Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    binna en ben je wezen zwemmen?
    Moeilijk he om te beslissen of het kan. Al weet ik hier dat mijn buik erg reageert op de bewegingen vh water. Heel raar, maar het is gewoon niet lekker om te zwemmen met de jongens. Zwangerschapszwemmen kan wel. Laatst nog met de docent over gehad en het kon gewoon dat mijn buik en de baby het niet zo fijn vinden als het water te erg beweegt.

Hier een rustig dagje en dan om 17uur weten we of er een jongentje of meisje in mijn buik verstopt zit.

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    goeiemorgen dames!!
    leuke kleertjes flower!!

ow heerlijk die eerlijkheid van kids! mijn zoontje had van het weekend 2 keer sint gevierd bij zn vader en gisteravond de paar kleinigheidjes van ons was ook to much... je kon echt merken dat het te veel was... maar hij was er wel superblij mee!!!

mijn plannen: zo eerst t huis ff schoonmaken, bedden verschonen en beddegoed wassen, en vanmiddag met mn schoonzus naar het centrum want ze moet een nieuwe winterjas hebben (ze heeft geen auto en met de bus red ze het niet kwa tijd)....
    en na schooltijd de spelletjes met mn zoon spelen die hij van sint heeft gekregen....
    en als als als ik tijd heb nog ff op zolder de doos met kerstspullen opzoeken/uitzoeken...

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Morggeennnnnn allemaal ik heb vanacht in me droom aan sinterklaas gevraagt of hij die kleine eruit wilt halen hahahhahhahh hoe kom ik daar tich bij hihihi
    verder vandaag fisio om 15;00 en verder niks mischien even boodshapjes halen

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    heeeeel erg veeeeeel plezier!!!!

5. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    goedemorgen!

allemaal gezellig sinterklaas gevierd?

ik las dat er al veel meiden de kinderwagen hebben! leuk zeg! ik zei gister gelijk tegen mijn vriend zullen we binnenkort ook gaan kijken? weet al wat ik wil dus hoef eigenlijk niet meer te zoeken, vind het gewoon leuk om alvast te hebben!

Ik heb vanmorgen even naar het ziekenhuis gebeld omdat ik zo snel last heb van mijn buik, de gyn zei dat het geen kwaad kon maar om me gerust te stellen mag ik even langskomen vanmiddag, wel fijn anders zit ik me steeds druk te maken.

Fijne dag allemaal!!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hoi Dames, even snel berichtje van mij. Moet zometeen winterbanden laten monteren, dat bijlezen komt dan hopenlijk nog wel even ;)
    Vanmorgen op controle geweest bij de FA. Zag er allemaal goed uit, Frummel deed het goed. Alleen was mijn bovendruk voor mijn doen licht verhoogd (130 over 75), even in de gaten houden voor mezelf. Mede omdat ik gisteren weer knallende koppijn heb gehad en minimaal vier PCM's heb ingenomen, als het er niet 6 zijn geweest.
    Mag 7 januari weer langskomen voor controle, eenmalig op 5weken ivm alle feestdagen etc. En dan de week erna dus de verlate 20 weken echo.

Helaas verdrietig nieuws gehad dit weekend. De vader van mijn vriendin heeft 2,3 maanden geleden de diagnose maagkanker gekregen.... afgelopen donderdag is hij in zijn slaap overleden :( Morgen moeten we dus op crematie. En wat ik nog het ergste vind..... mijn vriendin is echt hoogzwanger, volgende week uitgerekend!!!!! Ze hadden zo gehoopt dat hij de geboorte van tweede kleinkind nog mee zou mogen maken. Het heeft niet zo mogen zijn :(
    Dus morgen ben ik in ieder geval niet online.

Nu eerst winterbandjes halen.... tot straks.

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen meiden!!

@Flowertje wat een leuke kleren!!

@Muts; toch een nieuwe tv!!! Je bent te goed;) Wat een trut in die winkel zeg!!!

