Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ha flower dat heb ik precies hetzelfde, vooral als ie een biertje heeft gedronken haha, maar hopen dat het over gaat.

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    fijn dat je echo goed was snieke!!!

hahaha flowertje toch... arm ventje van je hahaha... maareh hier ook die zweetlucht als ie uit zn werk komt .. kan er nu ook echt van kotsen.. eerder trok ik het nog wel voor een half uurtje maar nu echt niet meer.. ben blij dat het niet zo warm meer is :D
    enne hier ook geen sex hoor... heb er of geen zin in of ben te moe.... (lees: stap in bed en slaap...)

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik vind het zo sneu hij wilt dan een kus en dan nog ruik ik van alles hahahhahahahhaha

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    hahaha arme mannetjes zeg

5. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    oohh ik dacht dat ik de enige was maar ik kon mijn vriend totaal niet uitstaan echt als ik al naar hem keek walgde ik van hem
    en toen ik in Suriname was bij hem was elke dag voor mij een drama en ik vond het zo erg maar ik kon niet naar hem kijken hem niet ruiken niks en dat was echt heel erg want mijn vriend voelde zich echt gekwetst en hij is al zo verlegen maar ik kon hem gewoon niet om me heen verdragen.
    Dus gek genoeg ben ik reuze blij dat ik weer in nederland ben maar ja ik sta er nu wel alleen voor maarnog gekker kan me dat eigenlijk niet zoveel schelen ben al veels te blij dat ik niet meer zo misselijk ben.

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahhahaha erg he dat heb ik dus ook precies hoe jij het zegt

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hey chaartje... kom je vriend hier wonen of ga jij daar wonen?? hoe gaan jullie dat in de toekomst doen?? gewoon ff een nieuwschierig vraagje....

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Wilde ik ook net vragen muts...ikke ook nieuwsgierig haha

9. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft

nieuwsgierige aagjes hahaha:D

Nou voorlopig blijven we apart wonen ik in nederland en hij in Suriname
    We gaan wel ons best doen dat hij met de bevalling aanwezig kan zijn maar of dat gaat lukken is nog maar de vraag want tegenwoordig zijn ze niet zo makkelijk met het geven van visums
    Maar in de toekomst wil ik wel terug naar Suriname en hij is nu ook heel hard aan het werken en sparen zodat we snel ons huisje kunnen bouwen en dat we dan daar kunnen wonen
    Ik denk niet dat hij hier gaat kunnen aarde want in Suriname heb je veel meer vrijheid dan hier en ben je meer buiten.
    Hier in Nederland zit je praktisch de hele dag binnen 4 muren en kan je alleen maar ergens heen op afspraak en het kost geld
    Dat is in suriname gelukkig niet altijd het geval

Maar voorlopig blijven we latten

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Oke weten we dat ook weer haha Hoop wel voor jullie dat hij erbij kan zijn bij de bevalling

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal :D Ik ga proberen op iedereen te reageren

Hopmarjanneke: Vervelend he dat alles weg was, maar gelukkig hebben we elkaar nog hahaha

Sunny; spannend he zo'n intake. Ik ben echt benieuwd of het klikt, wat ze vragen enz enz

Sanny; ik moet heel hard lachen om je inlegkruisjes verhaal hahahaha! Geweldig

Flowertje: Zit je onder de pukkeltjes? Daar ben je mooi klaar mee dan hihih

Chaartje: Welkom & gefeliicteerd

Zustertje: Inderdaad hopen dat het hartje klopt. Spannend moment he? Ik mag donderdag

Rianne; Ouderavondje overleefd?

Guusje; dat was jij inderdaad. Sorry, was even niet zo helder!

Meedje; Is het bij jou nog gelukt om iets binnen te houden?

Muts; ben jij dat? Leuke foto's

Snieke: Gefeliciteerd met je mooie echo :D

FLowertje: Hihih, dat doucheverhaal had je ons best mogen besparen:D

Hier: Ik voel mij niet echt misselijk ofzo. Integendeel. Soms wat draaierig, maar geen bijzonderheden.

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    En ik dan palma???snik

13. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Sorry Wish; jij had inderdaad iets getypt :( ooooo, wees aub niet boos op mij!
    Hoe gaat het met je .... daar? Al wat beter? Helpt het zalfje?

Ik had vandaag trouwens mijn skinny aan! Het zat HEERLIJK. WAT een verademing!

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mensen; Als ik je heb overgeslagen is het echt niet persoonlijk :( Stom van mij

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    hahaha nee hoor ik zit te dollen...had niks bijzonders.Zalfje ga ik zo pas smeren voor het slapen gaan.

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    aaaaaaah arme wish!!!!! *geeft troostknuffeltje*

oke chaartje we zijn weer op de hoogte hahaha... was ik ff heel erg benieuwd naar...
    zou idd wel heel erg fijn zijn als ie bij de bevalling kan zijn... kunnen ze moeilijk gaan doen over een visum??
    zie het wel eens op tv dat ze australie in willen onder het mom van vakantie vieren maar ondertussen komen ze om te werken...

fijn la palma dat je je zo lekker voelt!!!
    als je je draaiierig voelt moet je ff wat eten (klein hapje is al voldoende)...
    en ja dat ben ik op de foto...

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Dat helpt meteen muts;)
    Mooie foto's!!

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer heb je weer nachten Wish, dan ben je niet zo vervelend :p hahahahahaah, grapje hoor.

* Trek in autodrop *

Muts: Ja precies, ik eet nu echt vaak kleine beetjes. Tenminste dat probeer ik. Een opkikkertje doet ook goed! :)

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hahaha volgende week dinsdag pas weer...eerst nu donderdag en vrijdag nog avonddiensten. Dus kan nog 2 dagen vervelend doen;)

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina