Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen meiden!

Volgens mij heb ik gisteravond de kleine voelen schoppen. Lag rustig en ineens een 'duw' vlak onder mijn navel. Ik dacht huh. Na een minuut of 5 weer een 'duw' wat meer naar links.

Is dat de kleine of denk ik dat alleen maar?

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh Monika, wat gaaf! Dat zal vast je kleine beebje zijn!

Flowertje, wat een koopje! Ziet er echt nog goed uit!

Vagans heel veel sterkte.

Hier inmiddels 17 weken!!! Ben zo blij! Hier totaal geen angst voor de 20 weken echo. Heb onze uk nu al 3 keer op de echo gezien, dat zit wel goed. Deze week expres niet naar het hartje wezen luisteren al wilde de vk dat wel. Had geen zin in weer een ritje ziekenhuis voor een echo. Geloof dat ik wel een beetje vreemd ben; wie wil er nou geen echo? Maar ik wordt alleen maar onzeker wanneer we weer geen hartje horen. Donderdag voor controle naar de vk en dan zal hij het wel weer proberen te horen.

Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Straks even huisje schoon maken, naar Gardo en vanmiddag Sint vieren bij mijn ouders. Het is voor de kleinkinderen, maar omdat wij er nu ook één krijgen gaan we ook maar. Wel zo gezellig. (Eerder gingen we niet, omdat we doodmoe werden van al die kinderen...) Geloof echt dat ik een raar persoon ben...
    Mijn broer gaat vertellen of ze een na 3 jongens nu een meisje krijgen of niet... nou echt wel dus! Hahaha, anders hadden we het wel gehoord; was het niet zulk bijzonder nieuws zeg maar.

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    flower en wish heel erg begrijpelijk jullie gevoelens!! ik had het ook heel erg maar omdat wij vorige week die pretecho hebben gehad en die man ons meteen ff heeft verteld dat alles goed is is het gevoel wat minder maarja die mw gaat dan toch net ff stapje verder kijken...

haha guusje je bent idd raar.. nee hoor.. ik werd vroeger ook doodmoe van andere kinderen (en nu af en toe nog) maarja ik heb een zoontje die erg druk/hyper is dus ik weet hoe erg het kan zijn (vooral voor iemand anders)..
    veel plezier bij de vk! is er trouwens een reden dat ze bij jou het hartje moeilijk kunnen vinden? (ligt placenta ervoor?)
    haha misschien neemt je broer jullie allemaal wel in het ootje en wordt het weer een zoon!!
    VEEL PLEZIER BIJ GARDO!!

pff sanny 18 gedichten... ben blij dat ik er maar 1 hoef te maken.. en dat vind ik al een ramp! we hebben met schoonouders, zwager/schoonzus en 3 neefjes lootjes getrokken en ik heb de dochter van mn zwager/schoonzus.. een meisje van 11 jaar die lekker begint te puberen.. moeilijk moeilijk!!

wij gaan strax ff nieuwe schroeven halen voor het bedje (de "oude" moet je er met een tang indraaien en dan beschadigen we de lak).. meteen ff kijken voor andere knopjes op de deuren en laatjes..
    manlief wil de commode gaan schilderen..
    en aangezien de praxis naast de prenatal zit wil ik daar ff binnen wippen voor een witte buikband (miss etam heeft ze alleen in de zomer en hema hier heeft geen positiekleding)
    en ik wil het hele huis ff een goeie beurt geven.. afgelopen week alleen het hoognodige gedaan omdat ik erg druk ben geweest...

en ik ga zo als eerst de echo van vorige week inscannen want daar ben ik ook nog niet aan toegekomen!! denk dat onze tante in zuid afrika het wel erg leuk vind om ook te horen dat ze er een neefje bij krijgt..

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen allemaal:D

Lekker geslapen? Hier niet zo...beetje kort dus misschien dat ik er zo nog f induik.
    Vanavond avonddienst dus moet wel beetje fit zijn;)

Verder heb ik weinig te melden....

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal. Fijne dag ook met al jullie plannen.

Ik las iets over de 20 weken echo? Nou toen we afgelopen keer een echo hadden heeft de vk ook al naar veel gekeken. Dus ik ben wel gerustgesteld. EN dan nog; dit kindje hoort bij ons :)

Oooo. mijn babytje toch. Ik wil hem/ haar zo graag vasthouden. En we moeten nog 22 weken hahahaha
    Over 2 weken hebben wij de 20 weken echo :D YEssssssssss kan niet wachten.

