goedemorgen meiden! Bloem van harte gefeliciteerd!!! Geniet er van! LaPalma mijn hele lichaam jeukt!!! Ook mn boobies dus! Ergggg vervelend!
Troetelbeer, kraamzorg en zkh bevalling gaan niet vd eigen bijdrage af. Krijg het dit keer ook beide helemaal vergoed. Bloem, nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Flower, ik hoop dat je er uit komt qua verzekering en fysio. Ik ben aanvullend verzekerd en heb een potje van 600 euro voor oa fysio. Daarvan kan ik dus 22 x heen, plus dat uit de basisverzekering.
Goedemorgen! Bloem Gefeliciteerd!! Veel plezier op Texel! La palma ik heb nu ik weer zwanger ben erge last van mijn eczeem en sinds deze week zit dat ook op mijn linkerborst! erg vervelend omdat ik die hormonen zalf nu niet mag smeren. Troetelbeer ik ben ook aan het kijken voor een andere verzekering zaten samen nu aan de 300 euro per maand(uitgebreid pakket wat we nooit gebruiken), kreeg van het werk ook een aanbieding om collectief te verzekeren en dat scheelt voor ons samen 60 euro per maand! Fijne dag allemaal!
Wij gaan 262 per maand betalen bij cz. Mannetje heeft dan basis + jongeren en ik basis +gezinnen. Over het algemeen ben ik er overuit dat CZ toch goedkoper en beter is. ( ookal is het eigenlijk allemaal een corrupt zooitje want de hele overheid heeft het in de hand, welke verzekeraar je ook kiest!) hmmm wacht nog op mannetje nog niks gehoord. Ga maar eens verder aan de slag. Heb al afgewassen en gepoetst en de hal uitgeruimd haha. Nu effe de tuin in konijntjes, wat afval opruimen beetje zout strooien etc. Vervelend hoor die 'verplichte rustpauze's' als ik eenmaal bezig ben heb ik een peper in mn kont
Bloemm super gefeliciteerd bloem. U mag elkaar nu kussen. He troetel geen idee of ie goed is maar we hebben hem wel gerkocht. We hebben nu een duurdere van alecto met meer functies maar dit is zeg maar de simpele versie en over die we al hebben ben ik super tevreden. Als een babyfoon dect is meot die wel goed zijn. xxx joyce
Flowertje, wat Guusje zegt, maakt het chronisch dan kan je de vervolg afspraken ook vergoed krijgen en anders, dit jaar 9 en volgend jaar 12, we zitten in december dus heb je voor nu genoeg denk ik? Die mevrouw verteld hoe het "hoort", je moet altijd je eigen onderzoek houden, er zitten er nu 9 in het aanvullende pakket en vanaf 9 behandelingen krijg je het vergoed uit het basispakket als het chronisch is en je fysio kan je vast helpen, als de keus is, je komt niet meer of je moet eerst chonisch verklaard worden dan kan hij dat vast wel Je moet niet zomaar aannemen wat iemand van je verzekering zegt, gewoon even zelf je voorwaarden lezen van je verzekering! Gefeliciteerd meneer en mevrouw Bloem hihihi La Palma, ja zeker wel eens jeukende (.)(.) Troetel, kraamzorg gaat niet van je eigen risico af volgens mij, bevallen in het zkh weet ik niet... Goed om uit te zoeken... Het loont echt om goed te kijken hoe die verzekeringen werken, ik heb het aanbod van mijn huidige vergeleken met anderen en ik ga straks 30 euro pm minder betalen (als gezin) en we krijgen meer vergoed, het kan allemaal wel, gewoon zoeken op wat je nodig hebt! Ik heb alleen een basisverzekering want aanvullend moet ik meer betalen per jaar dan dat ik vergoed krijg aan kraamzorg (eigen bijdrage deel) dus waarom zou ik, dat betaal ik dan wel los... Babyfoon, weet niet welke er bij de blokker in staat maar als het een dect is zit het meestal wel goed volgens mij, anders even googlen naar ervaringen! Verzekeringen, we zitten nu bij de OHRA, man met aanvullend pakket "uitgebreid", ik met basis en we hebben beide een dure tandartsverzekering. Ik ga over naar Kiemer basis met een tandartspakket en manlief gaat naar Trias met een gezinspakket (zit tandarts al bij in!)
