Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Troetelbeer, jeetje kan me voorstellen dat je er flink van baalt. Kan er ook altijd zo slecht tegen als dingen ineens weer omgegooid worden. Probeer wel echt rustig aan te doen he. Al weet ik ook hoe moeilijk dat is.

Flowertje, hopelijk helpt de fysio en word het vergoed. Het is anders inderdaad een dure grap. Mijn fysio zei laatst ook kijk even goed je verzekering na omdat ik er voorlopig nog niet klaar mee ben.

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik krijg maar 9 vergoed en tja ik moet 2 keer per week pffff

kijken of ik grobische ben omdat ik me bekken gebroken heb door ongeval

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

heh jakkes flower wat een vervelende toestand met je rug zeg!
    Veel sterkte en hopelijk heb je gauw profijt van je therapie!

Ik ben ook zeer benieuwd naar de dag van Bloem:D

Ik sta op ploffen! Net hutspot met hachee gegeten kan haast geen pap meer zeggen.
    Mijn liefje is zo lief geweest de badkamer schoon te maken:D
    Daar heeft ie weer punten mee gescoord hahah

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Tja wist niet dat het bestond hahahahaahahah rug instabiliteit hahahah

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meden

@mutsefluts jeetje balen zeg van de auto en niet echt leuk van die ander ouders zeg. gewoon door rijden gelukig stopte die andere wel
    heb je op de hyves gezien dat er eentje had gereageerd wat is zp naam

@flowertje jeetje meis dat is niet niks. sterkte

@faith hmm lekker he een man die voor je kookt

@mei mama leukk even kunnen spieken naar je kleine

@troetje jeetje nou dan zou ik ook balen hoor. grrr wat zijn bazen soms toch makelijk en niet nadenkend

@hopmarjaneke gefelicteerd met je 19 weken ik morgen al weer zo leuk

@Sanny was het nog leuk met de staigere is amsterdam woon je daar dicht bij. (ik wel)

Pfff was weer een druk dagje steeds en dan wordt ik wel eens boos op jullie denk aan je buik. en nou was die van mijn deze en vorige week ook hard na het werken. dus moet meer op leten (bloos)

mijn mannetje was vrij vandaag en heeft lekker gepoets en gekookt heerlijk

6. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Allo allemaal, ik lees wel mee maar heb weinig toe te voegen, voel me ziek, zwak maar niet misselijk :p flinke kou te pakken, bah...

Flowertje, welke verzekering heb je dan? Want in de basis zit geen fysio, pas vanaf de 9e behandeling (volgend jaar vanaf de 12e...) bij chronische klachten ofzo? Dus je bent aanvullend verzekerd en zit het al snel goed met fysio toch?

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Bloem, heel veel plezier vandaag! Genieten hoor!!!

Troetelbeer, wat vervelend zeg dat werk van je mannetje! Kan zo lekker heftig aankomen hè met al die hormonen in je lijf. Jij hebt ook echt wel goed last van je banden… Wilde dat ik je kon helpen. Sterkte!

Meimamma, wat heerlijk dat alles goed is met jullie kleintje! Geweldig dat jullie het hartje hebben gehoord!

Hier ook heel leuk nieuws te melden; mijn collega zijn vrouw is zwanger!!! Ben zo blij voor hem! Voelde weer net als dat ik ons nieuws wereldkundig maakte. Wel heel speciaal ook; ben de enige die het weet op het werk. Ze is pas een paar weken, maar vind het zo ontzettend leuk voor ze! (En voor mezelf, lekker weer ongestoord kunnen babybeppen!);)

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    IIk hebk heb zilvere kruis aanvullende verzekering die vrouw van de zilvere kruis zei dat ik er deze jaar 9 vergoed krijg daarna betalen en volgens jaar 12

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Probeer het chronisch te laten verklaren. Doe ik ook steeds en dat scheelt bakken met geld. Ik heb ook een chronische vergroeiing aan mijn rug en blijkbaar rekenen ze iedere keer op een wonder, want je kunt je voor maximaal een jaar chronisch laten verklaren...