Zo FLowertje.. voor dat geld zo'n mooie kinderwagen? Goed gedaan hoor. Kiss

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

20 weken echo niet bangvoor meer zin in. en zien wel
    wel vervelend voor de meiden die er wel bang voor zijn lijkt me niet fijn

wij gaan zo even bootschapen doen. lekker lopend met de slee kan me meisje lekker in haar sneeuw pak lopen en spelen.

7. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Goedemorgen!!

Flower en wish ik vind het ook super spannend de 20 weken echo! wij hebben hem 4 januari

Monika ik heb ook steeds van die plopjes/trillingen maar weet echt niet of het de baby is?!

Hier vandaag 16 weken! vind het nu wel snel gaan ineens! over 2 weken weer een echo ben zo benieuwd of het een jongen of een meisje is!!

Fijne dag allemaal!!

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Goedemorgennnnnnnnnn heb vanacht wel 6 dromen gehad eentje was gewoon net een film denk dat ik maar eens een boek ga schrijven hahahahhahaha wss een soannende droom hahaha

hier 15 dec 20 weken echo en ben echt beetje bang brrrr maar komen we ook wwl weer overheen

knuffieeees

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    He faith zie dat we gelijk lopen! Ik ben vandaag ook 16 weken!!

Ik heb dinsdag een echo...ben benieuwd of hij het wil en kan zien.

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier helemaal blij. Mijn zwangerschapsbroek werd net bezorgd! Mijn gewone spijkerbroek begon te knellen en de nieuwe broek zit als gegoten :):)

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    monika veel plezier met je nieuwe broek!!!

faith gefeliciteerd met je 16 weken!!

haha la palma.. we zijn bijna op de helft :D voordat je het weet lopen we te klagen over de laatste loodjes...

mag ik je boek lezen flower? :D

hihi zat net broodje te eten en voelde mn maag en darmen rommelen... precies tegen mn ribben aan...

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    De placenta ligt inderdaad aan de voorkant en de baarmoeder ligt naar achteren gekanteld:(. Iedereen reageert ook steeds heel verbaasd; dat maakt het er ook niet allemaal rooskleuriger op zeg maar...

Gardo zit er niet in... hier is gewoon een sneeuwstorm losgebarsten... wel errug jammer wilde een tummietub en een spijkerbroek halen. Ach, misschien stopt het zo wel met sneeuwen.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hier is de sneeuw storm gestopt en zijn we lekker even lopend naar buiten gegaan. was erg lekker maar wel kout.

14. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hai hai!
    Hier is het ook gestopt met sneeuwen. Wel supermooi wit nu!
    Guusje: hopelijk stopt het bij jullie ook, zodat je nog naar Gardo kan!

Monika, wat goed dat je broek zo goed past! Ik heb lekker m'n positie-joggingbroek aan. Hoef toch alleen maar even naar de supermarkt zo en verder niks.

Flowertje: levensecht kunnen sommige dromen zijn he! Ik had laatst gedroomd dat we met de 20-weken-echo zagen dat ons kindje een hazenlipje heeft... :S Geen idee hoe mijn hoofd daar nu weer bij kwam. Was zo realistisch dat ik 's ochtends echt even goed moest bedenken dat we over 3 weken die echo pas hebben en dat we dus niks zeker weten nog.

Schoonouders zijn net langsgeweest, was heel gezellig. Ze wilden ons eigenlijk een kinderwagen geven (omdat zij zelf vroeger geen geld hadden voor een goede, hebben ze zich dat heel lang geleden al voorgenomen) maar mijn ouders waren ze al voor...
    Nu had ik voor m'n verjaardag omdat ik geen cadeautje wist een bijdrage voor een nieuwe fiets gevraagd (misschien zo'n echte mama-fiets, weet nog niet) maar nu brachten ze het blije nieuws dat ze me de hele fiets willen geven! Wow, dat was echt een leuke meevaller, want de centjes begonnen hier wel op te raken, omdat de laatste dingen van de badkamerverbouwing wat duurder uitkwamen dan gepland.
    Ben dus heel blij nu! :)

Nu einnnndelijk aan a; die gedichtjes beginnen. We hebben bedacht dat we voor iedereen 1 lange en de rest korte doen, anders worden we helemaal gek, haha.

Tot later!

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo net door de sneeuw heen gelopen en hem nu beetje buik pijn auw auw maar gaat wel weer over...vanavond gaan we lekker gourmette dus heb er zin in daarna wat kadotjes van sinterklaas natuurlijk hihi....

