Je moet voor de bevalling ff via je huisarts pilletjes vragen.Die neem je in net na je bevalling,dit voorkomt de stuwing. Doe ik ook
Me zus heeft van iemand 2 bouwvuilniszakken.vol kleding gehad merk en geen merk maat 56 tot 86 echt zooo veel en zoo lief vind ik het.. Mag het zo hebben nou we hebben het al.niet breed.dus ben erg blij wauwwwwww... Vanaaf even de zakken bij me zus halen en lekker neuzen
Goedemiddag meiden! @ Flower; Wat een prachtige kinderwagen. Leuk dat blauw joh voor een jongetje hihi! @ Faith; ik geloof dat ik las dat je hoeslakentjes voor de baby bij kruidvat had gekocht. Waren die in de aanbieding of niet? Wist niet dat kruidvat hoeslakentjes had! @ iedereen: Bedankt voor de felicitaties! Enne toen jullie je felicitaties aan het typen waren hier op het forum werd ik TEN HUWELIJK GEVRAAGD en nog wel op mijn verjaardag @ Marjan; Gecondoleerd @ Meedje: Heel veel sterkte meid. En denk maar zo van bovenaf zal hij zijn achterkleinkind nog wel stiekem begluren en er ook zeker over waken @ flower; leuk die kleertjes meid Namen; Ga vanavond eens even vriendlief erover aanspreken dat we nog steeds opzoek moeten naar een jongensnaam. Hebben echt al tig namensites doorgespit maar nog geen jongensnaam tegengekomen waarvan we zeggen DAT is hem.. zucht Nu effe plassen en wat te eten zoeken! Liefs
Ik zit vanaf dat we het weten met een naam.in me hoofd en denk dat het hem wordt maar twijfel nog maar meestal kom ik toch weer terug naar eat ik als eersye zei
Een meisje stond vast dan was het de naam senna geweest romy en senna vond het zo mooie naam.senna maarja het wordt een jongen grrrrrrr
Troetel wat leuk dat je ten huwelijk bent gevraagd!! Gefeliciteerd! Ik had die hoeslakentjes bij de kruidvat waren toen in de aanbieding een paar weken geleden en nu lagen er nog een paar waren daar nu 2 euro! had toen ook die hydrofiele luiers gekocht. eens in de zoveel tijd hebben ze van bambino allerlei aanbiedingen! Gisteren bij de prenatal ook vanalles gekocht, lakentjes en dekens zijn in de aanbieding en leuke kleertjes gekocht! Flower leuk die kleertjes! heerlijk om lekker te neuzen in die zakken! Namen wij hebben wel al namen maar ik heb nog steeds niet zoiets van dit is het! misschien als ik weet wat het is dat ik dan beter kan beslissen!
Euhm ik heb het hele verhaal vanmiddag op hyves gezet! weet niet of je me op hyves hebt anders mag je me toevoegen hoor. Sta in de mei 2011 mama´s van zp hyves en ook bij flower, binna, mutsevluts, monika en misschien wel meer in hyves.. en mn toetsenbord doet irritant want me smileys doen het niet grrr.. hahaha
sorry troetel, ik had over je heen gelezen. Proficiat!!!!!!!!!!!!!!! echt gaaf zeg! helaas heb ik geen hyves.. kleine samenvatting voor hier.... pls??
Voor de liefhebbers! heb het effe gekopieerd van hyves dan omdat je het zo lief vroeg haha. Maar hyves is wel een must tegenwoordig hoor, dus maak er maar gauw een aan!! Zondagochtend: Zat ik om 07:15 recht overeind in bed. Hij kennelijk ook al omdat hij hartstikke zenuwachtig was. Maar ik schudde hem wakker en riep keihard: HOI, ik ben jarig Na wat knuffelen ging hij naar beneden om het ontbijtje te maken en ik ging lekker douchen. Een halfuurtje later lag ik weer lekker in bed en werd het licht gedimd en ging de open haard aan. Toen kreeg ik van een prachtige man met half ontbloot bovenlijf een dienblad vol lekkers en een prachtige grote bos rode en witte rozen. Toen ik de bos optilde lag hier een prachtig houten hart. Toen wilde ik aanvallen op het eten eigenlijk haha.. Tot hij me wees op een wit doosje op het dienblad. Voorzichtig stak ik mijn hand uit naar dat witte doosje en nog voordat ik het aanraakte ging hij op zijn knieën en vroeg: Schatje, wil jij voor altijd de mijne zijn en toen toverde hij een PRACHTIGE ring tevoorschijn Mijn eerste reactie: Nee, nee, nee, nee je gaat niet op je knieen en toen zei ik een heel 'lief' woord (NOT) omdat hij me helemaal had misleid de avond daarvoor! Vervolgens heb ik uiteraard gezegd: Ja lieffie, dat wil ik! En toen ging ik huilen Maar het waren zeker te weten tranen van geluk!
Hoi. Flower. waarom. typ. je. alles. met. punten. er. tussen? hahahaa Moet vanavond om 19 u 15 pas. lekker met mannetje erbij. zijn gisteren trouwens naar de gemeente geweest om de kleine te erkennen.. echt leuk om nu van ie officiele dingen te gaan doen. alleen balen dat ik nog wel moest tekenen met mijn eigen achternaam.
Ik heb zo'n leuk vankantiedagje vandaag. Dochtertje is heel blij aan het spelen met haar nieuwe speelgoed. En ik werd gebeld door de supmarkt dat ik een mooie houten slee heb gewonnen! Jippie! En ik kocht een sneeuwschep/schuiver bij een winkel hier, maar ik was lopend met de kinderwagen en moest dus nog lopend terug +/- 1 km. Maar de eigenaar van de zaak vond het niet verstandig met de gladheid, en die brengt hem vanmiddag langs. Zo lief! En er staat erwtensoep te pruttelen, hier. Ruikt zo lekker! En ik weet dat mijn man daar helemaal blij van wordt als hij thuis komt, dus ik ben ook blij!