Volgende week pas een boom kopen neee na het wiekend staat ie al. pff zou hem nu al neer kunnen zetten hoor. baal al dat sint in het wiekend valt @muts ik vondt het niet zo staan had bij een kaartje gezed liefs steve sabrina silver en ,,,,, maar vondt het niet zo dus dacht dan maar niet @bloem je laat ons toch niet gewoon twee weken lang in spannening
@sanny bij het raam niet vanwegen tocht en in de toekomst klimmen. bij de verwarming niet vanwegen warmte. dus je kan dar ook allemaal zelf rekening mee houden kachel niet te hoog wordt toch niet geadviseerd en toch raam dicht als de kleine slaapt
Neeeeeee, dat doe ik jullie niet aan hoor Binna! Ik zal proberen eerder een foto te plaatsen. Maar kan het niet beloven Volgende week zaterdag (ochtend) zijn we sowieso terug van Texel
Binna meisje Bloem meisje Flowertje jongen Muts jongen Sorry weet het even niet veder uit me hoofd schaaaaam
bij de hyves is al een forum waarin je kan aangeven of je een zoon of dochter krijgt... Mei mama's 2011 (zp) - Hyves.nl sanny wij gaan het bedje in een hoek zetten maar niet te dicht bij het raam waar ook de verwarming onder zit... en van de winter meer halverwege de muur (wij hebben een groter kamertje... 3 x 4,5 ofzo)
haha die had het bij ons fout..... net als het dochtertje van een paranormale vriendin... en de persoonlijke pendel ook fout... de pendels hier op zp en mn p. vriendin hadden het wel goed...
Bij mij stond voor het hele jaar een meisje! Alleen als ik in Januari zwanger was geraakt stond er een jongen
haha das wel erg makkelijk van de kalender!!!! binna ik bedoelde ook geen puntjes maar een echt vraagteken! enne ik heb in het buiken-foto-topic net ook ff de oproep geplaatst of er daar dames zijn die lid zijn van de hyves zich ff willen voorstellen (zag een stuk of 5 dames die hier niet meekletsen maar wel in dezelfde periode zijn uitgerekend)
Ik ga mijn bedje in duiken meiden! We hebben een lange en drukke dag morgen Welterusten allemaal en een fijne avond nog!