Volgens mij komt er nog wat sneeuw aan is hier zo raar weer

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi meiden

Vanmorgen hebben we ene poosje op ons neefje(6jr) en nichtje (8mnd) gepast mn zuster en zwager wilden even rustig sintshoppen. Ik zei al tegen ze: rustig sintshoppen das knap op de laatste zaterdag voor sint hihihiih.
    Maar was allemaal een dolle vrolijke boel. Heerlijk van die makkelijke kinderen. Ik teken ervoor.

Ik zit hier nu met een chagarijnige vent in huis.
    We moeten sint gedichtjes printen maar onze printer was kapot.
    Online een andere gekocht moets ie met usb aangesloten worden op pc en zat er niet zon kabel bij! Plus dat wij hier in huis geen usb hebben met zon aansluiting. Dus hij is nu met een kwaaie kop vlak voor sluitingstijd nog even naar de winkel....
    Hopelijk komt ie met wat thuis anders wordt het een "gezellige"avond! NOT!

Verder weinig te melden. Voel me niet zo lekker.
    Beetje misselijk buikpijn bah.
    Maar ja gaat wel weer over voor ik een jongen ben.

xx

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Sanny, wat een verwennerij!!! Een kinderwagen van de één, fiets van de ander. Heerlijk! Ook echt leuk dat jullie juist op dit moment zo'n leuke meevaller hebben!

Flowerje en Meimamma; ook hier buikpijn, voel nu wel dat het iets wegtrekt. Gaat inderdaad vast wel weer over voordat ik een jongetje ben!;)

Hier een hele gekke dag gehad... uiteindelijk niet naar Gardo geweest, maar wel een (grote) babyaankoop gedaan!

Een beetje teleurgesteld door het slecht weer ben ik vanmiddag maar op de site van de Babymax gaan kijken. Gardo viel al af, want bij de Babymax krijgen we korting omdat we daar ook het kamertje hebben gekocht. Ik zit lekker te surfen, neem eens een kijkje bij de kinderwagens en daar valt mijn oog toch op een mooie aanbieding!!! Manlief was ook helemaal in zijn nopjes. Maar ja, tot hoe lang was die aanbieding? Online kopen was geen optie, want we hadden ons nog nooit echt verdiept in de kinderwagen materie.
    Ik dus bellen naar die zaak. Geldt de aanbieding totdat ze op zijn... Ze hadden er nog 2; het showmodel en nog een nieuwe in doos. Ik vragen of ze hem konden reserveren en dat deden ze gewoon, was ook helemaal niet erg als we hem uiteindelijk niet namen. Ik o, zo blij. Was er echt net op tijd bij!
    We zitten dus te kijken welke avond het beste uitkomt om deze week te gaan kijken. Tja, zeg ik tegen mijn man... of we gaan nu nog even... We zouden een uur later bij mijn ouders Sint gaan vieren, het sneeuwde enorm en de wegen waren bijna niet te berijden. Toch op pad gegaan, halverwegen nog bijna omgekeerd, maar toch doorgezet (60km/u op de snelweg...;)) Bij de Babymax was de keuze heel snel gemaakt. Mijn man kan heerlijk knopen doorhakken terwijl ik ondertussen heel veel knopen bedenk. Op een gegeven moment was het zo van; Dit is een goede wagen, dit is wat we zoeken, waarom nog verder kijken? Voelde zo gek. Binnen 10 minuten hadden we de wagen, met ontzettend veel accesoires en 10% korting gekocht! k dacht dat het kopen van een kinderwagen nog een hele studie ging worden, maar nee dus.

Ben zo blij! De grote aankopen voor ons ukkie zijn gedaan!

Oh, ja, mijn broer krijgt een meisje;)

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nu willen jullie vast wel weten welke wagen we gekocht hebben?!
    Bekijk bijlage 112847
    En daar zit dan nog een voetenzak, maxicosi, parasol met adapter, luiertas en regenhoes bij! De kleur is zwart. Vond ik wel zo praktisch en volgens mij gold de aanbieding ook alleen voor de zwarte kleur bedenk ik me nu:).

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mooie wagen meid wauw ook een goede wagen de quinny sterke wagen...

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ja, dat leek ons ook. Een beetje de verkeerde volgorde (zo had ik het ook echt niet willen doen!), maar ik zit nu de reviews op internet te lezen. Of ze zijn enorm goed, of ze vinden de wagen bagger. Valt me wel op dat de klachten over de oude modellen gaan. De problemen zijn zover als ik het nu kan zien opgelost met dit nieuwe model.:)

Ben dus maar weer gestopt met reviews leze!:):):)

Deel Deze Pagina