@Liset: spannendddd vanmiddag,heel veel plezier!!!

@Hopmarjanneke: Pfff wat een naar nieuws en echt heel sneu voor je vriendin dat dr vader de geboorte niet meer heeft meegemaakt:(
    Sterkte morgen!!!

@Faith;Fijn dat je vanmiddag ff langs mag komen!! Stelt je toch weer ff gerust!

@meedje; schattig dat jochie met 1 mandarijntje

Hier verder lekker rustig! Nu lekker ff 3 dagen vrij:D Woensdagmiddag ff bij collega op kraambezoek....kan niet wachten hahaha
    Verder moet ik boodschappen doen maar sommige stukken op het fietspad zijn nog glad....weet niet of ik durf te fietsen(op mn nieuwe fiets:D)

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier net terug van de controle bij de gyn. bloeddruk was netjes en kindje was weer eens super actief aan het bewegen tijdens de echo.
    de kleine lag wel in een stuit maar dat kon nog veranderen.
    vanmiddag hebben we de 20 weken echo ben echt zo benieuwd!!! hoop dat ze niks raars zien en dat alles ok is.
    helaas wil mn vriend nog steeds niet het geslacht weten dus blijft het voor ons een verrassing tot de geboorte.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    He

@Lisette. Ben wel wezen zwemmen ging wel
    Veel plezier meis

@faiht. Fijn dat je vanidag even langs mag komen

@Marjan jeetje meis dat is zekkrr naar nieuws en echt erg voor je vriendin

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Spannend hoor senna....veel plezier

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    marjan gecondoleerd!!!!
    fijn dat alles met frummel goed is!!!

senna spannend hoor!! wel fijn dat je vanmorgen de kleine hebt gezien!! enne ik heb in mn fotoalbum een foto staan van de pretecho.. kun je vergelijken ;)

wish kijk je uit met fietsen want het ziet er ontdooit uit maar hier op sommige stukken toch echt nog wel glad!!!

shoppen vanmiddag met schoonzus gaat niet door.. ze voelt zich erg grieperig... manlief wil ff naar de upc-winkel voor een hd-media-box (aangezien we nu een tv hebben die hd-uitzendingen aankan moet dit ook ineens op stel en sprong)
    whaha ja idd wish ik ben veeeeeeeeeeeel te goed :D

12. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemiddag dames,
    Even een kort ego berichtje, zometeen naar opa(pake) waar het erg slecht mee gaat. Hij lijkt nu echt met het laatste stukje bezig te zijn. ga vanmiddag heen om afscheid te nemen. Heel dankbaar dat we de kans krijgen om bewust afscheid te nemen, voor het leven dat hij heeft gehad en de leeftijd die hij in redelijk goede gezondheid heeft weten te bereiken, maar ook verdrietig omdat je weet dat het de laatste keer is en pake de kleine in mijn buik niet zal leren kennen. Het is voor hem het eerste achterkleinkind, dus wel bijzonder. Zal vandaag niet meer online zijn denk ik.

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    heeeeeel erg veel sterkte meedje!!!!!!!!!!!

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    vanaf hier ook veel sterkte meedje!

15. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    marjan gecondoleerd! veel sterkte!!
    meedje jij ook heel veel sterkte!!

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ahh meedje....heel veel sterkte...was idd heel bijzonder geweest als ie zn eerste achterkleinkind had kunnen leren kennen,maar idd superfijn dat je afscheid kan nemen van hem.Sterkte!!!

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Jeetje Muts....heeft die man van jou geld teveel??? hahaha tis toch wat kun je daar weer voor op pad;)

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Marjan en Meedje heel veel sterkte in deze moeilijke tijden.

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Sterkte meedje knufffff

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Bekijk bijlage 113152

buikfoto met bijna 19 weken ik heb het gevoel dat me buik erg hoog zit bovenin ook erg hard

Deel Deze Pagina