Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Pffff mannen!!...Heb er hier ook zo 1tje....tis hier zelfs zo erg dat ik reclameblaadjes van electronicawinkels al meteen bij ouwe kranten gooi.Hij vind ALTIJD iets wat ie wil kopen!!! En dan zegt ie....ik koop nooooit iets voor mezelf....nee das waar maar als ie wat koopt moet het wel meteen vanaf 300 euries kosten:x:x

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Als mannen wat willen willen ze het meteen en wachten ho maar heb er hier nog 1 zitten

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahaha das ook zoiets ja!!!!
    ach hij moet bij mij wel een hele goeie reden hebben anders komt het er niet :D

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Pfff de mijne blijft net zo lang doorzeiken totdat ie het heeft....staat hier nog een dvdspeler met een of ander speciaal systeem.Gebruiken we nooooooooooooooit....was 260 euries:$

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    hahahaha hij komt net vd wc af met reclameblaadjes zeg ik...En? moet er nog wat gekocht worden uit de blaadjes? Zegt ie gaan we vervelend doen? hahahaha

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahahahahahahahaha!!!
    hier gezucht en gekreund naast me ... volgens mij kan ie het niet vinden :D

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht

Hahaha errug...ben bang dat je er toch op uit moet vandaag of morgen muts;)

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hahahaha, mannen zijn dus allemaal zo! Zoiets moet dan direct goed vervangen worden.
    Wel balen hoor, zul je altijd zien dat in net zo'n dure maand dure dingen stuk gaan... Grrrr!

Wandelwagen staat op zolder! Plastic erover; helemaal klaar voor over een half jaar! Binna, kan me indenken dat het opbouwen van de kinderenwagen een bevestiging is dat kleintjes groot worden...

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    En dat is dus zelfs met de baby zo! Meneer wil ons ukkie al in zijn armen hebben liggen...!

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Zit eerst nog een bevalling tussen guusje;)

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ja en nog een half jaar om aan het mama idee te wennen! Begrijp me niet verkeerd, ook ik kijk echt uit naar ons kleintje, maar ik ben me er goed van bewust dat er dan het één en ander zal veranderen. De verantwoording voor een klas met kinderen; daar draai ik mijn hand niet voor om, maar de verantwoording voor mijn eigen kind? DOODENG!

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb geen ervaring met warmte uitslag. Heb het niet echt warm gehad ofzo. Was gewoon een rode vlek op de hele bovenkant van mijn onderarm, niet het begin van een puistje ofzo. Nu helemaal niets meer van te zien.

Heb vandaag ook nog een goede slag geslagen. Op marktplaats stond een advert. met diverse spulletjes gratis op te halen.
    Daar zat in: 2 boxkleden, 2 badcapes, 2 lakentjes, 2 mutsjes, een rammelaar, een knuffeltje en een mobile.

Alles is schoon, maar ik was het sowieso toch nog een keer.

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Zo das altijd leuk zeg!!!

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden. Ik heb net weer met de angelsound naar het hartslagje geluisterd. Klonk weer als vanouds. Het zal wel aan de termijn liggen, maar ik hoor het niet echt keihard. Tenzij ik het aansluit op de computer.

De baby was volgens mij aan het dansen want het vruchtwater ging tekeer zeg. Blub blub blub.. hihih zo lief...

Nog 2 weken dan ga ik babyshoppen. Tot die tijd lees ik mee met jullie aankopen :D

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat een goede aankoop Monika! Ik kan van zo'n meevaller ook altijd enorm genieten!

La Palma; knap dat je nu nog niet aan het babyshoppen bent. Aan de andere kant; jij hebt het nog voor de boeg! Onze grote aankopen zijn al gedaan en dat is toch wel een beetje jammer... het is namelijk zo ontzettend leuk!

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is ook zo Guusje B. Het lijkt me heel leuk om te gaan doen. Net als een bruiloft regelen en dan is het ineens voorbij :( hahahah.
    Maar we hebben een reden dat we nog niet zijn begonnen. We gaan namelijk verhuizen :) Dus daar zijn wij nu druk mee bezig. :) Mijn man gaat alle kamers verven ( wit ) behalve de babykamer. Die doen we als we rond hebben gekeken ( waarschijnlijk 1e week januari )

17. meedje

meedje Niet meer actief

@ la palma, leuk verhuizen! Gaan jullie ver verhuizen? Fijn dat je je kleintje weer gehoord hebt!
    @ monika goede deal!

Ben heel benieuwd naar de kamertjes van alle dames hier! Die van ons is inmiddels geverfd en gaan na kerst de verdere meubeltjes halen.

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord La Palma!!!
    wat is de verhuisdatum??? (volgens mij binnenkort toch al?)

ow Monika das lekker!! vooral de boxkleden.. wij hebben 2 nieuwe gekocht en dat was toch ff 70 euri!!

zo manlief blij gemaakt... net ff meegereden naar de Mediamarkt..
    hij is nu de nieuwe tv aan het instaleren...
    potverdikkie eerst al oponthoud in de parkeergarage (was erg druk en mensen gaan staan wachten op anderen die de spullen nog aan het inpakken zijn :() en het was al zo'n smalle parkeergarage :x
    daarna bij de Mediamarkt bijna van me stokkie gegaan... was superheet daar binnen.. stond achter me man bij de kassa en voelde gewoon dat ik naar buiten moest dus ik loop langs een mw die voor me staat zegt die trut achter de kassa: mw de uitgang is daar bij de ingang dus ik :x "ja mijn man gaat nu ff 700 euro betalen en ik bijna van me stokkie" dus manlief boos: ze is gvd zwanger en heeft erg last van de bloedhitte hier :X
    en die lieve man die ons de tv verkocht vroeg nog wel aan me "gaat het wel mw? u ziet beetje witjes"

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje muts das ook niet fijn zeg.

**klaagmodus aan**
    Heb ik dat. Gisteren mijn zw.broek binnen gekregen. Kwam ik er vandaag achter dat er 2 gaatjes inzitten. Productiefout zo te zien.
    Balen dat ik hem nu weer terug moet sturen en moet wachten op een nieuwe.

Had hem besteld bij Bon Prix. Netjes binnen 4 dagen geleverd. Maar nu het vreemde. Ik kan nergens een retour adres vinden.
    Iemand enig idee?

**klaagmodus uit**

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Meedje: Ik ben ook benieuwd naar al jullie kamertjes. Misschien kunnen we tzt buikfoto's maken in de babykamers .. 2 vliegen in 1 klap hihihih

Mutsiee; Alles goed? Toch mee geweest om te shoppen zo te lezen hihihihi
    Hij blij natuurlijk. Oooo, wat naar dat je bijna van je stokkie gaat en dat zo'n wijf het ook nog erger moet maken. GRRRRRR
    maar de verhuisdatm is over 2 weken :) Vorig jaar ook deze periode verhuist en het lijkt helser dan dat het is. :)

Deel Deze Pagina