Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    [FONT=&quot]Goedemorgen meiden,

Wat een heerlijk wakker worden met dit winter-wonderland! Leuk om te zien hoe de auto’s 10 km per uur rijden hahaha.. De sneeuwschuiver-man heeft zich denk verslapen.. Van de week reed hij al om 07:15 door de straten maar nu nog geen spoor te bekennen.
    Net lekker een flinke wandeling met de hond gehad, heerlijk zo met dit weer.

@ meimamma; Mja sinds het begint v.h. 2e trimester ben ik echt misselijk en aan het overgeven. Dus kan die lucht uit die flessen slecht hebben meestal. Dus vaak doet mannetjelief het voor me overgieten!

@Mutsevluts; Ja kan me de achternaam die ze zei nog herinneren. Maar ze deed zo bespottelijk dat het volgens mij ging om een vreemde vrouw die niet van dat echobureau was zegmaar.. Maar ja weet toch zeker dat ik het juiste nummer had gebeld. Stond echt verbijsterd toen ze zo deden maar had later de neiging die naam op het internet te zoeken en dan nog eens te bellen naar het nr erbij. Heel vreemd..
    Zou van het geld van sm idd iets nuttigs kopen wat je kunt gebruiken! Een kruik ofzo.
    Ze geeft het geld toch zodat je zelf iets kan uitkiezen omdat ze er zelf niet om kan.

@ Beddengoed; hmm wij hebben alleen voor het wiegje al een stoot beddengoed. Voor het ledikantje nog wat shoppen. ( had van schoonmoeder wel een lakentje gehad (PAAARS MET ROZE STIPPEN!!!) maar dat vond ik afschuwelijk.. Heb het overigens nog wel liggen.. )

@ Bloem; ohhh vandaag is het zover. Heerlijk in dit witte wonderland!! Leuk hoor. Veel plezier vandaag.

@ binna; Dankje meid dat je het aangeeft dat ik op moet passen. Zal ik doen. Zal het ook aangeven bij de VK komende dinsdag.
    Kan het misschien komen door veel stress of iets? Want ‘veel doen’ doe ik niet echt!
    Als ik gisteren een wasje en een afwasje heb gedaan is het veel. Ik hield me expres rustig om effe te kijken wat dat zou doen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat moet toch het huis al een beetje aan kant voor de verjaardag.

@ mutsevluts: Haha moet lachen om jou. Ik gebruik de naam van mijn vriend ook al. Zeg elke keer ook tegen hem voor de gein: Schiet nu eens op met dat aanzoek je weet dat we het allebei willen en ik gebruik nu illegaal jouw achternaam. Hahaha:D

@ Sunnie: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Grappig mijn vriend is 27 zodra de kleine geboren wordt. Ik daarentegen wat jonger haha, zal hier niet te veel spammen met mijn leeftijd! :$

@ kerstkaarten:
    Ben er idd ook al mee bezig geweest haha. Maar moest zeggen dat ik er nog wel even van genoot om enkel onze twee namen erop te zetten :$. (bij de oma’s to be heb ik er wel ‘en de kleine uk’ bij gezet)

Denk dat ik niks vergeten ben haha :D

[/FONT]

2. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Goedemorgen!
    hier ligt ook flink wat sneeuw!

Mei mama veel plezier!

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

het punt is: ik klets hier wel mee, maar ik kan niet altijd online zijn. heb een drukke baan (werk 3 dagen in de week) en het is nu behoorlijk druk. verder heb ik nog een peuter van 2 jaar rondlopen en m'n huishouden moet ook nog gedaan worden. als ik in die 3 dagen werk, werk ik altijd achter een computer en heb 's avonds geen zin om achter m'n computer te gaan zitten. daarom post ik zo weinig. maar wil t wel, maar t kan niet altijd. Ik hoop voor jullie dat dit een juist antwoord is en dat jullie dit respecteren.

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

BTW: sneeuw valt nu met bakken uit de hemel. moet er straks nog door met een peuter. wordt denk ik heel langzaam rijden met de auto.

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier ook grote vlokken. Mannetje is bewust half uur eerder naar werk vertrokken. Maar moet er zo zelf ook nog even uit. Hoop dat het straks wel iets minder sneeuwt.