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oke ik ga het maandag eens uitzieken alleen zei die vrouw van mijn verzekering dat ik 9 behandelingen vergoed krijg daarna betalen maar nu hoor ik wat anders hummmm

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

ik had ook nog nooit van rug instabieliteit gehoord. Maar zo zie je maar weer...

Ik ga zo offline ben kapot van een dag niets doen!
    Nog even op de bank LIGGEN tv kijken en dan optijd onder de wol.

Alvast weltrusten meiden!

xx

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,even een snelle hoi van mij. Hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie allen lekker warm binnen zitten :D

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hooooi meiden! We zijn nu Man en Vrouw &het was een geweldige dag!! :D
    We hebben er ontzettend van genoten. Ik duik nu direct me bed in want ben heel erg moe.

Welterusten allemaal!

14. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    GEFELIcifLAPSTAART BLOEMMMMM!!!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Gefeliciteerd mevrouw en meneer bloem. ;)

Goeimorgen de rest

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    BLoem.. SOrry schat, ik wist niet dat gisteren je trouwdag was. Dan had ik het gisteren gedaan, maar nu alsnog dan: GEFELICITEERDDDDDDDDD. Geniet van elkaar. MAN & VROUW. Wat bijzonder.

Goedemorgen allemaal. Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag mijn vrije dag. Ik hoopte dat ik niet naar buiten hoef, maar ik had al een afspraak om te babysitten. GRRR> Ik ben zo bang in dit weer :(

Fijne dag allemaal.

Oja, als ik mijn laptop in bed op mijn buik leg, voel ik de baby. Hij/zij vindt het volgens mij niet helemaal prettig zo'n lappie

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hebben er andere meimamma's trouwens ook last van jeukende (.)(.)?

18. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden:D

Mannetje gaat proberen om een uur of 10 thuis te zijn ( straks) dus dan hebben we nog een redelijk dagdeel voor onszelf. Zijn collega ( is normaal niet zo zelfstandig) was er helemaal niet blij mee dat die nachtdienst niet doorging want die zou vandaag alleen staan.
    Dat is een apart persoon hoor die man. Die kan slecht alleen werken, dus als dat moet schiet hij helemaal in de stress.. Maar nu had hij zich er al op voorbereid. Belt mijn mannetje zijn collega gisteren in de middag, had de chef hem helemaal nog niet ingelicht. Schoot die collega weer in de stress omdat hij zich verheugd had op een dagje alleen werken en de bus meenemen en al ( normaal rijdt hij alleen maar mee!).. Dus mijn mannetje een deal gesloten met collega en helpt hij nog ff tot een uur of 10 met een storing en dan komt hij naar huis:)
    Gisteren mocht hij om kwart voor 4 vertrekken uit etten-leur en hij was om 17:00 thuis. (heerlijk dit weer, ahum!!)

@ Bloem: Gefeliciteerd!! Hoop dat je een topdag hebt gehad. Heerlijk nu man & vrouw, geniet er van.

@ zorgverzekering: ben nu ook weer aan het uitvogelen wat dat betreft. Zitten nu bij CZ mannetje heeft aanvullend: jongeren en ik aanvullend : gezinnen. Maar nu krijg hij weer een collectiviteits aanbod van achmea!

Is het trouwens zo dat als je aanvullende verz. (CZ) bevalling in het zkh. zonder indicatie vergoed, dit eerst nog van je eigen risico afgaat?? En hoe zit dat met kraamzorg??
    Want ik heb dus een ander pakket genomen omdat dit zou schelen op gebied van die twee zaken. En nu bedenk ik me ja maar alles wordt verrekend met het eigen risico eerst toch??

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen meiden!

@lapalma, ja heb er ook erge last van. Blijf smeren met creme. Dat verlicht enorm.

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    ohh ja mn (.) (.) jeuken ook verschrikkelijk.. En ze zijn al een cup groter:eek:

Iemand die me kan vertellen hoe goed de babyfoon uit het blokker foldertje is???

Deel Deze Pagina