staat er op het retourformulier niet hoe of wat??? erg balen hoor.. ik had het met een legging van miss etam via wehkamp.. maarja het plasticje eromheen had ik al weggegooid.. van de week in de winkel ff proberen...
Er staat 1 adres, maar als je dan op de achterzijde kijkt staat dat deze niet is voor retouren. Dus snap er de ballen van.
Monika: Ik kan je niet helpen. Ik vind het wel erg slordig Muts: Hahahah, ja dat zeg ik; het klinkt helser. Maar ik ben zooo blij dat we gaan verhuizen In het huis waar we nu wonen, voel ik me niet echt thuis. Was tijdelijk en dus mochten we ook niets aanpassen ofzo> Nu krijg ik echt weer een huisje dat van ons is
Muts, dat had ik ook al gevonden. Dan ga ik er maar van uit dat selectvracht weet waar het heen moet.
Jahoe! Zojujuist ons kindje ingeschreven voor de dagopvang! Weer wat wegstrepen op mijn (denkbeeldige) to do list!
We hebben lekker sinterklaas geviert en romy en baby zijn lekker verwent hihihi ben wel erg moe pfff de laatste 4 dagen zooo moe Bekijk bijlage 113031 Leuk pakkie he
@flowertje leuke kleertjes @la palma brrr ik haar verhuizen @muts jeetje meis dat is mooi balen zeg En eng Zo ben kapot was erg leuk de Sint aleen te veel cadeautjes voor ons meisje ze wou ze niet meer haha
Ik zei zullen we de rest maar terug geven en toen deed ze het weer in de zak En enigste war ze Wou was baken met mama want ik had silecone bak vormpjes gehad ha ha
Er kwam dit jaar een jongetje langs met sint maarten, Ik zei tegen hem dat hij ook wel 2 dingetjes mocht nemen. Werd hij boos op mij, 1 was namelijk wel genoeg(een mandarijntje) Vond dat zo mooi! Vind het ook mooi dat Silver het wel terug wilde geven, geeft toch aan dat materiele zaken nog minder belangrijk zijn
Goeimorgen meisen Ik ben in twijfel of we gaan zwemmen me buik is moe en hardere sinds gisteren Jullie nog leuke plannen