een heerlijke gezichtsbehandeling! Voel me helemaal stressvrij! :D. We gaan nu even lekker ergens eten met vriendlief en dan wachten tot het 8uur is!! :D.

Ik laat het jullie vanavond weten! Duimen jullie voor me dat alles goed is? :D

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bloem ik ga voor je duimen!!!

hmm binna erg vervelend van je duim!!! beterschap!!

10. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Bloem ik duim ook voor je dat alles goed is!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @bloem spannend.

@muts leuk een wiegje. foto ???

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Gisteren niet online geweest in de avond. Nu ben ik er weer. Wat heb i het koud zeg. Mijn knieen doen ook lastig met het lopen. Ik voel ze en ik heb er eigenlijk wel een beetje last van. Kan dit met de zwangerschap te maken hebben? Nog nooit gehad namelijk.

Iemand heeft straks een geslachtsecho, ik weet alleen niet meer wie? VEEL PLEZIER

Mijn man heeft BK gehaald volgens mij. Want ik heb het te koud om ook nog boodschappen te doen en ik heb GEEN zin om te koken vanaaf.. Mag het? oke spreek jullie zo :D

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lapalam lekkerrr

@bloem oooo nog een uurtje

14. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    helluuur dames

had vandaag een afspraak bij de VK en alles is ook goed met de beeb. baarmoeder is net onder me navel en ik voel me frummel al bewegen zooo heerlijk
    hartslagje weer gehoord
    zoooo cute
    en ik had smiddags al warm gegeten en nu heb ik lekkere trek
    dus bij ny pizza besteld
    :S

nou volgens mij heb ik tot nu toe gelezen dat de dames die weten wat ze krijgen bijna allemaal jongens krijgen gefeliciteerd en binna is tot nu toe de enige die een meissie krijgt
    Gisteren was ik bij me collega in het ziekenhuis die ging donderdag met zwangerschapsverlof en kreeg vrijdag weeen en zaterdag bevallen van een kleine diva
    Echt heb de beeb gezien en ze is teeeee cute.
    Wou dat ik ookal zover was en dan me kleine mocht vast houden.
    ik wil ook weten wat ik krijg want ik heb zaterdag de babykamer opgeruimd en toen heb ik alle dozen met rompertjes en kleding uit gepakt en echt ik heb rompertjes en dekentjes en van alles genoeg
    hoef alleen gewoon kleding te kopen en dat zal ik dan wel in het nieuwe jaar doen.
    Ben nog wel af en toe misselijk zoals nu maar dat wiul zeggen dat ik wat moet gaan eten maar het duurt nog ff voor me pizza komt.

Dames een hele fijne avond en ik ga weer lekker verder met meelezen
    dikke knuffel

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nee binna helaas geen foto... maar schoonzus zei net "twas net een verschrikkelijke paasei" dus ik denk dat ik m ga pimpen (als dat mag)
    ben wel erg benieuwd hoe ie eruit ziet!!

oeh lekker ny pizza... ik had mn zinnen op bami gezet maar helaas geen mix meer in huis... :(

chaartje wat fijn dat je frummel al zo goed kan voelen... en leuk het hartje gehoord te hebben...
    wauw verlof en een dag later bevallen... verder wel alles goed met de kleien??? en heeft je collega nu dan 12 weken verlof??

whoehoe de kinderwagen staat... de box is in elkaar gezet op het kamertje om te controleren of alles erbij zat... :D:D

16. meedje

meedje Niet meer actief

Hey dames!
    Even snelle reactie, moet over 5 minuten weer weg namelijk...

Zijn er nog liefhebbers voor een mozeswiegje incl. standaard?
    Kwam er vandaag achter dat wij via via de wieg kunnen krijgen waar mijn vriend en zwager ook in gelegen hebben... Vind dat toch wel leuker denk ik:D

17. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    muts yup die hoeft niet te werken tot half maart
    eigenlijk was dit alleen maar in haar voordeel
    want ze had al last van BI en de vraag was voor haar nog maar of ze als ze later was bevallen of ze dan nog wel zou kunnen lopen. Dus der meissie heeft haar infeite ook een soort van gered
    en het kindje heeft maar een dagje op de neon gelegen
    en mag straks bij haar liggen volgens mij vandaag al
    dus het gaat prima en ze kan nu lekker 3 maanden van der kindje al genieten

18. meedje

meedje Niet meer actief

ps wat betreft verlof, bijv. bij mij. mijn verlof start op 23 maart en als de baby voor of op 5 mei geboren wordt heb ik verlof(+vakantie) tot 8 augustus. Als de kleine later komt(bijv. 2 weken) dan zal de einddatum van je verlof meeschuiven.

Tenminste zo is het mij uitgelegd:D

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    dag lieve lieve meiden

oeeee bloempje bijna je echo wauwwwwwwwieeee wat zal het zijn ik denk dat je een meid krijgt :p de 2de meid van ons groepje hihihi

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Meedje, ik ben nog opzoek naar een wiegje en ben wel benieuwd. Ik stuur je wel even een PB!

Deel Deze Pagina