6. meedje

meedje Niet meer actief

Sneeuw? Waar?:(
    Hier niet hoor, denk dat het hier te koud is daarvoor... Krijgen volgens de buienradar ook geen sneeuw...:x

Goedemorgen allemaal!!
    Vandaag alweer 18 weken! Over 2 weken en 1 dag de 20 weken echo. Waarschijnlijk vandaag de badstandaard halen(nu 20% korting bij babydump) en nog wat andere kleine dingetjes. Misschien nog even kijken naar wat extra kleren. Heb op dit moment 2 broeken en 2 shirtjes+trui die ik aankan(wat er nog redelijk uitziet) en dat is wel een beetje weinig.
    Fijne dag allemaal!

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Denk niet dat de kou er iets mee te maken heeft. Het is hier -7

8. meedje

meedje Niet meer actief

Er komt hier alleen een beetje stuifsneeuw naar beneden. :(
    Vind sneeuw zo leuk, dan had ik heerlijk een lange wandeling in de sneeuw kunnen maken.
    Ach aan de andere kant, nu is het niet zo glad en dat is ook wel lekker

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Goeeeeedemorgen!!

@Troetel: ieuw, ja die vieze geur uit die flessen! Ik ademde het maar gewoon niet in tijdens het overgieten, dan ging het wel, maar BAH! Ben blij dat dat klaar is!

@Meedje: hier ook een kledingtekort! Ik ga dit weekend alles wat ik niet meer pas maar even in van die hoezen of dozen doen ofzo, want ik raak het overzicht een beetje kwijt. Moet vooral eens een nieuwe broek hebben, want heb pas 1 zwangerschapsbroek, die al door 2 vriendinnen is gedragen, dus die band aan de bovenkant is eigenlijk te wijd voor mij, maar als 'ie pas uit de was is, gaat het wel. Verder pas ik gelukkig m'n lange (tot over de kont) stretchhemden van Sutherland nog. Die rekken lekker mee en omvatten m'n buik precies goed. Hier kan ik goed laagjs mee maken nu het zo koud is!

Ben vanmorgen door de sneeuw naar het station geschuifeld. Heb de fiets maar laten staan, want weet ook nog niet hoe de avond gaat lopen.

Straks met m'n stagiaires naar Amsterdam voor een terugkommiddag op hun opleiding (mijn eigen oude opleiding :) ) Daar tref ik ook een oud-studiegenootje en met haar ga ik even een snel hapje eten. Daarna weer naar Leiden terug.
    Eigenlijk heb ik vanavond dansen, maar ben m'n spullen vanmorgen vergeten in m'n tas te doen, dus dat schiet niet erg op... Denk ook dat ik te laat in Leiden terugkom. Het is toch al gauw meer dan een uur, omdat er geen rechtstreekse trein vanaf A'dam Muiderpoort gaat en het is maar afwachten hoe het gaat met de vertragingen enzo. Moet nog even wat ophalen bij vrienden die niet ver van het station wonen en kan nog even jonge poesjes komen aaien bij een andere vriend van me en om 22u moet ik bij weer een andere vriend zijn, want dan gaan we met m'n eigen vriend erbij de finale van Expeditie Robinson kijken. (m'n vriend moet eerst trainen, dus we nemen het op) :)
    Daarna kan ik lekker met de auto mee terug naar huis!

Pieuw, wat een verhalen alweer! M'n baas zal wel weer blij zijn met mijn productiviteit :S
    Tot later!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    @Bloemmmmm: een hele fijne dag toegewenst vandaag!!!! Veel geluk! En veel plezier op Texel!
    Oh en een meid!!!! Gelukkig wordt het een beetje recht getrokken dus, met al die jongens

@Meimama: bedje voorverwarmen.. daar hebben wij elektrische dekens voor, ook errug behaaglijk. Oh lekker Hachee... heb ik gisteren ook gemaakt!!!

@muts: pffftttt.... dus toch een onverwacht bliksembezoek gehad van schoonouders. Dus ook mooi direct een wieg gescoord, prima toch!
    Gelukkig is dat qua verlof goed geregeld hoor.... je hebt altijd die 16 weken!!!! Dus collegaatje hoeft zich geen zorgen te maken.

@Bianca: balen zeg wanneer met dit weer je kachel lekt.