Hoi meiden. Fijn jullie weer te spreken. Ik had jullie echt gemist hoor hahaha. Maar dus meerdere met jeukende borsten? Ja het zal wel door het groeien komen ofzo he? Over de verzekering. Wij gaan ook overstappen. Idd minder betalen en meer krijgen. Ik weet niet welke verzekering. Dat regelt mijn husband. Nou, ik lig nog lekker in bed hoor. Straks ga ik pannekoekies bakken voor mezelf
hoi meiden sorry dat ik zo weinig mee klets hier maar ik kan het vaak gewoon niet bijbenen... ik las weer iets over verzekeringen... brrr verschrikkelijk! Ik heb een VGZ basis verzekering, hierin wordt dus zo goed als niks vergoed! Ben vorige week naar de HA geweest omdat ik zon ontzettende pijn in mn onderrug heb dus die adviseerde mij Fysio maja dat wordt dus niet vergoed en ik kan het zelf niet betalen, dus ik moet het er maar mee doen... Door financiele problemen is hebben wij het op het moment allemaal niet zo breed, ik ben een tijdje terug al gestopt met werken omdat mijn baas me niet meer kon betalen maar ik zou mee zou gaan varen met mijn vriend dus super erg was dat allemaal niet, maar dit ging niet door omdat dat bedrijf toen in financiele problemen kwam. Nu heb ik ook nog te horen gekregen omdat ik toen niet binnen 6 weken ww heb aangevraagd ik het nu niet meer krijg, en ook de sociale dienst kan niks voor mij doen dus dat ik nu mn verzekering helemaal niet kan betalen, en mijn vriend ook niet (die heeft al schulden) dat kan hun allemaal niks schelen en ik moet maar kijken hoe ik het doe... niemand hier in nederland die je kan helpen, belachelijk eigenlijk! ik bedoel iin het ergste geval kunnen we straks de huur niet meer betalen en kunnen we als zwervers op straat gaan leven... hard op zoek naar een baantje dus, maar tot nu toe wordt ik nog nergens aangenomen, ik ben natuurlijk zwanger (dat valt al wel een beetje op) en ik heb geen rijbewijs, 2 hele belangrijke dingen. dus ja ik zit er een beetje doorheen, en probeer van alles maar ik kom gewoon geen stap vooruit, daarom ook een beetje moeite met dit onderwerp te volgen maar ik kom af en toe nog wel ff spieken hoor
Pff jeetje zeg ikbweet waar je het over hebt meid... Wij heben het ook niet breed elk centje omdraaien kan gekukkig nog mijn verzekering betalen pffhoe maar ook ik sukkel met die fisio is gewoon niet eerlijk he allees wordt maar duurder bah syraks loooptbiedereen met rotte tanden want niemand kanhet meer betalen en al die belangrijke menden zitten warm in hun mooie huis
Vagans, wat rot voor je. Kun je wel een beetje genieten van je zwangerschap ondanks deze zorgen? Trouwens even over MVM. Het was mis gegaan. Ik had een dvd besteld en ik kreeg zo'n nijntje set. Vond ik jammer. Gelukkig belde een van de dames en vertelde dat er heel weinig dvd's waren. Gelukkig heeft ze nog iets kunnen regelen en heb ik het gisteren gekregen. Zat een hele excuus brief bij. Wel netjes vind ik.
