Iedereen heeft wel wat te zeiken hahahahahaha ik heb een mutsy transaction en daar zijn ze ook niet heel tevrede over maar ach ja zo kan je alles wel.lezen he
Mooie wagen guusje! Chique ook zo in het zwart! Wilde ik mn etos doos ophalen helemaal happy is dat ding hiero op!!!! Wij op de kinderen van mn zusje gepast die gingen sint inkopn doen. Haar die bon meegeven dat ze die doos in de stad mee kon nemen.... ook op!! Balen als een stekker!!!!
Mooie wagen guusje!! Hier zijn we vanavond naar de bios geweest naar HP. Echt goed, alleen jammer dat we tot juli moeten wachten om het slot te kunnen zien.
Goedemorgen! Troetel van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vanmorgen wakker geworden met lichtje uitslag op mijn arm. Zijn rode vlekken. Ff aankijken en anders morgen naar de HA.
troetel gefeliciteerd met je verjaardag!!! guusje mooie wagen hoor!! hebben jullie de 3 of de 4 wiel?? wij hebben ook een zwarte wagen.. wil ff kijken voor een blauw fleecedekentje en andere accessoires.. bij babydump begreep ik dat er geen overtrekjes voor een dekbedje in de kinderwagen zijn.. heb gister bij prenatal gekeken maar kon nix vinden (ook geen buikband ) monika heb je wel vaker uitslag, als het te erg wordt ff de hap bellen...? ik heb heel erg last van jeuk (vooral benen maar dat komt door het scheren).. de jeuk is door het warmteverschil binnen en buiten... gistermiddag 3 zaken afgelopen voor de juiste schroeven voor het bedje.. en bij de laatste zaak kwam ik na het afrekenen erachter dat het zakje open was en er 1 schroef miste.. kregen we als compensatie een extra zakje mee die ook open was denk ook dat die man het heeft gedaan om dat we heel graag een slee wilden maar hij had net de laatste aan iemand anders verkocht door het inspannende rijden erg last gehad van een krampende buik gisteravond en ik heb koppijn waar ik maar niet vanaf kom :x
Goedmorning! Gefeliciteerd Troetel!!! Een heeeellleee gezellige dag vandaag Ik ga nu even mn gedichtje uit typen en printen vanmiddag sint met de schoonfamilie Fijne en gezellige dag allemaal! xx
veel plezier vanmiddag meimamma!! monika is het toevallig warmte uitslag? heb je het vannacht erg warm gehad? ik zat namelijk net te denken dat mijn zoontje er regelmatig last van heeft als hij het snachts erg warm heeft gehad of in de zomer (kleine rode pukkeltjes die eruit zien als beginnende puistjes) gelukkig trekt het weg!!! whoehoe flower goed he
Gefeliciteerd Troetel! Meimma; fijne Sinterklaas! Mutsevluts, hier hadden ze bij de restanten collectie van Miss Etam nog een witte buikband hangen... misschien is die bij jullie ook in de buurt? Wij hebben voor de Quinny speedi met 3 wielen gekozen. Had gisteren na de aankoop wel een poos behoorlijk de kriebels. Normaal doe ik dagen, zoniet weken over zo'n aankoop. Voor mij ging dit gewoon erg snel. 's Avonds een verjaardag gehad en iedereen had een andere; juist geen 3 wieler, want die vonden zij minder stabiel... Toen sloeg de onrust helemaal toe! Gelukkig zeiden zij ook; 'Jullie ervoor gekozen en dat hebben jullie niet zomaar gedaan. Voor jullie is deze wagen goed'. Soms heb ik dat gewoon even nodig. Zojuist even gekeken of de wagen echt compleet is en of alles werkt. Nou ben echt helemaal in de wolken! Naast alle extra's zat er ook nog een regenhoes voor de reiswieg en een muskietennet bij. Echt zo ontzettend compleet!!!! In het muskietennet zat we een klein gaatje, dus die ga ik van de week even ruilen. Leuk om jezelf zo'n Sinterklaas cadeau te geven!
Goedemorgen allemaal. MOoie wagen zag ik. Is dat de Quinny buzz? Die wil ik graag. Troetel; gefeliciteerd.. Fijne dag
Goede morgen La Palma! Dit is de Quinny Speedi, die heeft 3 even grote wielen. De Buzz heeft 2 kleine wieltjes voor.
Helaas zit er hier geen ME outlet in de buurt.. de dichtsbij zijnde is Deventer (3 kwartier met auto)... ik ga gewoon rustig opzoek.. hoef m pas 8 januari aan we hebben dan een etentje van de opa van mn man en ik weet nu al dat er een aantal handtastelijke mensen zijn dus moet de text "don't touch" toch wel duidelijk zijn.... ach Guusje als jij graag een 3 wieler wilt moet je dat doen! ik heb bij mn zoontje ook een 3 wieler gehad en geen problemen mee gehad.. je leert er vanzelf mee rijden.. (stoep op en af enzo) vervelend dat er in het muskietennet een gaatje zat...
@ muts: buikbanden.com vandaag bestellen/betalen, dinsdag in principe in huis... Hebben ze ook effen buikbanden geloof ik
Hoi hoi allemaal Troetel van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wbt uitslag....ik heb door het weer ook rode uitslag en jeukkkkkkkkkk niet normaal. Dit komt bij mij echt door de vrieskou buiten en de verwarming binnen. Mooie kinderwagen hoor! Hier nog echt geen idee wat voor kinderwagen...moet er iig eentje zijn die inklapbaar is maar dat zijn ze volgens mij allemaal? Muts ben je op zoek naar een witte buikband met don't touch erop? hebben ze die ook niet op die buikbandensite?
ja ik had daar al gekeken maar ik vind 20 euro voor een buikband (met text don't touch) een beetje van de zotte..... bij miss etam, hema en prenatal heb je een egale buikband al voor 8 euro.. heb strijkletter gevonden voor 3 euro (hele text!)... en ik wil met mn zoontje een buikband gaan versieren met textielstiften