@Sunnyqueen: balen meid dat je zoveel last hebt van je buik/banden. Gelukkig dat je leidinggevend nog het een en ander heeft kunnen regelen voor je!

@Chaartje: fijn dat het allemaal zo goed gaat met je frummel

@minnie: ik heb de doos vorige week opgehaald en vond m wel leuk ja.

@Monika: wij zijn dik 16 jaar samen, maar ik mag dus niet meer zeggen "vriend", dus ja wat zeg je dan wanneer je niet bent getrouwd.... nu zeg ik dus maar vaak partner.

@Sunnie: nog van harte met je verjaardag.
    Mbt kamertjes: vriendlief is nog druk bezig met de bovenverdieping dus voorlopig nog geen babykamertjes om klaar te maken.

@meedje: ook hier is het nog grijs... alhoewel, de parkeerplaats in Groningen is wel wit geworden, maar vanmorgen nog echt helemaal niets, ook thuis niets.

@meself: Joepie vandaag alweer 19 weken!!!! Ook hier vooral 's avonds wat meer een trekkerige buik, zo nu en dan ook overdag, maar niet al te vaak.
    Dinsdag geholpen met de Schoenmaatjesactie van Edukans. Je wordt daar zooooo blij van, ik ga volgende week nog een dagje vrijwillig meedoen. Al kost het me volgende week wel een snipperdag. Dinsdag was "op kosten van de baas"!
    Gisteren thuis geweest met klappende koppijn, nu nog beetje vaag, zwaar gevoel, maar kan wel werken.
    Vriendlief heeft sinds gisteravond de hele "kap" in de isolatie zitten, dat scheelt toch echt een slok op een borrel met deze kou. Dan kunnen we binnenkort de gipsplaten enzo gaan bestellen en kan hij verder met de afwerking.

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    *klaagmodus aan*

Oke ik had dus vandaag nog geen 'samentrekkerig en stekerig' gevoel in mn buik maar een telefoontje van manlief deed het net wel opwekken.

Zoals jullie miss wel herinneren moest hij vanavond de nacht in en was hij morgen vrij.
    Gisteren zei zn baas al ineens: Ja maar we hadden niet afgesproken dat je vrijdag vrij was. Dat is afhankelijk van het aantal uren dat je in de nacht werkt.

Dus als het aan baas ligt moest hij vandaag van 7 tot 18:00 en dan vannacht van 23:30 tot ... ( waarschijnlijk 5 a 6 uur in de ochtend) en dan morgen wéér werken. Anders zou het hem vrije uren kosten. Dus mannetje had zoiets van mij best heb toch nog ADV-uren openstaan maar ga morgen echt niet werken. Als ik al in de nacht sta.

Nu belt zijn baas net dat de nachtdienst niet doorgaat en hij dus morgen gewoon moet werken.

Hij had zich er helemaal op ingesteld extra bijgeslapen en al. Ik had het eten al klaar staan en we hadden morgen gepland voor allerlei afspraken:
    - in de ochtend ging ik het huis schoonmaken als hij lag te slapen
    - daarna om boodschappen
    - en naar de gemeente voor erkenning
    - kapper komt om 15:00
    - nog een beetje schoonmaken en opruimen in en rond huis
    - savonds hapjes maken etc.
    zaterdag dan nog wat hapjes maken en uitrusten

Mede omdat ik veel buikpijnen heb en we zondag mijn verjaardag vieren wilden we alles een beetje verdelen over die twee dagen. Plus in de kerstvakantie gaan we waarsch. de verbouwing afmaken. Dus dan hadden we nu een beetje 'lang weekend' ( hij is maandag wel vrij). Ja niet dus, alles in de soep. En ik moet alles doen vanavond of morgen alleen. En de dingen de we samen zouden doen komen op savonds of zaterdag.. Heel leuk want ik kom niet verder dan kleine dingetjes doen per dag omdat mijn buik dan helemaal gaat trekken en strak staan en pijnlijke steken etc.

Ik zit nu echt gewoon te huilen en vriend was ook niet al te blij!
    Het is niet de eerste keer dat overwerk of een nachtdienst op t laatste moment wordt afgeblazen!
    *klaagmodus uit*

12. meedje

meedje Niet meer actief

ow troetel! Wat Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!!!(lees alleen de eerste letters)

Kan me zo voorstellen dat je daar verdrietig en boos om bent! Dat is een enorme teleurstelling, als ik in de buurt zou wonen zou ik langskomen om je een handje te helpen!!!