Nou inderdaad want stel he: ik veziek mn rug nu op de een of andere mannier omdat ik er niet goed genieg naar laat kijken, en ik krijg bekken problemen en weet ik wat nog meer, daardoor wordt ik incontinent. DAN wordt het WEL vergoed... hoe krom!!! Dus je krijgt niks vergoed om iets te voorkomen maar wel om als het al te laat is er iets aan proberen te doen... pff hier kan een mens echt depri door worden
Vagans wat rot voor je zeg! Ik snap dat je door deze zorgen niet lekker kan genieten van je zwangerschap! Misschien kan je iets van callcenter werk gaan doen? meestal zoeken ze daar wel mensen ook al is het misschien maar tijdelijk dan heb je in ieder geval iets? het is maar een idee, heel veel sterkte meid!
Ja callcenter heb ik bij gesoliciteerd maar nog niks van terug gehoord. Daarbij weet ik ook niet of ik het kan ik heb namelijk best erge last van bel angst (mn hele leven al) ik probeer ook steeds te kijken bij dingen zoals cassiere enzo maar daar willen ze alleen die jonge meiden ik heb enkel diploma's op het gebied van dieren, en nu met mn rug kan ik niet de hele dag in een winkel staan en daar wordt zowiezo heel weinig personeel gevraagd... blijf dus maar gewoon doorzoekken en bij uitzendbureaus lang gaan.
Vagans, dat is geen makkelijke situatie waar jullie in zitten! Als je bang bent koppie onder te gaan kan je altijd nog naar de schuldhulpverlening in je woonplaats, er zijn meer instanties en hulpdiensten dan alleen de gemeente! Wellicht zijn sites als dit Zelfjeschuldenregelen.nl, homepagina iets waar jullie wat mee kunnen?
Nou de afbetaling van de schulden wordt iedere maand netjes gedaan, dit was al zo voor ik mijn vriend leerde kennen. Maar het blijft natuurlijk dat we iedere maand minder overhouden, en nu geld van mijn kant ook niet komt redden we het gewoon niet. we hebben namelijk ook een tijdje in limburg moeten wonen op een vakantiepark omdat niet alleen het bedrijf waar we beide zouden gaan werken niet meer door ging maar we ook van het schip af moesten (binnen 14 dagen) waar we toen al volledig op woonde, en zoek dan maar is een huis... ook niemand die ons daar mee kon helpen dus dat heeft ook ontzettend veel geld gekost. we hebben nu dus eindelijk een woning, een kindje onderweg, maar geen geld en een baan zoeken lukt tot op heden ook niet. ach ja, ik blijf wel gewoon zoeken & hopen dat het ooit allemaal goed komt... Maar nee , leuk baby shoppen enzo zit er allemaal niet in en moet het doen met 2de handsjes van vrienden en kennissen. Heel lief hoor echt wel maja had ook leuk geweest om op die roze wolk te kunnen klimmen!
Vagans, meissie toch. Je verdient die roze wolk wel hoor meid. Bij ons zit het ook niet allemaal mee. Wil vanwege vroeger gebeuren met jeugdzorg het huis gewoon netjes en veilig hebben ( ben enorm bang dat ze mijn kindje afpakken.. heel erge rot-angst!!). Hadden we vorige keer geld terug gehad van de stookkosten. Dus netjes opzij gezet. Komt CZ weer met zijn eigen risico rekeningen.. grr.. Dag steunbalken tegen de gesloopte muur.. (de ehm hoe heten die grote metalen dingen tussen bouwstenen.. Die zegmaar steken er nog uit.. ) Als je nog eens wat spulletjes nodig hebt. Ik heb hier enorm veel '2e handsjes' liggen (zitten ook nieuwe spullen tussen!. En veel wat door de brievenbus past. Wil ik gratis of tegen een heel klein prikkie verzenden.
troetel balen is dat he! maar ik denk altijd maar zo gelukkig heb je geld achter de hand anders had je het in een keer op moeten hoesten. Maar rot is het wel als je denkt iets over te hebben en dat je dan weer moet betalen! Ik kreeg vandaag ook even een paar rekeningen van medicijnen en onderzoeken in belgie! balen is dat! maarja het is niet anders..