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wat klote zeg!!!!
    Maarreee, wat zijn baas wil dat mag helemaal niet zo. Kijk eens in de CAO en anders in de Arbeidstijdenwet. Er moet nl minimaal 8 uur rusttijd tussen zitten en zeker wanneer je in de nacht hebt gewerkt!!! Wanneer hij dus wel vannacht had gewerkt dan had hij morgen gewoon vrij horen te krijgen!!! Wat een kloothommel zeg!

14. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Bloem Fijne dag vandaag!!!

Troetel balen zeg! wat raar van je baas zeg, ik zou als ik jou vriend was die dagdienst echt niet gaan werken! je hebt toch rust nodig?
    Balen dat je last hebt van je buik, ik heb het ook snel maar wil toch vanalles doen dus zit mezelf af en toe een beetje in de weg met het verplicht rustig aan doen.

hier net even in de sneeuw gewandeld met de hond, ga nu maar even wat in het huis doen maar heb geen zin ;)

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    #4495 Troetelbeer90, 2 dec 2010
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
    Als slagroom op de taart (ahum) net ook nog soort van ruzie gehad over de telefoon.. met mannetjelief

Ik zat al te huilen en hij bedoelt het vast goed hoor dat hij steeds belt om te vragen hoe het nu gaat. Maar door die !@#*!@*#!@*#!*@#*!@#*!@ baas van hem worden mijn buikpijnen alleen maar erger. Had zoveel gepland om te doen en dat ga ik echt niet redden als ik dat 'rustig volgens de zwangere methode' moet doen.. dan word ik helemaal gek..
    En mannetjelief probeert het op te lossen maar tja hoe kan dat nou als hij morgen ipv vrij zijn moet gaan werken!!
    Zegt ie: Ja ik kan om drie uur thuis zijn.. Nee dat maakt verschil met 17:00. Leuk als de kapster om 15:00 ook komt.. Schiet ik weer helemaal in de stress..
    Ik moet nu dus de kapster nog afbellen als ik haar al te pakken krijg.. zucht.. Want die had ik morgen ingepland. Nu moet mannetjelief zaterdag naar de duurdere kapper om de hoek.. Slokt ook nog een stukje zaterdag op, lekker handig.. ARGHHH!@(*#(!@#(!@#(!@#(!@#(!@#!(@#(@!

Ohja dankjullie voor de lieve reacties:) doet me wel een beetje goed hoor meiden dat ik hier mijn ontzettend grote geïrriteerde ei kwijt kan:D

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Bianca het is niet persoonlijk bedoeld.... ik zag namelijk een aantal dames wel in het buikjestopic maar niet hier en aangezien Binna en ik beiden al een paar keer hadden gevraagd om zich kenbaar te maken gaf ik het daar aan voor de dames die hier niet meelezen/schrijven en hier om het Binna te laten weten.. nogmaals tis niet persoonlijk bedoeld!!

Troetel ff meedenken hoor: als manliefje morgen om 15.00 uur thuis kan zijn kan de kapster toch eerst jou knippen en dan hem??
    en hij is maandag toch vrij? waarom dan maandag niet erkennen??
    jij smorgens op je dooie gemak het huis schoonmaken en als de kapster weg is samen boodschappen doen???
    zaterdag kan hij dan om het huis opruimen en jij kokkerellen???
    dan kun je iig vanavond rustig op de bank zitten ipv rond te rennen...
    tis maar een idee..... zet het anders ff rustig op papier zodat je het beter in je op kan nemen en het rust in je hoofd brengt...

Marjan GEFELICITEERD MET JE 19 WEKEN!!
    ik weet nog niet hoe het wiegje eruit ziet.. als ik eraan denk zal ik strax schoonzus ff vragen of ze de foto kan laten zien... (net vergeten door de drukte)
    whaha hier heeft man ineens een peper in zn kont zitten... hij is nu druk aan het verven op zolder zodat het bedje in elkaar kan en de commode opgezet kan worden.. heb nu namelijk alles in het "overgebleven" gedeelte van onze kledingkast zitten...

Meedje hier een laag stuifsneeuw van ongeveer 5 cm... :x
    en daaronder een laag ijs.. :x

Sanny veel plezier!!!! doe je wel voorzichtig??
    enne hier ook nogsteeds mn eigen shirts aan maar die ga ik heel binnenkort ook vervangen want ondanks dat ik nog geen grote buik heb merk ik wel dat de buik er een beetje in blijft zitten.. vind het dan zo zonde als ik na de bevalling met een opgerekt shirt zit/loop...

grrr hier ff helemaal over de riedel gegaan vanmorgen... auto wilde niet starten... dus lopend naar school met mn ventje... ik stak de straat over en een moeder van school reed gewoon door!!! gelukkig werd ik halverwege wel opgepikt door een andere moeder (die ik overigens maar 1 keer heb gesproken)... toch nog redelijk optijd op school :D
    daarna met schoonzus boodschappen gedaan voor vanavond.. en ondertussen belde mutseman dat de auto het gewoon deed :x (de auto houdt niet meer van me :()
    zo ff proberen of ie start want ik heb om half 4 gesprek op school over de uitslag van de test die mn zoontje vorige week heeft gehad... als ie niet start moet ik dus weeeeer lopen!!

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi hoi,

Hier even een berichtje uit een zeer wit!!!! Duiven!
    Wat heb ik ene hekel aan dit weer zeg!
    Ik zie hier dames zeggen dat ze het helemaal geweldig vinden... Nou doe mij de zomer maar.
    Wat een &^$%%&*^%&*weer!!!! Ik heb er nu na een paar dagen alweer helemaal de scheit van!

Zo dat was mijn gal-spuwing weer voor nu;)

WIj hebben vanmorgen controle gehad bij de vk!
    Ik heb een zeer beweegelijk en aktief typje in mijn buik zitten met een mooie hartslag:D:D:D:D aldus de vk (en trotse mama natuurlijk:))
    Hij/zij lag iets achter mn schaambot en was even lastig te traceren, maar ja dat eigenwijze heeft ie van zn ma!
    Vk moest voor zowel echo als doptone flink drukken en zoeken.
    Helaas geen foto mee gekregen, maar aangezien het zo verstopt lag zou ie dr ook niet op zn mooist op staan hihiih.
    Maar we zijn weer helemaal gerustgesteld en totaly in love:):):p;)

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    heeei meiden ...!!!

pfff troeteltje knufffie meid is niet leuk he..!!!

ben nbenieuwd hoe de dag is van bloem

en hier veder naar de fisio geweest en heb geen bekkeninstabilitiet ja wel een beetje maar ook erge rug instabilitiet:s uuuh daar ben ik dan klaar mee...
    nu 2 keer in de week fisio hoop dat het vergoed wordt anderes ga ik huilen...:(

hij heeft ook even op rug geduwt hmmmmm lekker je hoorde alles kraken was wel fijn

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier dan een berichtje uit het witte Sittard...10 cm lag er op de auto. En daar was gisteren nog mee gereden en alle sneeuw af gehaald (ik veeg het altijd helemaal weg).

Balen Muts van de auto. Hoop dat hij het net wel deed???

Vanmorgen de stad in geweest voor een stukje leer. Door dikke vlokken sneeuw moeten lopen. Kom ik thuis, is het met een half uurtje compleet opgehouden en is de zon gaan schijnen....;) Heb ik weer.
    Maar wel geslaagd gelukkig.

Mijn man zou morgen examen hebben om rijles te kunnen geven voor de aanhanger. Gaat die niet door vanwege het weer....hoop dat hij binnenkort wel doorgaat dan.
    Maar scheelt wel, nu hoeven we morgenochtend niet om 5 uur al te vertrekken..:$ :D

Moet hier in huis eigenlijk nog opruimen, maar kan er de puf niet voor vinden...blegh

20. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    mei mama fijn dat alles goed was!! super!

flowertje hopenlijk helpt de fysio, is echt niks als je zulke pijn in je rug hebt!

Hier nog wat in huis gedaan, net even samen met m'n vriend met de hond gewandeld door de sneeuw en nu zit ik een film te kijken en mijn vriend staat heerlijk voor mij te koken! (al de hele week) echt fijn is dat!

Deel Deze Pagina